TRIESTE FORUM
login.php profile.php?mode=register faq.php memberlist.php search.php http://trieste.forumer.it

Indice del forum » treni,filovie,tram ecct. » Transalpina Vai a pagina Precedente  1, 2, 3, 4  Successivo
Nuovo Topic  Rispondi Precedente :: Successivo 
MessaggioInviato: Ven Ott 31, 2008 7:24 am Rispondi citando
roby
Registrato: 15/12/06 15:57
Messaggi: 2456
Località: Trieste (Rozzol)




machinista ha scritto:
roby ha scritto:
....
Però, te prego de non trattarme come un Padreterno. Son imbarazzado...

Embarassed Scusa però dopo aver leto e rileto el tuo libro più e più volte me son convinto che veramente me piaseria saver e capir zerte robe come te le sa ti! Quando te nemostri certe foto me sento veramente un ignoranton (e da altre parti paso per un che la sa lunga...)

De quel che go visto quando che te go conossudo, non me par affatto che te sia un "neofita della rotaia".
Se mi parlo fina a sugarme la lingua (come che xe successo alla Marea), vol dir che go la percezion che qualchedun me da attenzion, se poi me sbaglio, amen!
Profilo Trova tutti i messaggi di roby Messaggio privato
MessaggioInviato: Ven Ott 31, 2008 8:38 am Rispondi citando
machinista
Registrato: 12/08/06 16:48
Messaggi: 162
Località: Trieste




Un ultima nota, perchè semo abbondantemente Smile no xè per lecar, ma efetivamente mi pendevo dale tue labra l'altra sera (e no pensar mal, no te son un adone e no me piasi i omini Very Happy Very Happy Very Happy ), e te giuro che ogni tanto invidio chi ga ste conosenze! E ora finimola con Smile se no Servolo brontolon Razz Razz Neutral Neutral , tornemo a parlar de Transalpina.

_________________
Vittorio

"La tragedia della vita non è non raggiungere gli obbiettivi, ma non avere degli obbiettivi da raggiungere"
Profilo Trova tutti i messaggi di machinista Messaggio privato Invia email
MessaggioInviato: Ven Ott 31, 2008 8:44 am Rispondi citando
machinista
Registrato: 12/08/06 16:48
Messaggi: 162
Località: Trieste




servolo ha scritto:
roby ha scritto:

De disgraziadi (o prigionieri) che scava terra ghe ne xe tanti, de ingegneri, pochi...
Roby


...........parole sante Roby,parole sante,guarda el mato a sinistra cola spiza...........


Sta foto, da un testo che go mi, xè stà fata tra Monrupin e Opcina: i prigionieri sta costruindo un racordo provisorio tra la Meridional e la Transalpina per far sì che i treni che vegniva zo de Lubiana i vadi su per la vale del Vipaco senza dover far manovra a Opicina. No xè l'unico posto dove i lavorara però i prigionieri rusi, per esempio anche sula Parenzana i li ga usai per l manutenzion dela linea.

_________________
Vittorio

"La tragedia della vita non è non raggiungere gli obbiettivi, ma non avere degli obbiettivi da raggiungere"
Profilo Trova tutti i messaggi di machinista Messaggio privato Invia email
MessaggioInviato: Ven Ott 31, 2008 10:58 am Rispondi citando
roby
Registrato: 15/12/06 15:57
Messaggi: 2456
Località: Trieste (Rozzol)




machinista ha scritto:
Sta foto, da un testo che go mi, xè stà fata tra Monrupin e Opcina

Se parlè de la foto con la vaporiera sotto el cavalcavia de piera, visto che dal lavor non i me permetti de veder le vostre foto "pornografiche" (---), ve rispondo mi con assoluta certezza (ma ringraziè chi che me lo ga insegnado...).
La macchina xe sul scambio la cui diramazion verso destra (nella foto) porta a un raccordo in congiunzion con la Meridionale verso Sesana. Se formava un vero triangolo e a metà del lato, ovviamente smantellado da tempo, esisteva la "stazion" de Opicina-nord.
Nelle mie foto aeree I.G.M. del 1957 se vedi ancora ben la traccia de questo raccordo poichè la vegetazion infestante non la gaveva ancora fatto el suo corso...
El cavalcavia, de quel che so, esisti ancora sul tratto che va verso la dolina de Percedol e la successiva galleria de seicento metri sotto la sella del santuario.
Se se fazessi vivo quel "moniga" de GG1 (un abbraccio), el ve poderia scriver un libro e magari anche cazziarme perchè go osado scriver qualche monada... Evil or Very Mad
Profilo Trova tutti i messaggi di roby Messaggio privato
MessaggioInviato: Gio Giu 25, 2009 12:50 pm Rispondi citando
marino
Registrato: 14/02/06 09:07
Messaggi: 56
Località: trieste (Sangio)





