Mi lo meto qua, ma se del caso, spostelo nela parte storica...
a Trieste, fin poco tempo fa, noi jera dificile trovar case che portava indoso i efeti de l'ultima guera. Le facciade sbusade da sventagliade de mitragliatrici, i vari segnai "U.S" opur i "P" e via avanti. In particolare (e per fortuna) quele coi segni dei scontri tra partigiani e tedeschi (sia partigiani del CLN che quei jugoslavi) xè praticamente sparide. Una jera in Corso Italia, sula dx andando verso Piaza Goldoni e poco dopo Piazza Benco. Un'altra jera in via del Monte, dove la fa gomito salindo. Una xè ancora in via Molino a Vento (e là la sventagliada se la vedi ben). Tute se riconducibili a episodi precisi, ma questa no:
Via dela Cereria, vignindo in zò quasi all'incrocio con via della Galleria, dove i ga apena meso a posto una casa. Probabilmente sparade da via S.Michele (?)
Qualchedùn sa qualcossa?
Saluti
a proposito: perche la se ciama via dela Cereria?
_________________ "Non c'è critica più feroce della minuziosa descrizione dei fatti" (Von Moltke)
Non puoi inserire nuovi Topic in questo forum Non puoi rispondere ai Topic in questo forum Non puoi modificare i tuoi messaggi in questo forum Non puoi cancellare i tuoi messaggi in questo forum Non puoi votare nei sondaggi in questo forum