TRIESTE FORUM
login.php profile.php?mode=register faq.php memberlist.php search.php http://trieste.forumer.it

Indice del forum » treni,filovie,tram ecct. » La Ferrovia dei Santi e Il Treno della Val Rosandra Vai a pagina Precedente  1, 2, 3 ... , 21, 22, 23  Successivo
Nuovo Topic  Rispondi Precedente :: Successivo 
MessaggioInviato: Lun Ott 19, 2009 6:40 am Rispondi citando
roby
Registrato: 15/12/06 15:57
Messaggi: 2456
Località: Trieste (Rozzol)




Pavel ha scritto:
la stazion de Draga

ed el casel un poco prima del viadotto sul curvon?
Altro scempio da sedia elettrica!
Ma chi ghe ga dado la concession edilizia per intonacar al civile anche le piere de calcare dei muri esterni?
Profilo Trova tutti i messaggi di roby Messaggio privato
MessaggioInviato: Lun Ott 19, 2009 11:05 am Rispondi citando
andrea
Registrato: 24/02/08 17:16
Messaggi: 138




Stanno facendo un buon lavoro in zona Campanelle, finalemente tutto pulito e (quasi) percorribile. A questo punto però si poteva pensare di allargare il ponte stradale, visti anche i problemi di transito dei bus.
Profilo Trova tutti i messaggi di andrea Messaggio privato
MessaggioInviato: Lun Ott 19, 2009 11:13 am Rispondi citando
roby
Registrato: 15/12/06 15:57
Messaggi: 2456
Località: Trieste (Rozzol)




andrea ha scritto:
A questo punto però si poteva pensare di allargare il ponte stradale, visti anche i problemi di transito dei bus.

Da come che el xe malmesso, diria piuttosto (a malincuor per motivi "affettivi") de sostituirlo del tutto.
Onestamente passandoghe sora in autobus non saria tanto tranquillo, e non solo per l'assenza de novi parapetti a norma...
Profilo Trova tutti i messaggi di roby Messaggio privato
MessaggioInviato: Lun Ott 19, 2009 11:15 am Rispondi citando
roby
Registrato: 15/12/06 15:57
Messaggi: 2456
Località: Trieste (Rozzol)




andrea ha scritto:
A questo punto però si poteva pensare di allargare il ponte stradale, visti anche i problemi di transito dei bus.

Da come che el xe malmesso, diria piuttosto (a malincuor per motivi "affettivi") de sostituirlo del tutto e de rettificar l'assurdo doppio gomito de via Campanelle.
Onestamente, passandoghe sora in autobus non saria tanto tranquillo, e non solo per l'assenza de novi parapetti a norma...
Profilo Trova tutti i messaggi di roby Messaggio privato
MessaggioInviato: Mar Ott 20, 2009 9:44 am Rispondi citando
GG1
Registrato: 27/07/07 14:43
Messaggi: 64
Località: Trieste




Per saver la proprietà no xe problemi, basta andar al Tavolare (Ufficio Tavolare), quel che xe in via Carpison e zercar; xe tuto, e no podesi eser altrimenti. Mi me ricordo che el problema iera tra la Region e le Ferovie. Infati, el sedime xe pasado ala Region per el fato che la linea iera stada chiusa, no"sospesa all'esercizio", che xe un'altra roba, in una certa data e che, de conseguenza, no la iera considerada più una ferovia. Ghe iera stada anche una causa civile tra Region e Ferovie e naturalmente le ferovie gaveva perso.
Che dopo el percorso sia stado dato in uso o in proprietà ala Provincia no sò, però me ricordo de el problema originario e de qualche parte dovesi aver copia dele relazioni scrite a suo tempo.
Sicuramente iera che la linia veniva dada cusì come che la iera per cui se le ferovie gaveva vendudo un toco non se podeva più tornar indrio.
Saluti
GG1
Profilo Trova tutti i messaggi di GG1 Messaggio privato
MessaggioInviato: Mar Ott 20, 2009 10:34 am Rispondi citando
andrea
Registrato: 24/02/08 17:16
Messaggi: 138