Stazione di Guardiella

_________________
"VORWAERTS"
Profilo Trova tutti i messaggi di marino Messaggio privato
MessaggioInviato: Mar Gen 05, 2010 7:35 pm Rispondi citando
Pavel
Registrato: 06/09/09 17:55
Messaggi: 90
Località: Dolina




A chi interessa anche stò anno l'agenzia viaggi Club de Most na Soci (Tolmino) organizza el treno a vapor da maggio a settembre ogni do domeniche sulla Transalpina, sto anno non i parti più da Gorizia ma direttamente da Nova Gorica se vedi che TrenitaGlia li spelava troppo ma anche el loro prezzo del biglietto xe rincarà pulito Confused pecà che non i fà anche solo viaggio, del pranzo no me interessa ma el viaggio me piasessi rifarlo l'ultimo risali ai anni 80, solo che 166 neuri in dò me par ssai
Profilo Trova tutti i messaggi di Pavel Messaggio privato
MessaggioInviato: Lun Mag 10, 2010 8:28 pm Rispondi citando
presidente
Registrato: 28/10/06 22:47
Messaggi: 48
Località: Trieste




Ieri son stado a Salcan per filmar el treno storico de ritorno da Bled lungo la Transalpina, ma....brutta sorpresa...niente locomotiva a vapor (né la 33-037 né la 25-026), solo un banalissimo locomotor diesel...vabbè, sarà andada sicuramente pezzo a quei che gà pagado non pochi soldi per far el viaggio trainadi da un locomotor diesel...

http://www.youtube.com/watch?v=ubUXJTPs94E


Profilo Trova tutti i messaggi di presidente Messaggio privato
MessaggioInviato: Lun Mag 10, 2010 9:27 pm Rispondi citando
andrea
Registrato: 24/02/08 17:16
Messaggi: 138




Strano, in questo periodo non sembra esserci il percolo di incendi Shocked . E' la dimostrazione che sti treni di agenzia sono un mezzo bidone Sad .
Profilo Trova tutti i messaggi di andrea Messaggio privato
MessaggioInviato: Mer Mag 19, 2010 7:04 pm Rispondi citando
Dennis
Registrato: 31/10/05 19:59
Messaggi: 43




Posso dir che la 33 la xe a Lubiana in riparazion (i ghe ga rubà i cuscinetti) se parla de 15.000 euro de danno e no se sa quando la tornerà in funzion, inoltre sempre da fonti slovene attendibili, dato l'aumento dei costi alle agenzie che effettua i treni storici e data l'impossibilità de girar la loco a nova gorica (i ga taià 2 anni fa el binario per la rotonda) da sto anno salvo cambiamenti el treno storico vien fatto con la 25.026 esclusivamente in salita verso Bled, per el ritorno un bel 664....

Saluti a tutti

Dennis
Profilo Trova tutti i messaggi di Dennis Messaggio privato Invia email
MessaggioInviato: Gio Mag 20, 2010 10:24 am Rispondi citando
roby
Registrato: 15/12/06 15:57
Messaggi: 2456
Località: Trieste (Rozzol)




Credo che andando avanti de questo passo anderemo verso l'estinzion completa delle macchine a vapor...
Sicuramente xe un "passatempo" molto dispendioso (per i appassionadi in primo luogo) e poco remunerativo per chi metti a disposizioni i sempre più scarsi soldi, talvolta anche con nissuna voia e avvocando quindi difficoltà de ogni genere (anche ridicole), ciò a prescinder che comunque le "iniziative a vapor" xe sempre "terra inesplorata" per la maggior parte de la gente...
Incredibile che nel 2010 nove persone su dieci non credi che per tanti anni se partiva da Campo Marzio con un treno storico e (sola) vaporiera per raggiunger el lago de Bled, percorrendo tutto el binario della Transalpina o quasi...
Profilo Trova tutti i messaggi di roby Messaggio privato
MessaggioInviato: Ven Mag 21, 2010 7:56 am Rispondi citando
Pavel
Registrato: 06/09/09 17:55
Messaggi: 90
Località: Dolina




Purtroppo noi appasionadi semo un fenomeno de nicchia (se no pezo ciapai per sempi ), e se sà che in Italia se no se pol magnar allora no interessa. Nei paesi più a nord Austria Germania ecc. ghe xe una passion generalizada a quasi tutta la popolazion sui trasporti pubblici, basta veder co i organizza un treno a vapor ma anche elettrico con locomotori storici come i fà el pien, quanti musei de trasporti, pici club, mostre, editori con riviste in tema, inoltre credo che i xe comunque aiutadi dalle amministrazioni ferroviarie, altrimenti non me spiego come fà gruppi de appasionadi a gestir intere ferrovie (anche se a scartamento ridotto) con treni a vapor turistici, i gaverà senz'altro anche normative meno strong. Comunque xe tutta una question de cultura a nord ghe basta aver do tappi de sughero che i fà el museo dei tappi noi che gavemo arte e storia più de tutto el mondo messo insieme taiemo tutto o buttemo tutto in cantina. Xe proprio vero, chi ga la carne no gà i denti....
Profilo Trova tutti i messaggi di Pavel Messaggio privato
MessaggioInviato: Ven Mag 21, 2010 9:56 am Rispondi citando
roby
Registrato: 15/12/06 15:57
Messaggi: 2456
Località: Trieste (Rozzol)




