Salve, stò anno i gà vendemia un poco prima del solito, e adesso pena che se finissi el lavor torno la cantina del vin, (quei che ancora lo fà) se comincerà a cusinar trapa.Una vecia convenzion dela Defonta permeti de ste parti de far trapa in casa, basta aver el lambico, notado e numerado dela tributaria,andar de lori,far domanda de tanto tempo che se calcola de cusinar,spetar che vegni l'omo a spiombar e via.........
pel momento ve mostro un picio torcio che servi a fracar essenze, e no xe un zogatolo o un sopramobile,ma un vero torcio, e sai forte......e co riverà el momento ve mostrerò come che i cusina trapa
Ma te mostrerà solo come che se cusina la trapa o se poderà anche....assagiarla.?
...............intanto,bisogna spetar,perchè se i lassa cusinar trapa in casa, xe solo dal 20 de otobre al 20 de dicembre.Se pol cusinar solo de vinaze, no missiar altre robe, e se resta vinaze bisogna butarle via, no se devi salvarle pel prossimo anno.In Slovenia o ex Jugoslavia,iera libero tuto l'anno, e i podeva cusinar de tuto,personalmente go visto farla de tuti i fruti fermentai,( basta pensar al slivoviz, che xe de susini) ma una dele più bone e delicate gò iutà a farla in Serbia (tropi anni xe passai) de more de albero,moreri enormi, e soto i ghe meteva come dei linzioi e sui rami i fazeva altalene pei fioi che dondolandose i le fazeva cascar, fruti dolcissimi, messi in tinazzi a fermentar, e dopo via nel lambico........
stà roba come funziona nele altre parti del mondo?Cominciando de l'Italia dove che te devi consegnarghe le vinazze in distileria e lori i te torna in cambio un tot de litri de prodoto industrial.E in Canada; Inghiltera, Francia, Australia,Usa.......................come funziona?
Cin cin ala Vostra salute
Servolo
Parole sante Margherita....stavo pensando proprio ala stesa domanda.
No volendo ofrir, mi no gavasi mai parla' de trapa qua, con tute le bevandele...pardon intenditori....che gira per el forum.
Salve, personalmente no uso superalcolici, e quando vado a trovar qualchedun che cusina trapa, me limito a meter un poca sul palmo dele man le sfrego e naso, e dopo in un bicerin ciogo un cuciarin de caffè de trapa.Niente trapa ne a fine pasto, ne nel caffè, e nianche no la gò a casa.
Servolo
Neanche mi uso i superalcoolici, de grazie che rivo a bever un spritz, però se la trapa xe fatta con tutti i crismi, un bicerin no lo disdegno mai , sempre però dopo i pasti, xciò caro Servolo, quando sarà l'occasion el bicerin doverà esser precedudo da un x de rodoleti de prosciuto.!
_________________ Nessuno diventa sapiente per puro caso (Seneca)
In Inghilterra e severamente proibito distillare alcool in privata a casa (pero, non sta chiedere ai Pakistani, Indiani, Irlandesi, Polacchi, ecc se fanno o no!). Alcool puro (etanol, ecc) come si vende in drogheria in Italia e vietato in GB. Pero, vin ti pol fare a casa anche cidro. Anzi, ci sono dei botteghe speciali che vendono lattine di mosto del vin e tutto quel che va con la fare del vin compreso anche i lieviti speciali. Ma tutti che mi conoscono possono giurare che io NON USO superalcoolici. Neanche per sogno non li uso. Li BEVO soltanto. E tra il bere e l'usare c'e tutto un mondo!!! Spetti un attimo che prendo un po di quel scotch col ghiaccio che e qui in tavolo. Beh, meio ora. Un ultimo sorzo prima che chiudo qui e "Viva lo Scotch e par bon""!!
Larry
Trapa de ginepro [brenj po nase] in tempo de guera il vicin de casa ne gha presta la caldai /serpentina el resto... via noi, mi e mama con do sachi, un per grumar le balete scasade dal ginepro e a fin de gaver inpini il secondo che pesava quasi u quintal....dopo fato bastanza litre, me diseva I sara usadi come come un medicinale….
salve
york
_________________ ".......And whether or not it is clear to you, no doubt the Universe is unfolding as it should."
Non puoi inserire nuovi Topic in questo forum Non puoi rispondere ai Topic in questo forum Non puoi modificare i tuoi messaggi in questo forum Non puoi cancellare i tuoi messaggi in questo forum Non puoi votare nei sondaggi in questo forum