Sarebbe interessante capire come ha fatto la regione a rientrare in possesso dei pezzi di linea che erano stati dati in concessione o venduti per farne depositi, discariche e quan't altro Laughing . E per fortuna che ci sono riusciti... Mad
Profilo Trova tutti i messaggi di andrea Messaggio privato
MessaggioInviato: Mar Ott 20, 2009 4:59 pm Rispondi citando
GG1
Registrato: 27/07/07 14:43
Messaggi: 64
Località: Trieste




Ritornar in poseso dei tereni e/o edifici vendudi in precedenza xe 'ssai dificile perchè ghe vol dimostrar che la vendita no iera posibile farla. Per tornar in poseso dei tereni e/o edifici dadi in concesion no xe problemi; se ghe esisti un contrato, anche se la proprietà cambia, el novo paron devi rispetar i pati stabilidi con quel vecio fin quando che no scadi el contrato. A quel punto no el xe più tignudo a rinovarlo e el pol dirghe "fora". Questo più in teoria che in pratica. Se inveze no ghe esisti contrato o, pezo, xe una ocupazion abusiva da parte de terzi, alora no ghe xe ragioni per cui chi che ga ocupà un'area el resti là fin che ghe par. Tuto questo val come conceto base, dopo xe casi e casi.
I me ga contà che quando i ga cominciado i lavori de ripristino dela Merano-Malles i ga rilevado che ogni tanto qualche contadin gaveva "magnado" un poco dela sede feroviaria; sicome ghe iera le mape che riportava esatamente la proprietà feroviaria no xe stai problemi a taiar qualche albero de pomi che cascava dentro i confini: E nisun podeva dir niente!
Xe un semplice lavor de geometra.
Saluti
GG!
Profilo Trova tutti i messaggi di GG1 Messaggio privato
MessaggioInviato: Gio Ott 22, 2009 11:14 am Rispondi citando
Luther Blisset
Registrato: 30/12/05 19:13
Messaggi: 470




In realtà me risulta che la proprietà dela stazion de Draga no xè definida. Quando el sedime xè stado passado ala Provincia, la "formula" de cession non riportava chiaramente se la stazion - che xè l'ultimo immobile "non definido" a parte el casel de Altura, tuti i altri xè stadi vendudi o quasi- fa parte dela cession o meno. In pratica no se sa de chi la xè, i ghe sta lavorando. Intanto la provincia ga ancora problemi sul trato de Campanelle, dove la question del deposito de auti no xè ancora completamente risolta....


...che tristezza...

_________________
"Non c'è critica più feroce della minuziosa descrizione dei fatti" (Von Moltke)
Profilo Trova tutti i messaggi di Luther Blisset Messaggio privato
MessaggioInviato: Gio Ott 22, 2009 12:46 pm Rispondi citando
roby
Registrato: 15/12/06 15:57
Messaggi: 2456
Località: Trieste (Rozzol)




Luther Blisset ha scritto:
Intanto la provincia ga ancora problemi sul trato de Campanelle, dove la question del deposito de auti no xè ancora completamente risolta...

Ancora!?!
Profilo Trova tutti i messaggi di roby Messaggio privato
MessaggioInviato: Gio Ott 22, 2009 2:40 pm Rispondi citando
andrea
Registrato: 24/02/08 17:16
Messaggi: 138




Be', l'importante che il tracciato sia libero dai rottami, e fin qui ci siamo. Stanno anche tirando su i muri di contenimento laterali. Speriamo che si mantengano, almeno lontanamete, le sembrianze di una ex ferrovia, rispettando la larghezza originaria e i raggi delle curve. Avere anche le stesse pendenze sarebbe troppo, vista la mole di "rudinazzi" che sono stati depositati sul sedime in strati alti anche 1m Surprised .
Profilo Trova tutti i messaggi di andrea Messaggio privato
MessaggioInviato: Gio Ott 22, 2009 2:53 pm Rispondi citando
roby
Registrato: 15/12/06 15:57
Messaggi: 2456
Località: Trieste (Rozzol)




andrea ha scritto:
Avere anche le stesse pendenze sarebbe troppo, vista la mole di "rudinazzi" che sono stati depositati sul sedime in strati alti anche 1m

