Leggendo qua sora, mi vien di pianger per voi poveri Triestini/e.
Mi go viagga tanto in sto mondo ma non go mai incontra gente che si lamenta come i triestini/e. Ma voi altri non sapete quanti fortunai che sei. Ti ga un bellissimo mare sulla soglia e ancora ti vol un parco? Dai, la Trieste non xe bastante grande per merita un parco. Ma non ti ga Montebello? Prende un tram e ti son in Villa Opicina. A pochi passi ti ga anche Bazzoviz. Una piccola camminata e ti son in Zaule, gira a sinistra e ti son li in Val Rosandra. Paese magnificia. Non stammi dir che non gai macchine! Ci son fino agli autobus che ti porti zo a Muggia. Un altra che ti porti a Barcola. Urra, dove vivo io, xe come se vivo in un bosco. Son circondato degli alberi grandi. Che son bei durante l'estate. Ma ora comincia il cadere dei fogli. Le strade qui attorno son pien, ma pien di fogli dagli alberi. Ti slitta di qua e di la. Se ti freni nella macchina bruscamente ti risci di fare una slittata oltre il marciapiede. Ma si, che ti ga un parco. La su in Via Battisti. Ma leggendo tra le righe di quel che xe sta scritto da Katerina e Boxerina, credo di za scoprire la nostalgia per l'Australia. E smog? a Trieste? dai, non xe bastante grande per avere dello smog. Fortunati, fortunati, ma come Triestini/e lamenti sempre!
Larry (nato in campagna e vivo anche oggi in campagna. Ma verrei molto volentiere didrio a Trieste).
si Larry te ga ragion, se lamentemo sempre, e semo fortunai, mi trieste la amo....co' son tornada dall'Australia go pianto co la go vista...la bellezza de questa città, vista dalla costiera xe unica.... :) d'estate gavemo el mar a portat di mano... el nostro carso per andar a ciapar fresco... le osmizze ... gavemo l'istria a do passi, el friul anche :)
......l'unica roba de mal xe che ne la rovina i politici.. scuse de queste parole ... no voio far politica, ma sentivo de dir ste parole
_________________ ..che l'A vadi ben, che l'A vadi mal, sempre alegri mai passion!
......l'unica roba de mal xe che ne la rovina i politici.. (
Tuto el mondo xe paese....noi gavemo el picio, bugiardo John Howard, primo ministro, leca el cul dei Stati Uniti.....
_________________ Ciau Giacomin....
-------------------------------------------------------
Condenadme, no importa, La historia me absolverá. Fidel Castro Ruz
......l'unica roba de mal xe che ne la rovina i politici.. (
Tuto el mondo xe paese....noi gavemo el picio, bugiardo John Howard, primo ministro, leca el cul dei Stati Uniti.....
... anche el nostro xe picio, ma el ga i tacchi finti dentro nella siola, cussì el sembra più alto, e poi con tuti i lifting, toupè, el vol farse veder bel vizin un stangon de anglosassone e de un cowboy, e inveze el resterà un piccolo italianuzz, 'ssai ciacole poche fritole.....
_________________ ..che l'A vadi ben, che l'A vadi mal, sempre alegri mai passion!
Come tuti voi [penso]una volta tanto me sforzo a ricordar le prime imagini de infanzia...In caso mio me vedo sdraia in un letin , mala pien de macete rose '' morbilo '' o roba del genere, unaltra xe che son in brazo de mama coverto con il scial de inverno co la me porta in asilo, con papa sul tram de Opcina in pie sul sedil a un angolo spaventoso gurdando fora del finestrin, in asilo i quadreti del re e musolini con l'elmeto, un auto de corsa roso [zogatolo],un aroplan che sorvola e ga do ali, un solda vesti in verde senta davanti a un scatolon anca verde con l'antena tipo letera ''omega'' [solo dopo go capi che iera una radio trasmitente del esecito italian]... Il piazer e il gusto dela prima pasereta , gelati ,''mortadela ''e con tante altre bone robete che adeso comicia a mescolarse, cosi se riva pian pianin verso i ani de guera e miseria... Bel saria a poder dimenticar ma come le bele robe anca le cative fa parte dela giostra....Per un fato son sicuro che semo tuti d'acordo, ben o mal nesun de noi rifiutasi '' l'onor del esperienza ''...
