Vedendo le bele foto che ga fato Servolo son ritornado giovinotto ventenne quando iero militar nel 7°battaglione genio pontieri, e vedendo queste foto de come che i lavora me ga ricordadoche i stessi movimenti e atrezzi li usavo anche mi,quela si che iera una bela vita. Premetto che anche mi non me piasi sto ponte messo in quela posizion, ve immaginè el turista che dalle rive el vol fotografar el canal fin alla ciesa de Sant'Antonio, el fotografa anche quel obrobrio de ponte, vergogna anche se el xe provvisorio. giova questa xe una mia impression.
Visto che i gà intenzion de far un referendum , voio proprio veder cossa che pensa i triestini de questo meraviglioso "monumento"alla dabbenaggine.
El canal xe cussì bel visto dalle rive e anche dalla cesa de s.Antonio che dir che saria una strozzadura xe un eufemismo.
_________________ Nessuno diventa sapiente per puro caso (Seneca)
Salve,gavemo le periferie in degrado,marciapije che se no te stà atento te se sloghi una cavilia,e sti mati se inventa un novo ponte che per andar de via Trento in via cassa de risparmio per no far el giro del canal te sparagni un per de cento metri.......e paghemo tuti,xe soldini nostri: Me par che sti ultimi anni Trieste xe solo el centro,e per fortuna che i gà fato bele robe :piazza Goldoni,quela dele poste.e spetemo piazza Venezia........ se stà opera no ve piasi fevè sentir del sindaco:
Salve,prima de verzer questo T. son andado a veder nel forum cossa che se trova in merito,e gò trovado la solita copiada de Giova, che comincia con
"La costruzione del Canal Grande, ottenuta ampliando il vecchio canale collettore delle saline, avvenuta tra il 1754 ed il 1756 ad opera dell'impresario veneziano Mattio Pirona."
dopo el meti un poche de foto,tra le quali xe questa
...prima no la gavevo vista.E Giova scrivi che xe la costruzion del canal grande.Me son acorto che qualcossa no bati,:quela casa in alto a destra col cupolon e la finestre che le finissi in tondo xe Palazzo Panfilli, cominciado nel 1878 e finido nel 1881:conclusion, la foto se riferissi a lavori de banchinamento dela zona de dove (più o meno) xe l'idroscalo o la regolamentazion de qualche patòc.Proprio soto quel palazzo passa el patòc Kljuc-Chiave.La via Ghega iera fin al 1878 l'ultimo toco de via del Torente.Perciò no xe la costruzion del canal.Giova dove te la gà trovada, e sopratuto che didascalia esatta là gà?
Grazie
Servolo
Penso che in questo caso la stupidità umana raggiungi el massimo :
qualchedun ga proposto che el ponte sul canal diventi PERCORRIBILE ANCHE ALLE MACCHINE .
_________________ Nessuno diventa sapiente per puro caso (Seneca)
A prescinder dal fatto che per far "l'importantissimo referendum" sul ponte el cittadin doveria poder esprimer la sua preferenza su un PROGETTO DEFINITIVO e non su ipotesi fantasiose, credo che saria meio darghe prima una bela neteda al canal stesso.
El fondal xe un decennale scovazon, a parte sedie e tavolini finidi soto acqua per opera dei soliti vandali e mai ricuperadi...
Xe infine scontata e obiettivamente noiosa la mia affermazion che prima de spendere soldi per el ponte se doveria impiegar i medesimi per ben altre esigenze prioritarie...
A mi, per esempio, me da tanto fastidio che tantissime strade "super principali" le ga un "ciamemolo asfalto" da terzo mondo (non ovviamente vizin el "water front").
Giusto per esser ancora estremamente noioso, provè ad andar in motorin (e anche in auto) in strada del Friuli, zo per via Settefontane, in via Revoltella e all'uscita del campo base della Grande Viabilità (i ga asfaltado davanti all'ospedal de Cattinara e dopo soli 100 metri i ga lassado un labirinto de voragini in piena curva, 'sti ingegneri del ... che ciapa 10000 euro al mese alla faccia nostra...).
Roby
OK capiso che il ponte a Trieste xe provisorio... Pero i xe bruti anche qua in Canada nei boschi... Il ponte originale che traversava sto fiumisel, iera fato con tronchi enormi, pratica vecia e per conto mio piu rustica e adata nei boschi... Sto ponte sai pratico ma come go za dito, il xe sai bruto...
York
_________________ ".......And whether or not it is clear to you, no doubt the Universe is unfolding as it should."
Personamente non trovo cattiva l'idea del ponte, che potrebbe essere utile al futuro rilancio e riqualificazione dell'asse Borsa-Ghega, che ora versa in condizioni pietose. Chiaramente il manufatto dovrà essere eseguito con criteri rispettosi del contesto architettonico circostante. Ma se proprio devo essere sincero, quel canale secondo me ha esaurito la sua utilità e le sue attuali condizioni di degrado fanno tutto tranne che valorizzare la zona. E se al suo posto venisse realizzata una meravigliosa piazza, magari con tanto verde? Non avremmo più nemmeno il problema del ponte...
