Ciao a tutti, son novo del forum. Me presento, me ciamo Luca, 23 anni.
I me ga dito che el primo sabato del mese xe pol far un giro con el treno "Binari Sconosciuti", l'unico problema xe che l'ufficio della stazion de Campo Marzio xe verto solo de mercoledì, sabato e domenica. Oggi semo giovedì 3, volessi andar sul treno de sabato 5. Dal momento che la prossima apertura xe appunto sabato, gavessi paura de perder el treno. Cosa bisognassi far? a che ora el parti? Merita??
I me ga dito che el primo sabato del mese xe pol far un giro con el treno "Binari Sconosciuti", l'unico problema xe che l'ufficio della stazion de Campo Marzio xe verto solo de mercoledì, sabato e domenica. Oggi semo giovedì 3, volessi andar sul treno de sabato 5. Dal momento che la prossima apertura xe appunto sabato, gavessi paura de perder el treno. Cosa bisognassi far? a che ora el parti? Merita?
El numero del museo, almeno fina a ieri iera: 0403794185
Ciama de matina, forsi xe qualchedun.
Merita?
Meritava quando che lo fazeva a vapor.
El tracciato xe sai bel anche se i lo fa con la littorina, però non so se i ghe permetti più de far el percorso originario fina alla Zona Industriale...
Roby
Inviato: Gio Mag 03, 2007 2:12 pm
luca1459
Ospite
Eh infatti.. go provà a ciamar oggi e la segreteria telefonica disi che i xe verti solo de mattina, esclusivamente mercoledì, sabato e domenica. Me sa che andrò sabato mattina alle 9 sperando che el treno (ammesso che ghe sia quel giorno) non el parti prima.
COSA Se el treno che passa per "i binari sconosudi" e mi no so niente??? Spiegheme un attimin, anche perchè volessi saver che "giro" che el fa...
(Benvenuto Luca comunque )
Inviato: Gio Mag 03, 2007 5:30 pm
luca1459
Ospite
Grazie per il benvenuto!
Per il giro che el treno fa non so niente purtroppo
Go provà a contattar Trenitalia ma i casca dalle nuvole, non i sa niente e i disi de contattar la stazion de Campo Marzio, dove, da quanto go capì, se pol comprar i biglietti.
Una picia precisazion.
"Binari sconosciuti" jera una iniziativa del SAT e de Ferstoria (due asociazioni che cura e organiza i treni storici) sui percorsi delel linee no traficade dela zona nostra.
Da questi treni (che gaveva successo miga de rider) xè sta impostado (sempre col sugerimento strategico del SAT DLF e Ferstoria) el Rondò, con cadenza regolare per tuto el periodo (più o meno) estivo-autunale.
Obietivamente, una figada. El treno, per somi capi, incassava più de un regionale TS-UD qualsiasi. MA comunque el costa.
Xè sempre meno pila in giro, e i mati 'sto ano (organizatori Comun, FS o chi per lori) per el momento xè fermi. Più avanti chissà
Questa la situazion per come la so mi.
Viva
_________________ "Non c'è critica più feroce della minuziosa descrizione dei fatti" (Von Moltke)
Xè sempre meno pila in giro, e i mati 'sto ano (organizatori Comun, FS o chi per lori) per el momento xè fermi. Più avanti chissà.
Questa la situazion per come la so mi.
Se te sa qualcossa de novo, un fiscio, please...
Che cussì "inizializzo" el pargolo ad una gita in treno, sperando che el segui gli istinti paterni...
Roby
E come sempre son el solito sfigado perchè l'anno scorso che iera el rondò mi no savevo niente, sto anno che me informo dappertutto vien fora che noi lo fa... va ben, 'ndemo avanti cusì
Non puoi inserire nuovi Topic in questo forum Non puoi rispondere ai Topic in questo forum Non puoi modificare i tuoi messaggi in questo forum Non puoi cancellare i tuoi messaggi in questo forum Non puoi votare nei sondaggi in questo forum
Tutti i fusi orari sono GMT + 1 ora
Pagina 1 di 12Vai a pagina 1, 2, 3 ... 10, 11, 12Successivo