Dopo tanto tempo scrivo, visto che de 'ste porcherie bisogna far reclam. Sul Piccolo de ogi xè scrito ciaro che, visto che le FS triplica l'afito mensile al DLF, associazion che se occupa del Museo (ma no solo, la drento xè anche una palestra) el DLF, asociazion de volontari, no riva a starghe drio coi soldi, per cui o i fa qualcossa o dal primo genaio è finita. Niente museo, niente treni, niente.
Fè reclam in giro.
Saluti
_________________ "Non c'è critica più feroce della minuziosa descrizione dei fatti" (Von Moltke)
le Fs taia via tuto : oltre al museo la gà taià el treno per Budapest e quel per Lecce. Andando de 'sto passo no resterà che andar a Mestre per ciapar un treno.
Senza aprire un altro topic comunico che domenica 26 febbraio ci sarà una giornata promozionale di "porte aperte" al museo di Trieste Campo Marzio, dalle 9 alle 17,entrata a libera offerta, visite guidate alle 11.30 e 15.30.
Per ulteriori info http://www.museoferroviariotrieste.it/news.html
Non puoi inserire nuovi Topic in questo forum Non puoi rispondere ai Topic in questo forum Non puoi modificare i tuoi messaggi in questo forum Non puoi cancellare i tuoi messaggi in questo forum Non puoi votare nei sondaggi in questo forum