Sior Popel doveva gaver un negozio de zogatoli... tipo Orvisi. Otre che benefator iera particolarmente atrato dale giovani signore.
Co xe diventà vecio ga perso una gamba (de qua la strofa dela canzon "le scale mi stanca") e ga comincià a sofrir de incontinenza.
Nela trasmisssion de Telequatro "Trieste canta" che i ga trasmesso tra marzo e april condota da Luciano Santin i gaveva parlà anche de sta canzon e quindi de lui.
Mi go la canzon su CD, magari pena che rivo ve meto le parole.
Belisima l'imagine de sto benefator...fin da muleto la me ga sempre colpì.
un'altra imagine,all'epoca non certo rara,de come in un tempo in cui nisun no gaveva nula,iera sempre chi dava tuto se' steso anca in cambio de un solo soriso spontaneo de cuor.
In un'epoca la nostra,fata de 3000 celulari per scarsela e nianca un minutin de tempo per dirse a vose "ciao come xè?",fa veramente piaser ricordar ste bele robe.
Dody gà dito :"in un'epoca fata de 3000 cell. x scarsela e nianca un minutin de tempo x dirse a vose "ciao come xe"..........
Dody ma davvero te gà 29 anni ?
Xchè se xe vero no posso far altro che complimentarme con ti .!
_________________ Nessuno diventa sapiente per puro caso (Seneca)
Non puoi inserire nuovi Topic in questo forum Non puoi rispondere ai Topic in questo forum Non puoi modificare i tuoi messaggi in questo forum Non puoi cancellare i tuoi messaggi in questo forum Non puoi votare nei sondaggi in questo forum
Tutti i fusi orari sono GMT + 1 ora
Pagina 2 di 2Vai a pagina Precedente1, 2