Ogi xè sucesa una roba 'bastanza importante per la zità. Anche MSC ga deciso che dal prossimo anno no i fa più scalo a Trieste. Finissi cussì la nova ed effimera età dele "grandi navi" a Trieste. E se gà capì, ancora una volta, l'inconsistenza e la fragilità dele iniziative de sviluppo de chi che governa. Oviamente, come per la Costa, anche MSC va a Venezia.
Se penso che xè stada aprovada, per la fase sucesiva, una ipotesi de sviluppo per el Porto Vecio de un grupo veneto (SAVE-Benetton) me vien de rider.
Vabbè, chissenefrega. Tanto, per el momento pensioni e paghe riva ancora in conto. E xè sempre più ristoranti cabibi in giro per la zità, dove se magna superben. Anche bareti no manca, e i xè sempre pieni.
Evidentemente, son l'unico MONA che pensa a certe robete de questa zità.
Saluti
_________________ "Non c'è critica più feroce della minuziosa descrizione dei fatti" (Von Moltke)
Bravo Dan.!
Ostrega stavolta la ghe xe scampada a Servolo.!
Cos'te vol, Margherita, anche Servolo el ga oramai una "certa età" e le robe ge scampa anche lui. De quel fato, purtropo,purtropo, nesun no se la scampa.
Orso
_________________ Vieillir est encore le seul moyen qu'on ait trouvé de vivre longtemps.
INVECIARSE XE TUTOGI LA SOLA MANIERA DE VIVER A LUNGO.
Non puoi inserire nuovi Topic in questo forum Non puoi rispondere ai Topic in questo forum Non puoi modificare i tuoi messaggi in questo forum Non puoi cancellare i tuoi messaggi in questo forum Non puoi votare nei sondaggi in questo forum