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MessaggioInviato: Lun Mar 09, 2009 5:44 pm Rispondi citando
Luther Blisset
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Messaggi: 470




Per Roby: quel visavì via Doda....

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"Non c'è critica più feroce della minuziosa descrizione dei fatti" (Von Moltke)
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MessaggioInviato: Lun Mar 09, 2009 6:30 pm Rispondi citando
GG1
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Località: Trieste




Sul racordo che vien, anzi, vigniva de Trieste Scalo Legnami e el pasava soto el ponte dela linia alta te poso risponder mi. Per el tran 2, devo andar a zercar i mii apunti. Dove li go mesi?
A Scalo Legnami , lato Campo Marzio, iera el racordo per le Cooperative Operaie, che le iera dove che adeso xe le Tori.
Soto el rilevato dela linia alta iera un scambio inglese dopio che permeteva de andar in tute quatro direzioni (verso Servola, C. Marzio, banchina legnami e Cooperative). Za tanti ani fa però no i lo doprava più per le Cooperative. Pasà el ponte dela ferovia, el racordo traversava i binari del 2 e entrava nel stabilimento.
Sula linia basa ve iera altri racordi, uno portava dentro ala Gaslini e un altro in Cantier San Marco; un terzo entrava in Broletto e un quarto ala Oficina Ponti e Gru. Dentro de Gaslini no esisteva scambi ma iera una specie de piataforme che le girava de circa 90 gradi per instradar el vagon. Se qualchidun no ga ben capì zercherò de spiegarme meio un'altra volta.
Entrando invece in San Marco el treno podeva proseguir drito fino a vignir fora de l'altra parte e dopo rampigarse sul trato a cremagliera dela linea che portava in Fabrica Machine, opur rivar dentro in stazion de Campo Marzio.
Proprio dopopranzo gavevo in man una carta del San Marco e una del Scalo Legnami de una cinquantina de ani fa dove che xe segnadi tuti i binari che ve go contà adeso. Xe sta un caso che me sia capità in ma ste do carte proprio ogi.
Saluti
GG1
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MessaggioInviato: Lun Mar 09, 2009 7:03 pm Rispondi citando
macondo
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vecio_mulon ha scritto:
(se sta discutendo se iera nel '58 o nel '62, e a sto punto proprio la tua memoria sule date ne po forsi aiutar)


Vecio_mulon, mi son assolutamente sicuro che za nel autuno 1960 mi ciapavo la 29 davanti a Veneziani per andar al Da Vinci e smontavo tra le due galerie. Andavo su per la scalinata de la galeria e iero praticamente rivado Very Happy
De ritorno fazevo lo stesso viceversa.
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MessaggioInviato: Lun Mar 09, 2009 7:30 pm Rispondi citando
margherita
Registrato: 25/12/05 19:43
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Caro vecio mulon xe de baterte le man : te li gà scadenadi proprio tutti
, i iera tropo ziti per tropo tempo e adesso chi ve ferma più ? Avanti cusì. Smile Smile Smile Smile

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Nessuno diventa sapiente per puro caso (Seneca)
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MessaggioInviato: Lun Mar 09, 2009 9:35 pm Rispondi citando
aurio
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Citazione:
la partiva de Bariera (ovvero piaza Impero, come giustamente ricordato che la se ciamava)


A mi, che son nato nel 1947, me risulta che Lrgo Barriera Vecchia se ga sempre ciama cussì, e Piazza Impero iera quela che dopo la guera xe diventada Piazza Garibaldi (ma mia nona continuava a ciamarla Piazza Impero) : le due piaze separade (o unide, come che se vol) da via Oriani. Sto fato dela 29 rossa e nera no me la ricordo proprio: el capolinea però iera ,sì, proprio in Bariera e me ricordo che fazeva servizio anche un bus diverso dai altri che se vedeva in giro per Trieste, e el iera un Lancia.

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AURIO
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MessaggioInviato: Lun Mar 09, 2009 11:18 pm Rispondi citando
vecio_mulon
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Per Macondo: se te son sicuro, alora vol dir che ga ragion quel blog che go consultà e che diseva che el 2 xe stà cavado nel 1958 e che nelo stesso anno i ga cambiado el percorso dela 29.
Mi me iero fato l'idea che fussi el '62, per via de un fato che ve conterò, e cioè i lavori in galeria Sandrineli, che gaveva costreto i tram dela 2 a una importante modifica per l'alimentazion eletrica. Ora, a mi me pareva de ricordarme che quel fato iera quando che mi andavo a scola (de Baiamonti in Via Gioto), ogni giorno col tram o - a scelta de mia mama - con la 29 in Bariera, e me pareva in terza elementare, il che fati i conti baterìa anche con l'ipotesi 1958; solo che alora no se spiegassi gran che el fato che i gavessi fato modifiche ai tram l'ano stesso che i li ga cavadi. Ma va ti a pensar cossa che ghe pasava per la testa ai dirigenti ACEGAT dell'epoca.... e quali sia stade le vere cause del cavamento del tram 2. Forse, i dirigenti, visto che se doveva restaurar anche la galeria de San Vito, o seconda galeria dopo piazza Vico, no i voleva dover rifar l'esperienza del cambio de alimentazion, e cussì, per no bazilar ulteriormente, i ga cavà el tram e i ga meso i bus, che no gaveva problemi. Forse xe andada cussì.... chi sa di più, scriva!


Ultima modifica di vecio_mulon il Lun Mar 09, 2009 11:23 pm, modificato 1 volta in totale
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barriera..
MessaggioInviato: Lun Mar 09, 2009 11:21 pm Rispondi citando
stellina
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Messaggi: 110




credo che largo barriera vecchia..prima de ciamarse largo..la xe ciamava via barriera vecchia.....solo dopo butada zo la casa bizantina..(1935) la xe diventada "largo"...
ovio che poso anche sbagliar ma dale foto che guardavo..me par proprio cussì..

