...........stà piramide vista de vizin la xe imponente, e la gente che lavora e vivi la soto se stà preocupando, e mi spero che i tecnici gabi calcolado la pendenza giusta, no vojo pensar cossa podessi suceder in caso de forti e prolungade piove.
Servolo
Salve dela parte dele noghere i va anche ben coi lavori, quel che no capisso xe che anche oggi un me gà ziga: Sior cossa no la sa leger?
Logico che so leger ,ma no legio più, tanto i scrivi sempre quel:
Vietato l'ingresso ai non adetti ai lavori.
E cossa i gà paura che ghe beco el lavor che i me ziga sempre?
Servolo
...........stà piramide vista de vizin la xe imponente, e la gente che lavora e vivi la soto se stà preocupando, e mi spero che i tecnici gabi calcolado la pendenza giusta, no vojo pensar cossa podessi suceder in caso de forti e prolungade piove.
Servolo
Servolo,
Mi tegneria sempre la cariola pronta. Un poca de giara gratis no se dovesi mai rifiutar; no se sa mai quando che la podesi servir.....
Orso
_________________ Vieillir est encore le seul moyen qu'on ait trouvé de vivre longtemps.
INVECIARSE XE TUTOGI LA SOLA MANIERA DE VIVER A LUNGO.
Se a qualchedun in futuro ghe pol interessar, mi go fatto dal 2002 più de 200 foto dei lavori della Grande Viabilità.
Roba da dilettante, però go curado in particolare el sito tra Cattinara ed el Colle del Castellier prima che i dessi el primo colpo de piccon, quando che iera ancora boschi, vide (vitigni), la vecia Strada de Fiume, una civile abitazione in più, la Villa pompeiana senza crepe e, tutto sommado, abbastanza pase...
Inoltre esisti questo sito: http://www.grandeviabilitatrieste.it/
Roby
Se a qualchedun in futuro ghe pol interessar, mi go fatto dal 2002 più de 200 foto dei lavori della Grande Viabilità.
Anche io, Roby. Ma mi sono lasciato sfuggire la dima di attacco delle gallerie Carso, anche se dovrebbero esserci delle foto sul sito che hai menzionato.
Incredibile la complessità della realizzazione dei viadotti "Cattinara", anche se esteticamente non mi piacciono un granchè (la verniciatura è passata di moda, mi sa...). Anche le pile (alleggerite) non mi convincono. Viste da lontano danno l'idea di scarsa robustezza, e poi non comprendo l'utilità di quelle orrende "pensiline" che sono state erette prima delle gallerie "Cattinara" e nella zona del raccordo con la provinciale per Bagnoli, che è stata trasformata in un complicato snodo stradale dove prevedo sarà difficoltoso orientarsi.
nella zona del raccordo con la provinciale per Bagnoli, che è stata trasformata in un complicato snodo stradale dove prevedo sarà difficoltoso orientarsi.
Son d'accordo.
Inoltre, le rampe per e dalla galleria Carso xe troppo curte e posizionade in curva.
Infine, xe troppe confluenze con scarsa visibilità a causa dei guard-rail alti e dei cambi de pendenza.
Ghe sarà parecchi incidenti....
Però, in sede de progetto, non ghe iera alternative senza andar incontro a costi esorbitanti e el famigerato bivio "H" sarà quindi solo un brutto ricordo, a parte per quei che da Venezia doverà andar a Pese senza "sconfinar" in Slovenia...
Con una lunga serie de gallerie impegnative se gaveria podudo scender inveze de salir za da Trebiciano, dimezzando la pendenza e la lunghezza del tracciato, però, a parte i costi, pochi gaveria digerido un immane viadotto nella valle de Longera, oltre ad una serie de svincoli tipo Manhattan, tra i orti e le vigne...
Roby
Inoltre, le rampe per e dalla galleria Carso xe troppo curte e posizionade in curva.
A si, quello è vero; metteranno il limite di 60Km/h in discesa e via, risolto il problema. Comunque, data la generosa larghezza delle canne, prevedo che la corsia di decelerazione inizi parecchio all'interno della galleria. Poco utile infine secondo me l'ingresso in autostrada prima delle "Carso", visto il vicino ingresso all'Area di ricerca, 2 Km più su.
Non puoi inserire nuovi Topic in questo forum Non puoi rispondere ai Topic in questo forum Non puoi modificare i tuoi messaggi in questo forum Non puoi cancellare i tuoi messaggi in questo forum Non puoi votare nei sondaggi in questo forum
Tutti i fusi orari sono GMT + 1 ora
Pagina 3 di 4Vai a pagina Precedente1, 2, 3, 4Successivo