TRIESTE FORUM
login.php profile.php?mode=register faq.php memberlist.php search.php http://trieste.forumer.it

Indice del forum » sagre fiere manifestazioni » Horti Tergestini Vai a pagina Precedente  1, 2
Nuovo Topic  Rispondi Precedente :: Successivo 
MessaggioInviato: Sab Apr 29, 2006 8:53 pm Rispondi citando
Babu
Registrato: 15/10/05 15:42
Messaggi: 609
Località: Trieste




Janos ha scritto:
Sento che tra poco riverà la bachetada de qualche moderador...ma ris'cio lo stesso.

Babu, la fisarmonicista ...come dimenticarla?!
.....ma alora, se conossemo zà de una vita!?? Trieste xe propio un buseto...


Stemo parlando de un periodo de la storia de Trieste - periodo che noi lo gavemo vissudo "sul territorio" e metabilizzà subito, cussì che per noi iera "normale", ma che ancora adesso rappresenta un "problema" per certi "poteri forti". Xe recente la notizia che l'ex governo (per fortuna "ex" Very Happy Very Happy Very Happy) i vol abolir la 180 e serar i manicomi, magari ricominciando con lobotomie e elettroshock.

De un'altra parte gò dito che un dei miei film preferidi xe "qualcuno volò sul nidi del cuculo". Xe un de quei casi che, oltre all'interpretazion straordinaria, la roba che me gaveva impressionà iera i contenuti. Sopratutto perché vivendo a Trieste in una realtà diametralmente diversa proprio grazie alla legge Basaglia, el scoprir qual che iera el metodo "terapeutico" precedente, xe stà alquanto scioccante (iero ... "quasi" picio quela volta).

Le iniziative che nei anni se gà succedudo nell'ex O.P.P., oltre alla fase iniziale che xe stà proprio el concerto de i "Area" (e anche un altro poco dopo, ma no iero e no me ricordo chi che iera - pol eser i Nomadi ?) xe stade tanto anonime quanto importanti. Tanti (TANTI) muli che iera finidi dentro el vortice de la droga xe venui fora proprio grazie alle iniziative delle varie cooperative sociali (quelle vere, no quelle "finte" che i se dà la connotazion giuridica solo per acceder ai contributi e alle agevolazioni fiscali...) e tanti "matti" xe tornai a eser "normali" perché magari el suo trauma iera solo una scarsa aggregazion sociale.
No digo che Trieste el motivo per el quale no gavemo radicà el problema de droga sia unicamente l'opera dei vari volontari (de sinistra, "comunisti" ca..o!! ... me scuso co' i sostenitori de Dipiazza e del suo partito ... me xe sbrissà ... Laughing Laughing Laughing ) ma no podemo non riconosserghe i meriti.

No iera "militanza de partito", iera una più banale "sensibilità sociale".

Mi no iero "comunista" e no me son mai coinvolto in quelle iniziative, ma se disconoseria el merito de chi lo gà fatto, e se diria che questo no gà influenzà el mio pensier .... saria veramente bugiardo.
Quando un fa del ben per la collettività senza proclami ampollosi e senza domandar niente in cambio, quantomeno xe degno de stima. E i tanti che lo gà fatto in quel periodo e che lo fà ancora oggi, un esercito tanto "invisibile" quanto stimabile, saria auspicabile che i vegni messi ad esempio e che ghe venissi riconosui i non piccoli meriti.

Almeno, mi la vedo cussì ... dopo ognidun la pensa come che vol - xe quei che i credi che i comunisti "mangiano i bambini" o che in Cina "li bollivano". Mi, visto che gò due fioi, son più propenso a attribuirghe el reale valor sociale che gà questa gente, a considerar el model educativo che i rappresenta.
Leggermente diverso - passeme el termine - de quel altro model comportamentale de chi, ricoprendo uno dei massimi ruoli de lo Stato, pubblicamente definissi "coglioni" questa gente e tanti altri che lo critica per le varie leggi "ad personam" che el gà fatto.

L'ex O.P.P. xe stà un simulacro, una nicchia, un ... "ghetto" nel quale stà gente podeva lavorar. Con i risultati che xe sotto i oci de tutti. La condizion iera che i restassi "dentro le mura". E cussì i gà fatto.
Adesso i vol cambiar la legge, serar l'ospedal e rimetter el "manicomio", con el model terapeutico che ben conossemo. Jack Nicholson docet.

Piccolo inciso: no voto "comunista", ma non posso non apprezzar quel che fà certi ... "comunisti". Altro che "coglioni" o "bollire i bambini".


Ultima modifica di Babu il Sab Apr 29, 2006 8:57 pm, modificato 1 volta in totale

_________________
Babu
Profilo Trova tutti i messaggi di Babu Messaggio privato
MessaggioInviato: Sab Apr 29, 2006 8:54 pm Rispondi citando
Babu
Registrato: 15/10/05 15:42
Messaggi: 609
Località: Trieste




Aussie Kangaroo ha scritto:
Su Vic, Janos, posso solo dirte che mi xe almeno una ventina de ani che ghe digo che i lo ga convinto de eser de destra, ma che in realtà no lo sa ma no lo xe: però nol vol crederme .... Razz

.... insisti .... Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

_________________
Babu
Profilo Trova tutti i messaggi di Babu Messaggio privato
MessaggioInviato: Sab Apr 29, 2006 11:50 pm Rispondi citando
vic
Registrato: 30/01/06 12:29
Messaggi: 482
Località: Padriciano TS




Babu ha scritto:
Aussie Kangaroo ha scritto:
Su Vic, Janos, posso solo dirte che mi xe almeno una ventina de ani che ghe digo che i lo ga convinto de eser de destra, ma che in realtà no lo sa ma no lo xe: però nol vol crederme .... Razz

.... insisti .... Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing



In realtà i ani sarà anca trenta.... xe che mi son sai testardo...o mejo...come che i diria qua....trdo! Neutral

_________________
LSMT
to boldly go where no man has gone before (compleanno: 18 gennaio)
Profilo Trova tutti i messaggi di vic Messaggio privato Invia email
MessaggioInviato: Dom Apr 30, 2006 1:26 am Rispondi citando
Aussie Kangaroo
Registrato: 15/01/06 11:54
Messaggi: 1777
Località: Vermean




E mi insisto ... prima o poi ghe la farò Very Happy

_________________
Ci vuole tutta una vita per capire che nella vita non serve capire tutto
Profilo Trova tutti i messaggi di Aussie Kangaroo Messaggio privato Invia email HomePage MSN Messenger
Horti Tergestini
Indice del forum » sagre fiere manifestazioni
Non puoi inserire nuovi Topic in questo forum
Non puoi rispondere ai Topic in questo forum
Non puoi modificare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi cancellare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi votare nei sondaggi in questo forum
Tutti i fusi orari sono GMT + 1 ora  
Pagina 2 di 2  
Vai a pagina Precedente  1, 2
  
  
 Nuovo Topic  Rispondi  
Forumer.it © 2015