TRIESTE FORUM
login.php profile.php?mode=register faq.php memberlist.php search.php http://trieste.forumer.it

Indice del forum » animali,natura,piante e giardinaggio » Generazioni e le diferenze.
Nuovo Topic  Rispondi Precedente :: Successivo 
Generazioni e le diferenze.
MessaggioInviato: Gio Lug 10, 2008 8:15 pm Rispondi citando
Ursus Canadiensis
Registrato: 18/12/05 17:20
Messaggi: 2272
Località: Okanagan Valley, BC (Eden)




Semo pena tornadi de un'altro breve campegio de tre giorni. Gavemo visitado un'incredibile canyon con una cascata ala fine. Un mondo completamente diferente, fresco, umido con cedri e abeti de secoli de età che i cresi driti su in zerca de luce, opur, co i perdi pie perchè le radise le ga solo che piera per tegnirli in pie, de sbiego da una sponda al'altra del torente, e co' i perdi finalmente pie completamente e i crola i diventa tronchi dai quali altri alberi de diferenti speci comincia a creser a fiorir.

El torente fra due muri de da piera de strati de fondo marino che col pasar dei milioni de ani, lase ga fosilizado. La xe dunque una continua variazion de colori che ghe cambia aspetoda un momento al'altro. Una piera organica, per no dir vivente, se podaria ciamarla, senza paura de eser condradeti. La temperatura prima de entrar nel Canyon, 29º al'ombra. Nel canyon, gnanche 12º.

In fondo al Canyon, una cascata tajada in un leto che par un tubo che ghe manca un quarto de superficie de sora. Freda! La cascata xe freda, l'aqua xe freda....perfin la machina fotografica pareva eser diventada freda? E cosa vedemo? Vedemo sti do muleti de un quindise ani, gnanche no, che i se rampigave su, contro la furia del aqua, finchè i xe rivadi in un punto dove che i ga trovà una cava. I xe andadi dentro e i xe restadi a esplorarla per qualche decina de minuti e tornadi fora, un xe sbrisado un tre metri in fondo (ma nol se ga fato mal), al'espresion de oror de noi e un'altra copia che jera la. Vignudi su, i gaveva el color dela pele zenere-bluastra.

"Gave fredo, ragazi?" ghe go domandà
"C-c-chi noi,tr-tr-tr-tr-tr?"
"Si!"
Noooooooooo!!!



Eco! Mi, per esempio, soto una cascata de un torente de fondo de piera sofice, con aqua che vien zo drita dai ghiaciai, no andaria.

Pensè che sia una question de diferenza de maniera de pensar tra le due (o tre) generazioni..... O forsi a mi me trema el cul?


ORSO Embarassed Embarassed Embarassed Razz Razz Razz Embarassed Embarassed Embarassed Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

_________________
Vieillir est encore le seul moyen qu'on ait trouvé de vivre longtemps.
INVECIARSE XE TUTOGI LA SOLA MANIERA DE VIVER A LUNGO.
Profilo Trova tutti i messaggi di Ursus Canadiensis Messaggio privato Invia email
Generazioni e le diferenze.
Indice del forum » animali,natura,piante e giardinaggio
Non puoi inserire nuovi Topic in questo forum
Non puoi rispondere ai Topic in questo forum
Non puoi modificare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi cancellare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi votare nei sondaggi in questo forum
Tutti i fusi orari sono GMT + 1 ora  
Pagina 1 di 1  

  
  
 Nuovo Topic  Rispondi  
Forumer.it © 2015