Ma questo in Cavana xe sempre stado a l'ordine del giorno!
E anche sul discorso pistole, co iero putel iera tuti che tirava via el tapeto rosso dela pistola zogatolo: cussì pareva de aver pistole vere e purtropo za 30 e passa ani fa iera fin tropo facile farlo. Me ricordo - sarà stado el 1978 o zo de la - de un zogador de balon, Re Cecconi, famoso per aver vinto el scudeto co la Lazio qualche mese prima, fazendo per scherzo una rapina co una de quele pistole zogatolo xe stado fredado dal gioielier che gaveva scambiado le pistole per vere. Quindi niente de novo soto el sol.
Polizioti boni o sbiri cativi .... magari un e l'altro. De sicuro qualche Rambo dela domenica te lo trovi e magari in qualche parte i xe anche numerosi, visto el teritorio caldo dove i lavora, ma xe tanti quei che i li fa per lavorar, per la famiglia che i ga casa e che co i se trova a dover usar la pistola, i lo fra malvolentieri. Giudicar no xe mai facile, ma co se vedi un che fa el mona co la pistola in man, spesso la pistola fa più paura del mona, sopratuto in zone calde come Napoli.
_________________ Ci vuole tutta una vita per capire che nella vita non serve capire tutto
Scusa Sonnenblume, rispondime te prego con onestà se te ga voia, e te giuro senza voler far polemica: te ga mai avudo in man una pistola VERA, pronta a far fogo, e mirar es. alle gambe de uno che xe pronto a far fogo su de ti?
si caro.
ho tignudo speso una pistola in man,per el lavor che fazevo ani fa prima de gaver i fioi...se parlo lo fazo per cognizioni de causa,se no mo me permeteria.
Forsi ti te sarà stada suggestionada dai film americani de Far West o Terminator, però te assicuro che NELLA REALTA' anche i istruttori de tiro sbaglia, pur tegnindo conto che non i ga la pression psicologica del pericolo estremo.
no gioia, no guardo proprio i film americani!!!
Zerchemo de esser un poco meno garantisti in questo Stato garantista, dove che tra non so quanti anni questa feccia ne vegnerà in casa e ne taierà la gola.
Roby
ok alora, ultimo msg per chiarir:
so ben come lavora la polizia e so ben che ale esercitazioni de tiro ghe vien insegnà come e dove colpir e esendo profesionisti i sa giostrarse in questi momenti (se i va in panico xe mejo i cambi lavor)
e i sa benisimo che spara in testa significa copar 9 volte su 10.
chi che tira in viso xe per mazar.punto.
seconda roba,a questo punto ve saluto,ve ringrazio ma se giudichè una persona disendoghe "garantista" (e mi son tuto meno che questo..) senza averla neanche conosuda ben,evidentemente sto forum no fa per mi.
ve ringrazio de tuto,bona vita a tuti ma per mi sto forum finisi qua.
ciao
ho tignudo speso una pistola in man per el lavor che fazevo ani fa prima de gaver i fioi...
seconda roba,a questo punto ve saluto,ve ringrazio ma se giudichè una persona disendoghe "garantista" (e mi son tuto meno che questo..) senza averla neanche conosuda ben, evidentemente sto forum no fa per mi.
Xe difficile che un povero mona come mi (alias "gioia") gabbi una fregola de zervel funzionante per immaginar che "una donna sposada de 39 anni con due fioi" gabbi maneggiado pistole, ma mi per principio go sempre ammesso de aver sbagliado e se sta volta go sbagliado, chiedo scusa.
Ti te pol restar tranquillamente nel forum, ma non te troverà mai un forum sulla faccia della terra dove tutti la pensi come ti e che scrivi solo quel che te vol ti.
Anche mi in qualche occasion go avudo "commenti" sui miei post tutt'altro che amorevoli, ma quelle persone (che non conosso) alla fine xe quelle che più ghe tegno che le sia sempre "presenti attivamente" su questo forum.
Ammesso che te gabbi "accusado" de garantismo, ma non iera questo el mio tenore, non te go tacciado de esser né una delinquente, né altro, figurite!
Torna a scriver pur tranquillamente, te prometto che quella brutta faccia che go nell'atavar (che dimostra che non me nascondo mai) non quoterà più i tuoi messaggi.
Me dispiasi, infine, per Aussie Kangaroo (che stimo immensamente per quel che el disi in ogni occasion) che el se gabbi precipitado per tentar de recupararte, perchè in realtà non xe successo assolutamente niente de grave...
Roby
Semo tutti grandi, no fioi,
de solito ogni testa pensa per sè,
se tutti gavessi la stessa opinion allora saria triste, noioso,
xè proprio questo el bel de un forum,
metterse al confronto,
xè dai confronti che nassi qualcossa de bon,
resta pur ancora un poco e vedemo se salta fora qualcossa de costruttivo,
percui scrivi avanti, grazie.
bye
E cussì i gà svaligiado anche la trattoria "Marea", per fortuna che i gà portado via non troppi euro, ma el danno che i gà fatto sembra che sia de gran lunga superiore.
Me sa che sarà molto difficile che i li bechi, dovessi esser la polizia ogni cento metri de note x ciaparli ma ve immaginè che costo ? E po i mati se fazessi ancora più furbi e i cambiassi zona, come del resto i sta fazendo zà.
_________________ Nessuno diventa sapiente per puro caso (Seneca)
Pistola col tapo,mi no savevo che esisti ancora in italia zogatoli cosi cocoli... I ''clon'' de armi vere fate de plastica, la vedo la serieta de un sbaglio, un altra roba che fa pianzer xe il mulo de 16 anni in posseso de una pistola con tapo... Ma dai, par una barzeleta...
PS me baso sul fato se la pistola gaveva un tapo, la iera de forma anca antica...
Salve
York
_________________ ".......And whether or not it is clear to you, no doubt the Universe is unfolding as it should."
Caro York, el "tappo" xè ciamado un'anel rosso che la fabrica meti in cima alla canna della pistola per far veder che xè un giogatolo. Tirandolo via la pistola la sembra vera.
Se te vol un'esempio guarda queste: http://download.aperion.it/edisongiocattoli/capguns.pdf
......xè zogatoli....
_________________ Tutto passa.....meno el bus che te speti
Caro Giacomin, davero le pistole che te mostri le par vere e per un polizioto dificile a distinguer co se trata de momenti lampo...Il tapo go stracapi, alora no se trata come il sciopeto de ''Pietro e il lupo de Tchaikovsky'' bensi de un anel che le distingui dale vere pistole!? Alora me domando, perche xe cosi facile a stapar la pistola,per conto mio il tapo [che no vedo sul reclam] dovesi eser incola o fuso e in un istante riconosu come pistola zogatolo... Capiso che tuti vol realismo, ma in casi del genere costa bastanza caro... Grazie per la spiegazion...
Salve
York
_________________ ".......And whether or not it is clear to you, no doubt the Universe is unfolding as it should."
Non puoi inserire nuovi Topic in questo forum Non puoi rispondere ai Topic in questo forum Non puoi modificare i tuoi messaggi in questo forum Non puoi cancellare i tuoi messaggi in questo forum Non puoi votare nei sondaggi in questo forum
Tutti i fusi orari sono GMT + 1 ora
Pagina 2 di 2Vai a pagina Precedente1, 2