Beh, nel tratto "sloven" iera stado fatto el contrario!
I gaveva asportado el sedime ferroviario cussì ben che se vedeva le nervadure in acciaio de irrobustimento dei tombini, per non parlar del viadotto de San Nazario, la cui chiave dei archi podeva esser vista semplicemente grattando un poco la terra.
Se vedi che i gaveva tanto bisogno de piere poiché anche el grande rilevato dopo i ponti de Klanec xe "misteriosamente" sparido...
Profilo Trova tutti i messaggi di roby Messaggio privato
MessaggioInviato: Ven Ott 23, 2009 9:54 am Rispondi citando
Luther Blisset
Registrato: 30/12/05 19:13
Messaggi: 470




Citazione:
Speriamo che si mantengano, almeno lontanamete, le sembrianze di una ex ferrovia, rispettando la larghezza originaria e i raggi delle curve



Mediamente, dimentica. Basta veder via Orlandini, dove i ga fato una gimcana spetacolare...a proposito, gnanche inaugurada e l'entrata della pista xè zà una merda...

_________________
"Non c'è critica più feroce della minuziosa descrizione dei fatti" (Von Moltke)
Profilo Trova tutti i messaggi di Luther Blisset Messaggio privato
MessaggioInviato: Sab Ott 24, 2009 8:05 am Rispondi citando
Pavel
Registrato: 06/09/09 17:55
Messaggi: 90
Località: Dolina




Citazione:
a proposito, gnanche inaugurada e l'entrata della pista xè zà una merda...


Mah! adesso in occasion dei lavori alla stazion de Draga i ghe ga dà una passada de decespuliator al piazzal, ma se non sarà previsto una periodica manutenzion tra un per de anni tutto el tratto se ridurà a un sentierin, basta un anno più piovoso e i rovi se sviluppa in maniera incredibile
Profilo Trova tutti i messaggi di Pavel Messaggio privato
MessaggioInviato: Sab Ott 24, 2009 11:17 am Rispondi citando
margherita
Registrato: 25/12/05 19:43
Messaggi: 3072
Località: Trieste




Me intrometto: voio solo darghe el benvenuto a Pavel Smile
magari un poco tardi e de questo me scuso , sperando de sentir
le sue opinioni anche su altri argomenti.....chissà.! Very Happy Very Happy

_________________
Nessuno diventa sapiente per puro caso (Seneca)
Profilo Trova tutti i messaggi di margherita Messaggio privato Invia email
MessaggioInviato: Sab Ott 24, 2009 7:49 pm Rispondi citando
Pavel
Registrato: 06/09/09 17:55
Messaggi: 90
Località: Dolina




margherita ha scritto:
Me intrometto: voio solo darghe el benvenuto a Pavel Smile
magari un poco tardi e de questo me scuso , sperando de sentir
le sue opinioni anche su altri argomenti.....chissà.! Very Happy Very Happy


Te ringrazio de cuor te son gentilissima, e scuseme se non me son presentà meio ma non go idea se ghe xe un topic aposito e de questo me scuso, a dir el vero son un poco timido Embarassed ma me fazo sentir senz'altro anche su altri topic ciao
Profilo Trova tutti i messaggi di Pavel Messaggio privato
La Ferrovia dei Santi e Il Treno della Val Rosandra
Indice del forum » treni,filovie,tram ecct.
Non puoi inserire nuovi Topic in questo forum
Non puoi rispondere ai Topic in questo forum
Non puoi modificare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi cancellare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi votare nei sondaggi in questo forum
Tutti i fusi orari sono GMT + 1 ora  
Pagina 22 di 23  
Vai a pagina Precedente  1, 2, 3 ... , 21, 22, 23  Successivo
  
  
 Nuovo Topic  Rispondi  
Forumer.it © 2015