Semo andai far un giro e campegiar lungo le fiume Kettle River qua vizin. Quel che xe interesante xe che no solo el xe un fiume aurifero ma le vecie miniere de oro lungo la sponda del'est, che adeso xe stade più o meno tute imbunide per paura che la gente n vadi debtro e che no le croli, col prezo de oro ogigiorno pagaria riverzer qualcheduna.
Xe impresonante de veder le impalcadure che i usava setanta, otanta e pasai cento ani fa. Go fato qualche foto de na meza dozina de lore che go intivado durante le nostre escursioni. De una de lore vegniva tanta aria freda che nonostante el fato che fazeva squasi 25º, un minuto davanti el buso e se crepava de fredo. Ma co' xe tuto dito e fato, quel che me ga colpido de più del Kettle river xe la sua beleza pristina e naturale. Xe per quel che forsi nesun mai più andarà verzer novi busi la dentro. Son contento che nei parchi nazionali e provinciali miniere e altri casini no se li fa più.
Non puoi inserire nuovi Topic in questo forum Non puoi rispondere ai Topic in questo forum Non puoi modificare i tuoi messaggi in questo forum Non puoi cancellare i tuoi messaggi in questo forum Non puoi votare nei sondaggi in questo forum