I lo vol far pedonale, certo no saria una bruta idea, ma no i podessi zercar de risolver altri problemi della città inveze de crearne un altro ?
A mio modesto avviso vignissi fora un certo casin del diavolo, tutte le macchine che convoglia in corso Italia dove le andassi a finir ? Se ben gò visto xe tre corsie piene in ogni ora del giorno, quei che vignissi da p.zza Malta , quei che gira per andar in p.zza s.Giovanni, quei che va dritti per andar in Barriera dove i li fazessi andar ?
Bel saria tutto el centro pedonale, ma alora i dovessi metter un sacco de bus in + e i costi de che parte vignissi fora?
I xe in crisi zà x metter un mezzo che fazessi el giro o su x Prosecco o sotto verso el faro adesso che xe crollado un tocco della strada del Friuli, ve immaginè con el corso pedonale ?
_________________ Nessuno diventa sapiente per puro caso (Seneca)
Ah beh, se lo ga dito lui, alora mi son tranquilla... che el sererà tuto, el buterà zo qualche altro edificio e el ghe troverà soto altri bei bloconi de cemento...
_________________ Nessuno diventa sapiente per puro caso (Seneca)
Inviato: Gio Nov 23, 2006 12:49 pm
micel
Ospite
___________________________________ Mi son el tuo Sindaco
No te gaverà (mai) altro Sindaco fora che mi
No nominar el mio nome gnanche per scherzo
Ricordite sempre de santificar quel che fazo
Onora i capuzi e le crodighe ( che vendo)
No mazarte
No sta andar a comprar de altri
No rubar sui mii banconi
No contarme monade
No desiderar altri sindaci
No desiderar la roba dei altri (perchè la xe tuta per mi)
interessanti queste cinque righette de chiusura( autore del scrito :Paolo Rovis)
Codice:
Un progetto che, se incontrerà il favore dei cittadini e delle categorie economiche, potrà veder la luce già nel 2005, nell’ambito della stesura del nuovo Piano Generale del Traffico Urbano del Comune di Trieste, lasciando così un ulteriore segno, forte ed efficace, all’interno dell’ampio programma di riqualificazione urbana che l’Amministrazione Comunale sta perseguendo con ottimi risultati.
Con un facile calcolo se pol veder che qualcossa no bati
Sta storiellina del Corso pedonalizà, la salta fora ogni volta che nele
segrete stanze del comun se comincia a parlar de Piano Traffico.
PS- ma sto Piano Traffico, cossa xe?
_________________________________________________________
Intanto i gà raccolto altre 200 firme e se i riverà a raccoglier 1.000 la petizione sarà presentada agli uffici comunali e la stessa gaverà de sicuro una forza notevole e ......allora ?
_________________ Nessuno diventa sapiente per puro caso (Seneca)
Inviato: Dom Nov 26, 2006 1:55 pm
micel
Ospite
margherita ha scritto:
e ......allora ?
e allora...che dio ghe daghi.
ma fin che no vedo, mi no credo.
No so se ve ricordè: quando la giunta Illy ga cominciado a pedonalizar via Dante, via santa Caterina, via san Lazzaro, iera sucesso el finimondo, sia da parte dei comercianti che diseva che no i lavorerà più, che dala destra che ga fato un casin de mati per mesi. Adeso ghe ciapa smanie de chiusure totali (no solo el corso ma anche via Mazzini), e anche i botegheri ingruma firme. Bho xe qualcosa che me sfugi, no rivo capir!!!
No xe per eser favorevole o contrario, ma come disi Margherita dove passerà tuto quel trafico che desso va su pel corso? Robertino disi che vol farlo andar per marina deso che la xe nova e larga. Praticamente una picola circonvalazion: viale Miramar-marina-campo marzio- campi Elisi.
Va ben (per modo de dir), e tuti quei che abita in cità vecia, in rena e quei che venirà fora del mega parchegio che i fa la del teatro romano?
Mah vedaremo (diseva el orbo).
Mi credo ke se i trova el modo de deviar el traffico senza crear el caos in centro no saria mal far del Corso una zona pedonale magari con un po' de verde.
Non puoi inserire nuovi Topic in questo forum Non puoi rispondere ai Topic in questo forum Non puoi modificare i tuoi messaggi in questo forum Non puoi cancellare i tuoi messaggi in questo forum Non puoi votare nei sondaggi in questo forum
Tutti i fusi orari sono GMT + 1 ora
Pagina 1 di 3Vai a pagina 1, 2, 3Successivo