Roby, anche mi go' el tuo stesso problema andando in scooter , xe' impossibile girar per trieste, busi, busi, e tutti i tombini de almeno 10 cm piu' in basso dell'asfalto.
Ma mi digo : se el vol pedonalizzar tutto el centro , mi saria sai sai contento , pero' nissuna deroga per assessori, consiglieri comunali o altri che ghe pesa el cul per portarlo in giro con le proprie gambe !!!!
_________________ MEIO AVER L EPATATE KE AVER L EPATITE
nissuna deroga per assessori, consiglieri comunali o altri che ghe pesa el cul per portarlo in giro con le proprie gambe !!!!
Questo xe un altro discorso che meriteria approfondimento, non solo per i nostri assessori, ma a livello nazionale in tutti i enti, amministrazioni, istituzioni e forze armate.
Mi nel mio picio so ben cossa che costa alla collettività spostar in auto blu un vecio trombon che ciapa 10000 euro al mese, più tuti i extra e le onorificienze del caso.
I se devi meter in ombra soto i palchi solo per pavoneggiarse con le più alte autorità, anche se non ghe frega niente del contesto.
In più xe gente cussì inetta e meschina che non i sa nianche girar un cazzavide e i approfitta anche con vessazioni della gente al loro servizio per ottener senza dir gnanche grazie una miriade de favori e favoretti...
Poi non xe benzina per le volanti, personale per el pronto soccorso o asfalto per coverzer un buso, giusto per dir una...
Personamente non trovo cattiva l'idea del ponte, che potrebbe essere utile al futuro rilancio e riqualificazione dell'asse Borsa-Ghega, che ora versa in condizioni pietose. Chiaramente il manufatto dovrà essere eseguito con criteri rispettosi del contesto architettonico circostante. Ma se proprio devo essere sincero, quel canale secondo me ha esaurito la sua utilità e le sue attuali condizioni di degrado fanno tutto tranne che valorizzare la zona. E se al suo posto venisse realizzata una meravigliosa piazza, magari con tanto verde? Non avremmo più nemmeno il problema del ponte
L'anfiteatro romano, gnanche quel no servi più, perchè no cior quele piere e usarle per farghe una bela residenza estiva in carso al sindaco, che saria un bel gesto. Al posto de sto rudere inutile, un pel parchegio multilivel saria sai in gamba. E se no basta piere, arco de Ricardo, gnanche quel nol servi un tubo più. Quanti ani xe za pasadi de quando che l'ultimo centurion romano ghe xe pasado soto? Slarghemo la via, che cusì scori meio el trafico!
Andrea proponi una bela piaza, inveze de sto vecio canal trascurado. Femo ancora un altro paso magari, e votemo per un bel parchegio per auto. Che roba utile che saria, e tanto, ma tanto più bel ala sera, che de guardar sto canal con ste barche contro el sol che se tufa soto l'orlo del orizonte del'adriatico.
Qualchedun altro, sai più sgaio de mi, el vecio imbriagon, ne ga fato presente una volta che quando che el mondo comincerà a eliminar tuto quel che no xe materialmente utile, musica, arte beleze naturali e artificiali, quele che per disegno o per caso le xe diventade parte dela nostra cultura, canali, ponti ornadi o anche le altre forme de espresion, come la poesia e la musica... insoma l'arte in generale, lui, el mondo steso, sarà sai, sai un triste logo.
ME DISPIASI, ANDREA, MA PIAZA PONTERSO E EL CANAL GRANDE LE XE SAI BELE COME CHE LE XE. A chi che ghe pesa tropo el cul, e nol xe bon de farse un cento metri de piu per rivar dal'altra parte, xe pecà, sai pecà!
Piu in su se diseva ,che il canal xe pien de scovaze, un volendo pol instigar i paroni dele barche in canal a rastrelar il fondo volontariamente... Poldarse spuza tropo de scovazin un poco de ''udarnisko' come i diseva i druze, fa ben per tuti... Qua de noi xe sai gente che aiuta a netar scovaze [incluso mi], ma xe i fioj nele scole che organiza e va in giro dove servi netar... Sicuro gave maestri anca voi che organiza ste robe... No devi esser nasuna vergonia a voler gaver pulizia dove il comun no riva...
York
Ultima modifica di york il Lun Apr 28, 2008 8:04 pm, modificato 1 volta in totale _________________ ".......And whether or not it is clear to you, no doubt the Universe is unfolding as it should."
Non puoi inserire nuovi Topic in questo forum Non puoi rispondere ai Topic in questo forum Non puoi modificare i tuoi messaggi in questo forum Non puoi cancellare i tuoi messaggi in questo forum Non puoi votare nei sondaggi in questo forum