LIPTAUER: qua xe una dele varie ricete che se pol trovar, ma posterò altre!
80 g di burro, 1 cucchiaio di capperi, 1 cipolla, ½ cucchiaino di kummel, ½ cucchiaino di senape, 1 cetriolo sotto aceto, ½ cucchiaino di paprika dolce, erba cipollina, 250 g di ricotta, sale e pepe.
Montare molto bene il burro. Poi mescolarlo con gli altri ingredienti tagliati a pezzetti molto piccoli.
_________________ LSMT
to boldly go where no man has gone before (compleanno: 18 gennaio)
Nel mio trasloco xe andade perse un poche de scatole, e in una de queste iera un libretto de ricette internazionali. Xe una in particolare che sto cercando de ricordarme, saria el tzatziki grego, quella salsetta de yogurt con cetrioli grattai. Non arrivo a ricordarme el resto dei ingredienti. Se per caso qualchedun la gavessi .... Efharistò polì !
El tzatziki che trovo pronto al supermarket non val tanto.
io lo faccio semplicemente mischiando i cetrioli tritati con lo yogurth, la menta, il basilico e il coriandolo tritati e poi ci andrebbe anche l'aglio tritato (ma io lo metto intero e poi lo tolgo).
1 cucumero spelà e trità
250 gr. yogurt naturale
1 cucc. oio de oliva
1 cucchiaino de asedo
una presina de sal
aneto tritado o anche menta tritada
1 spigo de aio tritado
te misji tuto insieme e meti in frigo per una bona oretta.
Ottimo per l'estate.
Mi lo fazo sai speso (el xe una meravea con le grigliade tra l'altro)
Lo fazo sai semplice:
spelo e grato i cetrioi, li paso nel sal e po li struco e li fazo scolar per un' oreta. Intanto spelo qualche spichio de aio, un per de vaschete de jogurth grego (quel de late intiero, me racomando!), dopo ver scolà via quel poco de liquido che xe de sora.
A so punto misio el jogurth coi cetrioi, ghe zonto asedo (pochisimo!) e misio tuto sai ben. Po' fazo cascar el fil de ojo, un cuciar per vascheta de jogurth. E la xe fata. Basta meter in frigo che se infisisi.
Se se vol se pol guarnir con le olive kalamata o coi peveroni. Per farlo più o meno picante, basta giustar de ajo: più se meti più picante sarà.
Ultima modifica di vic il Dom Apr 02, 2006 6:39 pm, modificato 1 volta in totale _________________ LSMT
to boldly go where no man has gone before (compleanno: 18 gennaio)
Vic, iera proprio cussi' che lo facevo, ma da questa parte dell'Atlantico, el yogurt no ga niente a che far con el vero yogurt! Pazienza, bisogna accontentarse. Me ricordo del yogurt in Grecia, favoloso, de taiarlo col cortel e i lo vendeva in terrine de terracotta che poi te le tegnivi.
Ma Fulvia, ti fattelo a casa con la riceta che te trovi proprio in questo Forum de cusina e ricete nel topic "EL YOGHURT"! Te pol star sicura che ,se no te sbai la temperatura del late, el te vien assai più bon de qualunque prodoto comprà al supermarket. Sapime dir......
Aurio, grazie del consiglio, go guarda' la tua ricetta, credo che sia un problema a trovar "un yoghurt naturale con fermenti vivi in vaseto de vetro de 125 grami " ma me daro' da far e forse lo trovo in qualche parte. Vedo che anche in Italia gave' el Danone, xe quel che magno mi, al gusto de mocca, ma i lo vendi in barattolini de plastica.
Ma Fulvia, ti fattelo a casa con la riceta che te trovi proprio in questo Forum de cusina e ricete nel topic "EL YOGHURT"! Te pol star sicura che ,se no te sbai la temperatura del late, el te vien assai più bon de qualunque prodoto comprà al supermarket. Sapime dir......
........fazo sai volte el yogurt ala Aurio, e posso dir che el xe più che bon.Una dele prime volte gò sbaliado la temperatura,tropo caldo e me xe veniudo yogurt con granelini che pareva de ricota quasi, però sempre bon.
Dopo un per de volte la temperatua la ve vien sola.......e bon apetito
Servolo
_________________ se no guanta cambia
ricetta per fare l`yoghurt
Inviato: Lun Giu 26, 2006 12:45 pm
pacifico
Ospite
Mi stago fazendo el yoghurt da diversi anni, e no go mai falido.
ricetta: Un litro de latte fresco
uno o due cuciai de latte in polvere
Un cuciar e mezzo de Yoghurt puro (senza additivi o sciroppi)
Versar el latte in una pentola e metterlo sul fogo no tanto forte.
Dopo un per de minuti, misciarlo che nol fazi la crosta, appena che vede' che el xe un poco caldo aggiungerghe el latte in polvere(El motivo xe che el Yoghurt el resta piu compatto e solido).
Mescolar sempre fin a portarlo quasi a boir. Circa 80-85 gradi
Levarlo dal fogo e metter la pentola in una vaschetta con acqua fredda e mescolando sempre.
Misurar con un termometro la temperatura che la devi rivar "esattamente" a 49 gradi C. levarar fora dalla bacinella la pentola e aggingerghe dentro
el yoghurth che lo dove' per forza comprar in negozio almeno la prima volta. Dopo un per de mescolade, versarlo in una bottiglia termos comune possibilmente a imboccadura larga. Tappar e lasarlo tutta la notte.
el giorno dopo lo trovere' pronto.Metterlo in un vaso de vetro possibilmente pirex e sterilizzarlo prima con acqua bollente come del resto anche nel termos. ma se non gave un vaso de quel tipo, metter un vaso de vetro comune nel microvave per due minuti, lassando po rafreddar. Dopo riempido el vaso del vostro Yoghurt, metteghe el tappo e tegnirlo nel frigorifero fin che el xe freddo. Per farlo un`altra volta, podare' usar un poco del vostro. yoghurt pero' no dopo troppi giorni se no el se invecia. prove' e feme saver el riultato.
Orca che boni!
xe la stessa dei gnochi de patate solo che ala fine te li frizi?
si,proprio cussì..i pol essere salai o dolci.. come che se preferissi. con quel che vanza della pasta dei gnocchi te fa i kifeleti.
oggi go fatto gnocchi de susini. Susini de quei nostrani, che xe i migliori per far gnocchi...quei che te trovi per le botteghe i xe troppo dolci. E con la pasta che ga 'vanza go fato i chifeleti, salai, che me piasi accompagnarli co'l l'arrosto. chi riva a resister a un piatto de chifeleti che te varda in quela maniera??????
La prosima volta che te fa ste prelibateze (specialmente i kifeleti) averti, che ghe porto un osso a SPRITZ (oramai lo go batezà cussì ) e visto che son........
_________________ Tutto passa.....meno el bus che te speti
Non puoi inserire nuovi Topic in questo forum Non puoi rispondere ai Topic in questo forum Non puoi modificare i tuoi messaggi in questo forum Non puoi cancellare i tuoi messaggi in questo forum Non puoi votare nei sondaggi in questo forum