Steme Ben e Auguri
York
_________________ ".......And whether or not it is clear to you, no doubt the Universe is unfolding as it should."
Me son ricordada de un fato che me xe capità quando iero muleta . Credo che gavevo oto o nove anni.
De solito, finida la scola, quando no andavo al mar stavo in giardin a far tante picole vetrine cola tera, i petali dei fiori e un toco de vetro che ghe metevo sora.
Un giorno , stando vizin al muro dela casa di fronte vedo un movimento in un buso tra i matoni. Go spetà per veder cosa che iera , ma niente.
Curiosa, el giorno drio torno là e speto de veder chisà cosa, ancora niente.
Oramai me iero quasi stufada de spetar che vedo un museto picio picio
con due bafeti che spunta fora. Come che el me vedi el fila via e nol se fa più veder. El giorno drio porto con mi un toco de pan e ghe lo meto davanti al buseto. Dopo un poco no solo el museto ma tuto el sorzeto vien fora del buso, el ciapa el pan e el fila via.
Insoma ogni giorno per una setimana se trovavimo verso le dieci mi e el sorzeto con un toco de pan o de formaio , mi sempre più contenta, perchè za quela volta me piaseva tute le bestie, e lui sempre meno pauroso.
Andava a finir che qualche volta el me spetava lu. Ma questo strano modo de far gaveva insospetido mia zia, che no la capiva cosa che fazevo ogni giorno in quel punto del giardin con aria cospiratrice.Finchè un giorno la me ga becà che ghe davo de magnar e la gà cominciado a ciamar :"Anna, Anna (mia mama) ara che tua fia ghe sta dando de magnar a una pantigana":
Dopo quel giorno xe chiaro che el buso xe sparido e anche la pantigana............. e mi che credevo che fossi un sorzeto campagnolo !!!!!!!
Me son ricordada de un fato che me xe capità quando iero muleta... mi sempre più contenta, perchè za quela volta me piaseva tute le bestie....
Cara Margherita, 'desso rivo a capir de piu` de dove che e perche a tua fia ghe piazi tanto le bestie.
_________________ Ciau Giacomin....
-------------------------------------------------------
Condenadme, no importa, La historia me absolverá. Fidel Castro Ruz
Co go leto sto raconto me xe veniu in mente de un sior che conossevo. Lui gaveva una cantineta interada soto la casa dove che el fazeva el vin. Un giorno che per caso( digo per caso perchè savè benisimo che mi certi ambienti no frequento) son passà per la sua cantina, lo go trovado tuto rabià perchè el gaveva la paia dele damigiane tuta rosigada. El me disi qua xe un sorzo e go provà de tuto e no rivo mai becarlo.Sta storia xe andà avanti un mucio de tempo e ogni volta che andavo a trovarlo in cantina (ma solo per saver se el ga ciapà el sorzo) el iera sempre più rabià. Fina che un giorno co rivo lo vedo tuto soridente el me fa: go finalmente ciapà el sorzo. Ben iera ora ghe digo mi. E lo gavè copado? E lui: cossa te son mato? Iera un de quei pici pici e come te pol aver coragio de mazarlo,che el xe cusì cocolo ? Alora ghe domando cossa che el ga fato del sorzeto e lui calmo: lo go molado. E dopo anche tochetini de formaio el meteva sempre in cantina. Iera sai un bon omo pecà che nol xe più.
Non puoi inserire nuovi Topic in questo forum Non puoi rispondere ai Topic in questo forum Non puoi modificare i tuoi messaggi in questo forum Non puoi cancellare i tuoi messaggi in questo forum Non puoi votare nei sondaggi in questo forum
Tutti i fusi orari sono GMT + 1 ora
Pagina 2 di 4Vai a pagina Precedente1, 2, 3, 4Successivo