Salve, fin a qualche dieci anni indrio per la festa de s.Giuseppe se usava andar nel paese che porta el nome del Santo o anche Ricmanje,se podeva trovar tuto quel che una sagra pol ofrir:bancherele de strafanici pei fioi, tiro a segno giostre de tuti i tipi,magnar e bever o in qualche baracheta o in una dele tante osterie del logo,L'ultimo local gà tirado zò i rolè bastanza anni fà e adesso quel che per stà festa iera pien de vita e de alegria no xe altro che un paese senza nianche un bareto. La festa? Son passado ieri per curiosar, una volta le strade de ingresso iera serade e se andava solo a pìe e cominciava presto de matina cola Santa Messa e dopo sagra, roba del tempo che fù.Tuto morto, nianche gente che và a farse una caminada. Va ben che stò anno la primavera xe lontana, ma tante volte se andava in manighe de camisa col maion involtizà torno la vita: iera come la festa dela fine del'inverno; e gente de tute le parti che no se rivava a caminar, ve mostro una foto de Mario Magajna de quei tempi......
Servolo
anche 'sta usanza xe andada persa, peccà! almeno se iera qualche local verto forsi la gente sarìa andada su lo stesso, ma senza un' esercizio pubblico , chi te vol che vadi su? a far cossa?
La festa de San Giusepe jera anca bela perché i tirava su un grando albero dela cucagna, proprio là, rente el cimitero, come che se vedi in te la foto. E i muli del paese fazeva a gara per ndar suzo a ciorse i premi. La stesa roba i fa anca a Bolunec per la Majenca. Ma a Ricmanje jera partoclar perché...el albero jera meso in salita...e la festa anca...otimo per smaltir el vin bevudo quando se doveva tornar sula strada per Blunec per ndar cior l'auto...pasava de colpo la bala!
_________________ LSMT
to boldly go where no man has gone before (compleanno: 18 gennaio)
Mio nono Pepi usava andar ala sagra de San Giusepe ogni ano (iera la sua festa). El partiva de matina a piedi da via Economo, pasando per Boscheto e Catinara el rivava a Ricmanje.
Dopo aver magnado poco e bevudo niente de note el tornava indrio finida la festa per la stesa strada fata a l'andata.
L'ultimo ano el ghe stado fatal, purtropo: a 75 ani pasadi el ga voludo fermarse a riposar zo per Boscheto e el ga ciapado la polmonite e 45 ani fa in sti casi no iera niente de far.
_________________ Ci vuole tutta una vita per capire che nella vita non serve capire tutto
Non puoi inserire nuovi Topic in questo forum Non puoi rispondere ai Topic in questo forum Non puoi modificare i tuoi messaggi in questo forum Non puoi cancellare i tuoi messaggi in questo forum Non puoi votare nei sondaggi in questo forum