TRIESTE FORUM
login.php profile.php?mode=register faq.php memberlist.php search.php http://trieste.forumer.it

Indice del forum » treni,filovie,tram ecct. » Transalpina Vai a pagina Precedente  1, 2, 3, 4
Nuovo Topic  Rispondi Precedente :: Successivo 
MessaggioInviato: Mar Set 14, 2010 3:30 pm Rispondi citando
dan68
Registrato: 15/01/08 11:35
Messaggi: 529
Località: tivoli (RM)




-Master- ha scritto:
Purtroppo la situazion qua xe questa.. parlando de Trieste mi son d'accordo che i mezzi propri pol crear casin, e che tanti veci (scuseme, no xe in senso dispregiativo) xe veramente pericolosi al volante.. ma coi bus xe anche dura, se uno ga programmado più impegni.. no xe possibile che mi per andar con la 8 da via baiamonti alla stazion ghe metto TRENTA minuti... oppur che son sul 6 e devo scender la del giardin pubblico ma sfiga ga voludo che sia talmente pien el bus che devo spetar fin el Giulia che scendi tutti per poi scender anche mi, attraversar la strada, cior un 6 che vien zo da San Giovanni e ricordarme de non sentarme o sarà longhi...


A parte che la foto purtropo no rivo a vederla (se vedi solo che una strica in alto con un pochi de camini....), xè vero in general che i mezzi publici xè un poco incasinai (anca se el discorso no val tanto per Trieste, e lassitelo dir de mi che stago vizin a Roma...).
Però se trata anca de un circolo vizioso: più auti gira, meno "spazio" ghe xè per autobus ecc., e quindi l'eficenza del servizio va farse benedir. Prova a imaginar se in centro caminassi pochi auti e la magior parte dela gente 'ndaria coi mezzi o a pie... Due saria le posibilità: aumentar le corse in centro e/o miliorar el servizio per le periferie.
Meditate, gente, meditate.
Mi quando che stavo a Trieste, no dopravo MAI l'auto per andar in zità (se proprio no ghe iero costreto), e coi bus giravo benon. Una volta son andado dal università al ACI de via Cumano (autobus 17 + 18 ): in dò ore son andado, go fato quel che dovevo far al PRA e son tornado.

_________________
OGNI RIDADA GHE CAVA UN CIODO ALA CASSA DE MORTO
Profilo Trova tutti i messaggi di dan68 Messaggio privato
MessaggioInviato: Sab Set 18, 2010 2:07 pm Rispondi citando
-Master-
Registrato: 30/05/10 10:49
Messaggi: 14




Spero che desso te vedi la foto :)
Mi son dell'idea che se a Trieste uno ga per forza de spostarse con un mezzo proprio dovessi farlo in scooter, che intriga sai de meno rispetto a un'auto.




Ultima modifica di -Master- il Dom Set 19, 2010 7:03 pm, modificato 1 volta in totale
Profilo Trova tutti i messaggi di -Master- Messaggio privato
MessaggioInviato: Dom Set 19, 2010 8:45 am Rispondi citando
Luther Blisset
Registrato: 30/12/05 19:13
Messaggi: 470




Citazione:
per chi me vedi come un maniaco della fotografia devo informarve che da lunedì 6 inizio a lavor e non gaverò più tempo



No, tranquilo, te riverà....famiglia e fioi, inizialmente, te darà un bel colpo ala pasiòn Very Happy Very Happy

Fotografa più che te pol i 652 sula Transalpina..fazendo due conti, visto che i sta acantonando tute le sei assi (e oviamente le articolate) me sa che xè l'ultima serie che pol viagiar su quella linea in Italia...dopo l'oblìo....a meno che improvisamente no i se meti a far treni speciali a nastro...

_________________
"Non c'è critica più feroce della minuziosa descrizione dei fatti" (Von Moltke)
Profilo Trova tutti i messaggi di Luther Blisset Messaggio privato
MessaggioInviato: Dom Set 19, 2010 2:28 pm Rispondi citando
-Master-
Registrato: 30/05/10 10:49
Messaggi: 14




Purtroppo xe vero, tristissimo che i caimani vien pian pian accantonai e anche i 633... però qualcosa sopravvivi anche qua Wink


Profilo Trova tutti i messaggi di -Master- Messaggio privato
MessaggioInviato: Gio Set 23, 2010 5:39 pm Rispondi citando
stropacul
Registrato: 03/11/07 01:14
Messaggi: 99




No son tanto sicuro che i mandi al taio i 633 e i 652. Da quel che se disi, i dovessi ndar a rimpiazar le 656 e i 646 sui regionali "robusti" che podessi gaver problemi co le 464 in giro pel'Italia.
Profilo Trova tutti i messaggi di stropacul Messaggio privato
MessaggioInviato: Ven Ott 01, 2010 10:59 am Rispondi citando
Luther Blisset
Registrato: 30/12/05 19:13
Messaggi: 470




I 646 xè più de un anno che i xè stadi radiai...i 656 i gà cominciado a tajarli...e adesso Milano Greco se sta impinindo de 632-633.....resisti, fra le sei assi, solo le 652.