Se pensemo che in Austria i ghe ga concesso ai appassionadi un tratto ufficialmente dismesso e ingraiado de ferrovia a scartamento ridotto ed adesso i ghe fa sora treni turistici a vapor... i fa come che i gavessi un plastico in scala 1:1 e i se zoga coi scambi e a far i capistazion...

Qua inveze i te manda el "zelante rinco" in blu-verde per controllar con cipiglio imperioso che quando i aggancia la macchina alle carrozze non ghe sia gente troppo vicina che fotografa, tipo el treno de San Nicolò de l'anno scorso... e xe anche un grande onor che i xe rivadi a concedernelo...!
Profilo Trova tutti i messaggi di roby Messaggio privato
MessaggioInviato: Lun Mag 24, 2010 10:46 am Rispondi citando
dan68
Registrato: 15/01/08 11:35
Messaggi: 529
Località: tivoli (RM)




Alcune considerazioni a suporto dele vostre:

1. l'Italia no xè per definizion el posto dei trasporti publici, ma el regno inconstrastado del trasporto privato (e quindi oviamente su goma...) Mi conoso gente che no ghe pasa gnanca per l'anticamera del zervel l'esistenza de un treno come mezo de spostamento. Dopo però i se lamenta se ghe toca lasar l'auto in sesta fila davanti el tabachin...

2. Saria zà bon che i trasporti publici fussi "dimenticai"... La realtà xè che, de noi, ghe xè un vero e propio acanimento per demolir giorno per giorno quel che resta de funzionante nei medesimi

3. In generale in Italia quel che xè de tuti (definizion de publico) no xè de nisun e quindi no ghe frega un kuraz a nisun

Comclusioni amare, ma purtropo xè cussì

_________________
OGNI RIDADA GHE CAVA UN CIODO ALA CASSA DE MORTO
Profilo Trova tutti i messaggi di dan68 Messaggio privato
MessaggioInviato: Lun Mag 24, 2010 11:16 am Rispondi citando
roby
Registrato: 15/12/06 15:57
Messaggi: 2456
Località: Trieste (Rozzol)




dan68 ha scritto:
Dopo però i se lamenta se ghe toca lasar l'auto in sesta fila davanti el tabachin...

Mi da tempo zerco de evitar de guidar, soprattutto in città, per non veder scene come queste, sempre più frequenti, che francamente non rivo a digerir... e lassemo perder el fatto che el fumo nuoci alla salute... Laughing
Profilo Trova tutti i messaggi di roby Messaggio privato
MessaggioInviato: Ven Set 03, 2010 5:31 pm Rispondi citando
-Master-
Registrato: 30/05/10 10:49
Messaggi: 14




Purtroppo la situazion qua xe questa.. parlando de Trieste mi son d'accordo che i mezzi propri pol crear casin, e che tanti veci (scuseme, no xe in senso dispregiativo) xe veramente pericolosi al volante.. ma coi bus xe anche dura, se uno ga programmado più impegni.. no xe possibile che mi per andar con la 8 da via baiamonti alla stazion ghe metto TRENTA minuti... oppur che son sul 6 e devo scender la del giardin pubblico ma sfiga ga voludo che sia talmente pien el bus che devo spetar fin el Giulia che scendi tutti per poi scender anche mi, attraversar la strada, cior un 6 che vien zo da San Giovanni e ricordarme de non sentarme o sarà longhi...

Me rendo conto però che semo un pel off topic, torno in argomento Transalpina con una fotina invernale che secondo mi trasmetti ben l'aria fredda de dicembre alle 9 de mattina dove el sol xe ancora basso e illumina appena i tetti dei condomini



Ps. per chi me vedi come un maniaco della fotografia devo informarve che da lunedì 6 inizio a lavor e non gaverò più tempo, perciò son contento de esserme ben che scadenà in questi tre anni :)
Profilo Trova tutti i messaggi di -Master- Messaggio privato
Transalpina
Indice del forum » treni,filovie,tram ecct.
Non puoi inserire nuovi Topic in questo forum
Non puoi rispondere ai Topic in questo forum
Non puoi modificare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi cancellare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi votare nei sondaggi in questo forum
Tutti i fusi orari sono GMT + 1 ora  
Pagina 3 di 4  
Vai a pagina Precedente  1, 2, 3, 4  Successivo
  
  
 Nuovo Topic  Rispondi  
Forumer.it © 2015