Contento per ti, Patoc. Mi son triestin e italian: no me par che sia grave. E no me par comunque che sia saggio solecitar dichiarazioni de nazionalità in un forum come questo, dove che argomenti del genere porta solo che polemiche e disarmonia. No voio luchetar la discussion, ma spero che no la gabi seguito.
Ultima modifica di aurio il Sab Ott 27, 2007 9:18 pm, modificato 1 volta in totale _________________ AURIO
Mi son triestin canadese, papà de cepo sloven, perquanto sempre dele nostre parti mama taliana/istriana...insoma un Triestin italoslavoistrocanuck.
...ma scusa Patoc, te ne domandi solo o te vol che selzemo l'un o l'altro. Un Triestin xe un Triestin xe un Triestin. Ogigiorno, tuti i Triestini, raza slovena, austriaca, grega, ebrea, taliana, furlana, croata... insomo tuto el spetro, semo taliani. Un pochi de noi gavemo altre nazionalità perchè semo stadi naturalizadi, ma nel'ambito dela realtà eurpea eser triestin inveze che talian xe meno importante che zontarghe o no un secieto de aqua al mar.
Orso
_________________ Vieillir est encore le seul moyen qu'on ait trouvé de vivre longtemps.
INVECIARSE XE TUTOGI LA SOLA MANIERA DE VIVER A LUNGO.
Salve, i nostri sentimenti de apartenenza no pol fermarse ala semplice domanda:ve sentì più triestini o italiani? E i greghi dove li metemo?E palalazzo Gopcevich in Canal del primo dei tre Berlam (comissionado dei Serbi) lori se senti più Serbi,Triestini, o Italiani,l se no volemo entrar in polemiche questo xe un topic de serrar. E me son dimenticado de palazzo Kalister in piazza della Libertà,Lui quasi no saveva parlat triestin, figuremose Italian: concludo. Per quel he conosso mi dei Boss de questo forum, penso che no i gabi intenzion de andar avanti con questo topic e se anche podessi serrarlo mi, NON LO FAZO, iera altri maneradori, perciò gran calma, xe altri posti per parlar de questi argomenti............
Servolo
Contento per ti, Patoc. Mi son triestin e italian: no me par che sia grave. E no me par comunque che sia saggio solecitar dichiarazioni de nazionalità in un forum come questo, dove che argomenti del genere porta solo che polemiche e disarmonia. No voio luchetar la discussion, ma spero che no la gabi seguito.
adesso gò visto questa tua risposta, semo in sintonija............ciao Aurio
Francamente mi el pasaporto italian el me pesa in scarsela. L'anda dei liberatori che se ga sempre dado i 'taliani co' i xe vignudi de ste' parti a far a tochi la Defonta me xe sempre stado sule bale.
E sicome anche ogidi', la polemica sula statua de Masimiliano in Piazza Giuseppina ne insegna che l'italianizazion no xe finida, mi me proclamo triestin, peca' solo che l'austria no ne concedi la citadinanza
Semo bastanza adulti de poder parlar de questo e altri topici. Nel pasado i ne ga portà rogne perchè gavevimo tra noi due persone che le zercava ogni modo posibile de cambiar del nostro forum in'un brazo dela lega nazionale. Se tien de ocio che noi torni e se lasa che i altri parli. No stemo dimostrar che da bravi Triestini no semo in grado de esaminar la nostra stesa storia e realtà politico-geografica odierna. De quando in qua xe tabù de parlar de;a storia che ne ga fato quel che semo?
Orso.
_________________ Vieillir est encore le seul moyen qu'on ait trouvé de vivre longtemps.
INVECIARSE XE TUTOGI LA SOLA MANIERA DE VIVER A LUNGO.
Interesante sto tema. Ben ogni dun pol sentirse un poco speciale, e noi Triestini no semo diferenti de tuti i altri da questo punto de vista.
Una persona pol esser, e xe, tante robe al stesso tempo. Triestini de ceppo miscia' che ne rendi un poco diferenti dei popoli che ne xe adiacenti dove le proveniense Nasionali le xe piu' ben marcade. Quei che xe espatriadi come mi e diversi altri utenti de sto foro certamente gavemo avu' modo de rifleter sul problema anche dovudo ale influense che gavemo avu' nei rispetivi paesi che vivemo. Mi penso che veramente semo Taliani, el dialeto de sto foro xe un dialeto Talian, e tuti noi, indiferente dal ceppo de proveniensa colturalmente semo ligai al sistema Talian.
Mi saria piu' contento se noi Triestini se liberasimo de certe ilusioni riguardanti "LA Defunta" che go riscontra' no i ne ga gnanche per el daur, per lori, noi no ierimo altro che una colonia come la Croasia , la Slovenia, la Cecoslovachia ecc... E acetasimo el fato che semo: Triestini, Taliani, Europei, e certi de noi semo anche Americani, Canadesi e anche Australiani, ma quel che conta de piu', semo esseri umani del Pianeta Terra. Con questo ve saludo tuti. Coce
La parola chiave xe davero ''spartir'' ma la bona volonta e altre robete del genere, per esperienza go constata che rendi sai de piu... per fortuna xe sai gente brava de tuti colori , sicuro, tuti noi ciolemo ''un grupo in minoranze'' ciol un poco de meno che la ''magioranza''... pero inverti la situazion, te vedera che no xe nesuna diferenza... una soluzion pratica per no sentirse a disagio xe a farse indispensabili con ''sageza e bona volonta e lavor'' penso cossi se riva anca ciaparse sai rispeto... e anca sai ''roba'' bona per davero poder a ''spartir''... e a remengo de dove un xe ariva, Amen !!!
York
_________________ ".......And whether or not it is clear to you, no doubt the Universe is unfolding as it should."
Non puoi inserire nuovi Topic in questo forum Non puoi rispondere ai Topic in questo forum Non puoi modificare i tuoi messaggi in questo forum Non puoi cancellare i tuoi messaggi in questo forum Non puoi votare nei sondaggi in questo forum
Tutti i fusi orari sono GMT + 1 ora
Pagina 1 di 2Vai a pagina 1, 2Successivo