L'abbacchio è l'agnello da latte (lo chiamiamo così anche a Roma). Sembrerebbe che il nome derivi dal latino o dal fatto che veniva ammazzato (col bastone?) o che era legato (ad baculum?). Comunque si chiami è poveretto il piatto tipico pasquale!
In Friul, vizin Udine, adesso in primavera i fa la sagra dei "cais" (lumaghe o cagoie) . I le fa in due modi: in sugo co'la polenta o pur tipo gratin in forno. In sugo le xe fate co'l pomodoro, e inveze al forno le vien gratinade con drento erbe, che xe de un gusto squisito ( come che fa i francesi "escargote"). El paese se ciama Tavagnacco , oltre che far la sagra dei cais, i fa anche la sagra dei asparagi. Merita andar far una gita che non xe gnanche tanto lontan e non xe gnanca caro.
Le rane le gò magnade in Veneto , impanade, iera roba de lecarse i baffi, però le cagoie , in qualsiasi modo le me se sembrade sempre un poco durete, e no le gaveva tanto gusto.
_________________ Nessuno diventa sapiente per puro caso (Seneca)
scuseme...savè che me piasi parlar de magnar...ma no semo un poco off-topic???
Ultima modifica di vic il Sab Mar 25, 2006 11:45 pm, modificato 1 volta in totale _________________ LSMT
to boldly go where no man has gone before (compleanno: 18 gennaio)
x 4 persone:
400 gr. riso
300 gr. bruscandoli
50 gr. burro
1 guciar grande de oio d'oliva
1 scalogno
1 spigo de aio
1 lt. brodo ( dado va ben)
sal e pevere
scalogno e aio tritadi fini, te imbiondissi co'l guciar de oio, senza brusar, te metti i bruscandoli rotti a tocchetini, te li fa appassir, te buti el riso e te missji. Aggiungi el brodo un poco alla volta fin che el riso xe cotto, salare
A fine cottura te metti el burro e il grana o parma, pevere a piacere.
Xe semplice e co' lo go fatto i mii ospiti xe stai entusiasti.
Non puoi inserire nuovi Topic in questo forum Non puoi rispondere ai Topic in questo forum Non puoi modificare i tuoi messaggi in questo forum Non puoi cancellare i tuoi messaggi in questo forum Non puoi votare nei sondaggi in questo forum
Tutti i fusi orari sono GMT + 1 ora
Pagina 1 di 4Vai a pagina 1, 2, 3, 4Successivo