Salve,tornemo al ponte,in pricipio del canal trovemo la vecia capitaneria del porto,el palazzo Carciotti,che come tute le robe bele e storiche de Trieste no trova el giusto aprezamento in quei che ne governa,faremo quel......si,anzi no,faremo quel'altro ma el tempo che passa no se grata el c.l, e el tempo (quel'altro) ghe da un valido aiuto, e cussi va tuto a remengo fra grandi ciacolade......
questo xe capitado un pochi de giorni indrio,(dal giornal):
Il vento delle tempeste meteorologiche e forse anche quello delle discussioni che stanno investendo da tempo palazzo Carciotti hanno incrinato l’anima di Apollo, una delle sei statue in marmo che ornano la facciata principale verso le rive del nobilissimo palazzo neoclassico, costruito tra 1799 e 1805, destinato adesso a diventare palacongressi e museo, ma nel frattempo in tale degrado da avere l’acqua piovana che penetra dal tetto.
L’altra sera alcuni detriti caduti in terra, un immediato transennamento. Ieri mattina il sopralluogo del servizio Lavori pubblici e dell’assessore Franco Bandelli. Da cui la pessima sorpresa: non un cornicione fradicio, ma una delle statue realizzate dall’allievo di Antonio Canova, Antonio Bosa (1777-1845) si era inclinata verso la strada di almeno 15 gradi. Ha ceduto l’anima in ferro della penultima figura guardando da sinistra verso destra. Un pericoloso atteggiamento di caduta del dio simbolo dell’armonia e dell’ordine. «Che sia un segno del destino?» esclama Bandelli che da questo episodio prende spunto non solo per immediati interventi (Apollo sarà subito rimosso e andrà in ristrutturazione con l’accordo della Soprintendenza) ma per un lungo, forte e politico appello a non perder tempo sulla via del megaprogetto di risanamento e riuso di questa preziosa proprietà comunale.
«Il tetto, anche nella cupola, è pieno di infiltrazioni, entra la pioggia - dice l’assessore -, in quest’ultimo mese abbiamo fatto continui monitoraggi, a lungo andare le travi in legno potrebbero marcire, abbiamo deciso dopo questo incidente e un sopralluogo più accurato di fare subito alcuni interventi-tampone».
e meter i soldini che i buterà via per far el novo ponte sul canal, in qualcossa che riporti ai veci splendori questi gioielini neoclassici che i fà de Trieste una cità quasi unica cola sua marina,
no se pol o no se vol?
O xe qualchedun che vol passar ala storia come "l'omo del ponte"
Servolo
Ultima modifica di servolo il Dom Feb 15, 2009 10:45 am, modificato 1 volta in totale _________________ se no guanta cambia
Almeno quei che gà la testa per intrigo i la gà: sti qua me par propio che i ghe ne sia sprovisti!
In efeti saria ora che i metesi a posto palazzo Carciotti: el xè de ani in t'un stato tale che no fa aprezar la sua beleza.
_________________ OGNI RIDADA GHE CAVA UN CIODO ALA CASSA DE MORTO
Salve, in principio iera solo un ponte, pò 2 e dopo tre,bianco rosso e verde,dopo unidi 2,restava 2
(che forte che son in matematica )
che soto soto "l'omo del ponte" gavessi pensà de ristabilir la vecia situazion storica portando de novo a tre el numero dei ponti?
E noi che critichemo,chi che pensa per noi
Servolo
_________________ se no guanta cambia
Inviato: Dom Mar 15, 2009 8:57 pm
Auriel
Ospite
Ciau servolo, vara che la terza e la quart'ultima foto le apari (almeno sul mio PC) cò 'na x serada in t'un retangolo in alto a sinistra.
In efeti saria ora che i metesi a posto palazzo Carciotti: el xè de ani in t'un stato tale che no fa aprezar la sua beleza.
Chissà forsi adesso i doverà metterlo a posto per forza visto che la
bora a 140kmh ghe gà portado via una parte della cupola e iera i
tochi che svolava per la città a mò de piccole ghigliottine.!
_________________ Nessuno diventa sapiente per puro caso (Seneca)
No che mi fosi un de quei individui oribili che no i fa altro che sospetar tuti, tute e tuto.... Ma chisà no ghe sia qualchedun che magari ghe guadagneria personalmente se i soldini i vrnisi usadi per el ponte inveze che refar el palazo?
Mi go inteso dir una volta, che un politico el gaveva cominciado e a forza de ruconi, finalmente portado a termine un progeto simile no perchè el progeto gavesi nesun merito, perche un merito sicuramente esisteva. La dita che gaveva el contrato ghe gaveva dado una "mancia," cusì....de bon cuor e un richiamo al dover civico, de iutar el prosimo.
Ma sarà sta anche bale, chisà?
Orso
_________________ Vieillir est encore le seul moyen qu'on ait trouvé de vivre longtemps.
INVECIARSE XE TUTOGI LA SOLA MANIERA DE VIVER A LUNGO.
Mi spero solo una roba, visto che i gà domandado un contributo per
"calamità naturale" (visto che lori no i xe stadi boni de curar quel che
gavemo) se per caso i ghe lo concedi (dubito fortemente) el vadi
a destinazion del ponte sul canal.!
_________________ Nessuno diventa sapiente per puro caso (Seneca)
Non puoi inserire nuovi Topic in questo forum Non puoi rispondere ai Topic in questo forum Non puoi modificare i tuoi messaggi in questo forum Non puoi cancellare i tuoi messaggi in questo forum Non puoi votare nei sondaggi in questo forum