...............nel vecio forum, Andy gà cominciado sto tema, e te garantisso che dopo un poco de tempo le gavevimo messe tute: xe stado come un zogo cola partecipazion de tanti forumisti, no fazo nomi: ma qualchedun gà tuto.
caro servolo, mi no so' la storia del vecio e del novo forum, ma tutta la roba ke iera la' xe' andada tutta persa, oppur se pol recuperarla?
Salve,rispondo con sai ritardo perchè me iera filada questa domanda,el vecio forum, serrado dal paron de quela volta iera una miniera de informazioni de e su Trieste, una roba grandiosa,con colaboratori preparadi in tanti campi,finchè un bel giorno in seguito a ciacole e ofese, el paron gà ciapado "la palla al balzo" e aprofitando dela situazion el se gà fato paron de tuto. Pero ogni tanto el vien fora con tocheti del vecio forum:Te meto un esempio, se te và qua.
http://triestestory.phpbb3now.com/
te pol leger:
Da servolo
Inviato: Mer, 22 Gen 2003 18:09
A Valmaura, di fronte alla rimessa dei tram, c'era anche un cinema all'aperto, non ricordo il nome (Valmaura?).
In Salita di Zugnano ce n'erano due, uno subito all'inizio a sinistra (Stadio?) - si vede ancora lo schermo - e un altro prima di arrivare a Coloncovez, Ex Soci, stesso nome dell'osteria. I proprietari erano gli stessi dell'osteria.
A Borgo San Sergio, nei primi anni '60, avevano aperto il cinema Satellite.
E a proposito di cinema: all' Excelsior facevano per i bambini alla domenica mattina uno spettacolo, mi pare che non fosse tutto l'anno. Di solito davano cartoni animati, Biancaneve, Cenerentola e cose simili. Festa grande quando ci potevamo andare, compravamo anche pop corn in "scartozeti" di carta che facevano più confusione di noi. Mi ricordo dela signora che li vendeva: dolce e salato, gioia del palato... e sì, era proprio festa grande.
solo che mi lo gavevo scrito in dialeto, e sto sior lo gà tradoto in lingua.....
Salve, e zà che son ghe rispondo anche a Giova:
carissimo,inveze de verzer dopioni a ripetizion no te podessi andar avanti con argomenti zà tratadi nel posto giusto. Cossa vol dir: cerco le vece fontane de Trieste, e subito dopo lassar l'argomento per verzer un altro dopion?El posto giusto xe questo:
SAlve,meto anche qua (dopo aver messo nel posto giusto):
Salve,sul giornal de oggi (ve meto solo el principio,l'articolo intiero ve lo meto domani,co el picolo sarà vecio)
Da «pozzi» d’acqua potabile situati in piazzole e salitelle per le necessità della Trieste che fu - cioè per le famiglie senza acqua in casa o semplicemente per la sete dei viandanti - a nuovi punti di ristoro lungo i percorsi di jogging o vicino ai parchi giochi dei bambini, funzionali dunque alla vita della città di oggi. Sembrano tornare di moda le fontanelle pubbliche comunali: quelle a stelo, in ghisa col rubinetto d’ottone, piuttosto che a muro, in pietra carsica, testimoni di un retaggio austroungarico di fine Ottocento. Oggi - stando ai dati del Municipio che per la manutenzione delega con 30mila euro l’anno AcegasAps - tra città e periferia se ne contano 273, a erogazione d’acqua potabile salvo diverse informazioni in loco, funzionanti di norma da metà marzo a metà novembre. Un numero - assicura l’assessore con delega ai rapporti con le partecipate, Paolo Rovis - che in estate salirà a 275.
.......dato,che stò argomento lo gavevimo zà tratado nel precedente forum, tanti auguri a quel che se gà impossessado de tuto,con poca fadiga de parte sua.....
Servolo
_________________ se no guanta cambia
Inviato: Lun Feb 09, 2009 3:13 pm
Auriel
Ospite
Queste xe le tre fontane de Scala Santa (Rojan)
Ciau e stra-bacioni , Lela.
Inviato: Lun Feb 09, 2009 3:55 pm
Auriel
Ospite
Eco 'ncora quatro foto de fontane;
1 Fontana di V. Olmi superiore;
2 Fontana di V. Sara Davis all'angolo con la V. Pratello;
3 Fontana all'inizio di V. dei Moreri;
4 Fontana all'inizio della Salita di Gretta.
Salve, e zà che son ghe rispondo anche a Giova:
carissimo,inveze de verzer dopioni a ripetizion no te podessi andar avanti con argomenti zà tratadi nel posto giusto. Cossa vol dir: cerco le vece fontane de Trieste, e subito dopo lassar l'argomento per verzer un altro dopion?El posto giusto xe questo:
Non puoi inserire nuovi Topic in questo forum Non puoi rispondere ai Topic in questo forum Non puoi modificare i tuoi messaggi in questo forum Non puoi cancellare i tuoi messaggi in questo forum Non puoi votare nei sondaggi in questo forum