Oggi, casualmente, ho scoperto queste due vecchie scritte, ancora ben leggibili e conservate tutto sommato discretamente. Sono state fatte presumibilmente ai primi di maggio, quando i Titini scesero in città con i carri proprio da via F.Severo per assediare il palazzo di giustizia.
non parlo lo sloveno, ma credo sia una scritta di saluto all'esercito di liberazione yugoslavo
nella seconda scritta si legge W Tito
Ci tengo a rimarcare che ho postato queste foto per amor di storia e per documentare fotograficamente una traccia di essa. Spero che in questo mio thread gli animi non si accendano e si resti nell'ambito storico.
Interessantissime: se autentiche, xe incredibile che ogi le sia ancora là e legibili. Le se trova proprio in via Fabio Severo? In sti giorni go proprio visto un interessantissimo documentario sui ultimi giorni de guera a Trieste, con imagini del assedio del tribunal da parte dei titini coi tedeschi seradi dentro perchè i voleva arenderse solo ai neozelandesi (che se i se fossi mossi un poco prima, quante morti saria stade evitade.... )
Un mio amico me gaveva dito che una de ste scrite le gaveva fata su pare el 1 magio del 1945. El me gaveva anca dito che i gaveva usado una pitura speciale che no ne sá quante volte che i ghe gaveva piturado de sora che la scrita la vien sempre fora
La scrita xe autentica mi me ricordo la caligrafia... Per caso, il quartier xe de fronte al carel che se staca dal tram in piaza Scorcola?? La anca iera un slogan, se lo vedeva per anni ogni volta venindo in cita... Aproposito de tedeschi i xe cocoli deso, ma no quela volta... In piu un pol domandarse, Che C,,,o i fa a casa mia!! [ovio nel 45]....
York
_________________ ".......And whether or not it is clear to you, no doubt the Universe is unfolding as it should."
Le scritte per i muri dela citta' ga comincia' soto el fascismo, i scriveva i motti de Mussolini in qualsiasi muro publico, ma in grande e ben fati de pitori professionisti, dal '45 in poi i tipi de scrite in foto qua sora che ne iera in tuta la citta', specialmente nei rioni el fenomeno ga dura' per ani.
Ciao Coce
Tute ste scrite le gò sempre trovade interesanti, se no altro perché le dimostra ancora una volta che la storia no se pol scancelar! Dopo i ribaltoni i vari simboli vien rimossi, picchiettadi ecc. ecc., ma col tempo qualcossa salta sempre fora, magari semplicemente perché la xè sfugida ai "cancellatori".
A 'sto proposito, me ricordo una volta de 'ver visto una roba 'ssai ridicola. Se parla de poco più de diese ani fa, e iero a far un giro in vale del Isonzo, sula strada che costegia el fiume e che de sora gà la Transalpina che ghe cori. Bon là ghe iera una casa (no me ricordo se iera un casel dela ferovia, o una casa cantoniera), che sora un lato gaveva un slogan titin in sloven, mentre sul altro gaveva un bel motto mussoliniano scrito a ciare letere, e tuti e dò iera perfetamente legibili. E i pretendi de 'ver inventà la "par condicio" solo con el Berlusca: xè roba 'ssai più vecia!!
_________________ OGNI RIDADA GHE CAVA UN CIODO ALA CASSA DE MORTO
.... o una casa cantoniera), che sora un lato gaveva un slogan titin in sloven, mentre sul altro gaveva un bel motto mussoliniano scrito a ciare letere, e tuti e dò iera perfetamente legibili. E i pretendi de 'ver inventà la "par condicio" solo con el Berlusca: xè roba 'ssai più vecia!!
Ben.... ma la casa la ga quatro muri no? No vanza ancora un per Berli?
Orso
_________________ Vieillir est encore le seul moyen qu'on ait trouvé de vivre longtemps.
INVECIARSE XE TUTOGI LA SOLA MANIERA DE VIVER A LUNGO.
Non puoi inserire nuovi Topic in questo forum Non puoi rispondere ai Topic in questo forum Non puoi modificare i tuoi messaggi in questo forum Non puoi cancellare i tuoi messaggi in questo forum Non puoi votare nei sondaggi in questo forum