Saluti

_________________
"Non c'è critica più feroce della minuziosa descrizione dei fatti" (Von Moltke)
Profilo Trova tutti i messaggi di Luther Blisset Messaggio privato
MessaggioInviato: Ven Ott 01, 2010 9:15 pm Rispondi citando
-Master-
Registrato: 30/05/10 10:49
Messaggi: 14




Certo e credo che resisterà ancora ben per qualche anno... xe macchine straordinariamente potenti, nessun problema de slittamento in caso de piova che invece i 655 ga... speremo che i le rivi protegger da sti tumbani de writers
Profilo Trova tutti i messaggi di -Master- Messaggio privato
MessaggioInviato: Dom Ott 03, 2010 1:34 pm Rispondi citando
Luther Blisset
Registrato: 30/12/05 19:13
Messaggi: 470




Secondo mi le 652 se dura due anni xè 'ssai...ma 'ssai...Traffico merci ad esaurimento per FS + costi manutenzione (6 assi de mantignir costa più de 4 assi...per no parlar dei motori) condana anche 'ste machine in tempi brevi...ai mati dei slitamenti no ghe interessa un c...o ...

Saluti Cool

_________________
"Non c'è critica più feroce della minuziosa descrizione dei fatti" (Von Moltke)
Profilo Trova tutti i messaggi di Luther Blisset Messaggio privato
MessaggioInviato: Gio Ott 07, 2010 11:21 am Rispondi citando
stropacul
Registrato: 03/11/07 01:14
Messaggi: 99




Bisogna considerar come disi Luther el fato che TI sta smantelando la Cargo e che le macchine a 6 asi xe un peso, sia per la pax che ga le 402, le 405 e le 403 ( Very Happy ) per i IC, oltre a quel condoti dele 404 e anche per le DTR, visto la valanga de 464.

Per quanto riguarda i slitamenti, xe de cosiderar i novi sistemi de controlo dei motori, che sfruta anche el slitamento per caminar. Inoltre me par che i nostri vicini no gabi sai problemi sula Capodistria-Divacia co le 541 (1216 OBB), che xe 4 asi.
Profilo Trova tutti i messaggi di stropacul Messaggio privato
MessaggioInviato: Ven Mag 20, 2011 9:41 pm Rispondi citando
presidente
Registrato: 28/10/06 22:47
Messaggi: 48
Località: Trieste




Aggiungo alcune foto che ho scattato domenica 15 maggio alla stazione di Nova Gorica (foto di qualità purtroppo non eccelsa a causa della scarsità della luce):











Profilo Trova tutti i messaggi di presidente Messaggio privato
MessaggioInviato: Dom Gen 22, 2012 6:55 pm Rispondi citando
Luther Blisset
Registrato: 30/12/05 19:13
Messaggi: 470




Saluti a tutti,


Farà (dis)piazèr saver che la linea TS Campo Marzio - Villa Opicina xè sospesa dal servizio fina a marzo 2012. Dopo se vederà cossa far de ela. Nel momento in cui RFI gà derogà al costruttor de turno de edificar in zona Stazione Rozzol a meno de 4 metri (me par sia questo el limite) dal sedime, non so voi, ma mi no la vedo tanto ben.

_________________
"Non c'è critica più feroce della minuziosa descrizione dei fatti" (Von Moltke)
Profilo Trova tutti i messaggi di Luther Blisset Messaggio privato
MessaggioInviato: Mer Apr 29, 2015 5:55 am Rispondi citando
Luther Blisset
Registrato: 30/12/05 19:13
Messaggi: 470




Quanto tempo! Chissá cossa succedi se scrivo adesso. Le robe dal p.d.v. feroviario no va benissimo per Trieste. Transalpina serada, trafico oltra Servola inesistente e/o impossibile, uniche note bone el ripristino de binari a Opicina e el progeto de rifacimento de C.Marzio smistamento...

Comunque saluti a tutti Very Happy

_________________
"Non c'è critica più feroce della minuziosa descrizione dei fatti" (Von Moltke)
Profilo Trova tutti i messaggi di Luther Blisset Messaggio privato
Transalpina
Indice del forum » treni,filovie,tram ecct.
Non puoi inserire nuovi Topic in questo forum
Non puoi rispondere ai Topic in questo forum
Non puoi modificare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi cancellare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi votare nei sondaggi in questo forum
Tutti i fusi orari sono GMT + 1 ora  
Pagina 4 di 4  
Vai a pagina Precedente  1, 2, 3, 4
  
  
 Nuovo Topic  Rispondi  
Forumer.it © 2015