Ciao
Stellina

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mi son bianco e no son nero come ti....e ti che te son nero no te son bianco come mi ....alora forsi semo mone tuti due ...perchè semo tuti uguali....a parte i mone !
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MessaggioInviato: Lun Mar 09, 2009 11:27 pm Rispondi citando
vecio_mulon
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Località: trieste




Per svelar l'arcano de la vera Piaza Impero, bisognerà procurarse una pianta topografica dell'epoca.
Posso solo dirve che anche i mii, parlando del largo Bariera Vechia, che certamente dopo la guera se ciamava cusì perche de impero no iera rimaste nianche le ceneri, i lo ciamava proprio Piaza Impero.... ma podevo aver stracapido mi, naturalmente, e in fondo a Trieste tanti disi "Bariera" e i intendi "Piaza Garibaldi".

Per Margherita: tantissime grazie, ma no lo go fato aposta. Se vedi che la gente del forum gaveva ancora tanto cossa dir e contar in argomento, e mi go fato solo da ... come se disi in chimica... si, de "catalizatore". E xe stà scrivendo che me xe tornadi a ala la memoria. impetuosi, quei fati che gavevo vissudo de persona, in braghete curte e maieta a righe.
E pensar che spesso de matina, co' vado a lavorar, stago minuti fora del porton co le ciave del auto in man, che no me ricordo dove c**** la go messa la sera prima..... eh la pre-vechiaia xe fata cussì.
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MessaggioInviato: Lun Mar 09, 2009 11:53 pm Rispondi citando
roby
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GG1 ha scritto:
Per el tran 2, devo andar a zercar i mii apunti. Dove li go mesi?

Intanto che te li zerchi, te aiuto mi con le foto che te ben conossi:
1) el binario del tram 2 correva parallelo alla linea bassa (ancora la sola ad esister). Da quest'ultima se diramava el raccordo per le cooperative con un semplice scambio, mentre el tram 2 veniva "incrociado";
2) prima de iniziar a far la linea alta i ga installado el scambio inglese e i ga traslado el tram 2 sull'altro lato de via Svevo, mentre sul sedime del tram 2 originario i ga piazzado quel più largo delle gru semoventi necessarie per costruir el viadotto pluriarco della linea alta.
3) alla fine dei lavori el binario del tram 2 xe stato riposizionado radente al novo viadotto pluriarco della nova linea alta, mentre el scambio inglese xe restado là.
Le foto sotto ve iuta a capir.





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MessaggioInviato: Lun Mar 09, 2009 11:56 pm Rispondi citando
macondo
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Messaggi: 344




Piaza Garibaldi se ciamava Largo Barriera Vecchia (e Corso Garibaldi con via Oriani se ciamava via della Barriera Vecchia) prima dela Grande Guerra e Largo Barriera Vecchia de ogi se ciamava Piazza Impero nel 1935.
Xe assai facile confonderse...

Ve meto do tochi de mapa per provarlo: uno del 1938 (circa) e l'altro 1912 (circa).





Ultima modifica di macondo il Mar Mar 10, 2009 1:00 am, modificato 1 volta in totale
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MessaggioInviato: Mar Mar 10, 2009 12:10 am Rispondi citando
macondo
Registrato: 03/12/05 22:37
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Che foto roby. che foto!!

E se vedi anca el campo del Ponziana come el iera piú de 50 anni fá... Evil or Very Mad Evil or Very Mad
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MessaggioInviato: Mar Mar 10, 2009 12:21 am Rispondi citando
macondo
Registrato: 03/12/05 22:37
Messaggi: 344




Za che semo cole mape, un toco de quela del 1938 (??) con la zona de Sotoservola. No credo che sia necesario el mio comento Mad Mad


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MessaggioInviato: Mar Mar 10, 2009 12:25 am Rispondi citando
vecio_mulon
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Località: trieste




Foto stupende, Roby, grande!
Go un vaghissimo ricordo semisepolto de quel spostamento de binario, ma 'sai fiapo e nebuloso, devo confesar.
Fantastica la penultima foto, col tram quasi in primo piano, e che ilustra benisimo la situazion dele varie sine, e l'ultima, col locomotor E626 che vien trainado in testa e in coda da due locomotive de cui no distinguo el model.
Ma dove cavolo i menava el lcomotor che la linea alta no iera eletrificada? forsi iera qualche trato za eletrificado dopo la stazion de Valmaura?
A meno che no se tratassi de un colaudo statico dela linea, visto che la lungheza del treno xe circa pari a tre interassi dei archi e che per calcolar i carichi complesivi bisogna gaver el peso per asse... e la roba più pesante che circola in ferovia, in efeti, xe proprio locomotive e locomotori, che oltretutto i ga un peso certo e tabellato. Proprio adato per una prova de carico del colaudo.
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MessaggioInviato: Mar Mar 10, 2009 1:55 am Rispondi citando
roby
Registrato: 15/12/06 15:57
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Località: Trieste (Rozzol)




vecio_mulon ha scritto:
A meno che no se tratassi de un colaudo statico dela linea

Smile
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MessaggioInviato: Mar Mar 10, 2009 10:16 am Rispondi citando
dan68
Registrato: 15/01/08 11:35
Messaggi: 529
Località: tivoli (RM)




BELISIME!!!
Gò provado a ingrandir l'ultima foto: me par de distinguer che la vaporiera in coda xè una 476, ma con un'incertezza notevole! Se vedi anca una topolino giardineta con la targa del TLT...

_________________
OGNI RIDADA GHE CAVA UN CIODO ALA CASSA DE MORTO
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