TRIESTE FORUM
login.php profile.php?mode=register faq.php memberlist.php search.php http://trieste.forumer.it

Indice del forum » treni,filovie,tram ecct. » Incidenti de tram a Trieste Vai a pagina Precedente  1, 2
Nuovo Topic  Rispondi Precedente :: Successivo 
MessaggioInviato: Gio Mar 19, 2009 12:36 pm Rispondi citando
dan68
Registrato: 15/01/08 11:35
Messaggi: 529
Località: tivoli (RM)




roby ha scritto:
vecio_mulon ha scritto:
Chissà se esisti foto de quel incidente famoso in piaza Dalmazia, in cui - credo nel 1973 (?) el tram de Opcina se ga scontrà con un bus yugo (o meio , questo xe pasà col roso e ghe ga dà contro) e cusì ghe gavemo rimeso la vetura 403, rotamada causa dano ireparabile?

Credo che te confondi le robe, ma se non le confondo anche mi la vettura 403 (poi demolida) la ga avudo un grave incidente con svio sul toco in sede propria soto Conconello nel 1973, mentre l'incidente con el bus yugo xe avvenudo nel 1995 in piazza Dalmazia, però, dopo un lungo calvario, la vettura 405 la cammina de novo.


Confermo che anca secondo mi la 403 la se gaveva rucà sul muro de contenimento soto Conconel, credo a causa del iazo (ma su questo no ghe giurassi).
Ciau

_________________
OGNI RIDADA GHE CAVA UN CIODO ALA CASSA DE MORTO
Profilo Trova tutti i messaggi di dan68 Messaggio privato
MessaggioInviato: Gio Mar 19, 2009 1:33 pm Rispondi citando
aurio
Registrato: 14/10/05 23:54
Messaggi: 850
Località: Roma - Trieste




Sul muso dela coriera se vedi benissimo el marchio "OM" , per cui la Lancia no c'entra. Me par po' de ricordar, ma no son sicuro, che i bus Lancia de Trieste gavessi sul muso la mascherina del radiator a forma de scudeto, tipico dela casa. Giusto o sbaio??

_________________
AURIO
Profilo Trova tutti i messaggi di aurio Messaggio privato
MessaggioInviato: Gio Mar 19, 2009 5:36 pm Rispondi citando
GG1
Registrato: 27/07/07 14:43
Messaggi: 64
Località: Trieste




Ve rispondo mi.
Xe un OM Orione 580, conosudo ancha come "Super Orione". Costruido nel 1953 con telaio numero 58135 con carozeria Fratelli Macchi de Varese. Fornido ala dita Autoservizi Vittorio Sergas de Trieste e utilizado sula linia Piaza Oberdan-Greta-Faro-Casa Giala. De el steso tipo iera altri due bus ma i iera del 1952. In origine el iera targado TS H556 (targa bianca con alabarda), nel 1957 el vien ritargado con la targa italiana (quela nera con le scrite in bianco) e el diventa TS 27529. No el pasa mai dal parco bus de Sergas a quel dela SAP. El vien radiado nel 1963 in permuta ala Menarini del Bologna in cambio de due FIAT 409 novi, sempre per la linia de Casa Giala.
Per un certo periodo, dopo la cesion ala Menarini el xe utlizado in nolegio a Rimini per la stagion estiva. Sicuramente demolido.
Altre notizie per ora sconosude.
Saluti
GG1
Profilo Trova tutti i messaggi di GG1 Messaggio privato
MessaggioInviato: Gio Mar 19, 2009 7:57 pm Rispondi citando
vecio_mulon
Registrato: 06/03/09 21:04
Messaggi: 147
Località: trieste




Orpo, savè che mi 'sti bus Lancia col muso a scudeto proprio no me li ricordo? Iero tropo picio o tropo distrato?
A meno che no fussi quei bus "al'antica" col cofano de fora che nei primisimi anni (de la mia vita) fazeva servizio anche su la 29, e che credo sia stati i più rumorosi dela storia dei bus a Trieste....
( Shocked Adeso me riva i fulmini de GG1 Shocked )
Profilo Trova tutti i messaggi di vecio_mulon Messaggio privato
MessaggioInviato: Gio Mar 19, 2009 9:15 pm Rispondi citando
GG1
Registrato: 27/07/07 14:43
Messaggi: 64
Località: Trieste




Sicome i ga dito che vegnarà bruto, per adeso ve mando i mii fulmini, el resto vegnarà.
A Trieste i bus Lancia xe stadi veramente pochi; restando a quei urbani, un tempo piturai in verde ciaro e scuro, salvo dimenticar qualchedun, per mi iera oto Lancia 3RO/P3 con carozeria Garavini del 1949 (numeri 511-518). I iera usai sula 27 da San Giacomo ala FMSA opur a far i bis sula 1 o, de estate, i bis per Barcola. I xe stai anche sula 28 e sula 29 quando la partva de Bariera. A diferenza dei 3RO/P2, i gaveva el motor dentro però i iera 'ssai rumorosi.
Dopo xe rivà un OMFP AU 511 con mecanica del Lancia Esatau 703. Numerado 540, el iera usado sula 8, sula 18 e poco altro.
A parte quei ACEGAT, me risulta che xe stado solo un altro Lancia. Iera un Lancia Esatau P carozado Menarini che el iera stado comprado dala SAT (Società Autoturistica Triestina) per la linea de Grignan e dopo el xe pasado ala SAITA quando questa ga rilevà la SAT. El xe sempre stà usado per le corse su Grignan (linia G).
Xe stade anche dele coriere extraurbane Lancia ma su queste no go un elenco completo e anca no volesi che ve stufè de legerme.
Infin, ricordo che quei bus col muso, i primi urbani de Trieste, iera sei OM 5BLDPL del 1933 con carozeria Varesina de Varese (numeri 501-506). I ga durado fin al 1956, meno el 502 che xe andà perso durante la guera.
Praticamente tuto quel che go scrito lo savevo a memoria, son andà solo un atimo a controlar un per de numeri aziendali.
El resto....per la prosima ocasion.
Saluti
GG1
Profilo Trova tutti i messaggi di GG1 Messaggio privato
MessaggioInviato: Ven Mar 20, 2009 5:57 am Rispondi citando
sbriso
Registrato: 15/12/08 01:52
Messaggi: 33
Località: Kanton Zug




aurio ha scritto:
Sul muso dela coriera se vedi benissimo el marchio "OM" , per cui la Lancia no c'entra. Me par po' de ricordar, ma no son sicuro, che i bus Lancia de Trieste gavessi sul muso la mascherina del radiator a forma de scudeto, tipico dela casa. Giusto o sbaio??


come dir ...

... basta leger ...
Profilo Trova tutti i messaggi di sbriso Messaggio privato
MessaggioInviato: Ven Mar 20, 2009 5:59 am Rispondi citando
sbriso
Registrato: 15/12/08 01:52
Messaggi: 33
Località: Kanton Zug




GG1 ha scritto:
Sicome i ga dito che vegnarà bruto, per adeso ve mando i mii fulmini, el resto vegnarà.
A Trieste i bus Lancia xe stadi veramente pochi; restando a quei urbani, un tempo piturai in verde ciaro e scuro, salvo dimenticar qualchedun, per mi iera oto Lancia 3RO/P3 con carozeria Garavini del 1949 (numeri 511-518). I iera usai sula 27 da San Giacomo ala FMSA opur a far i bis sula 1 o, de estate, i bis per Barcola. I xe stai anche sula 28 e sula 29 quando la partva de Bariera. A diferenza dei 3RO/P2, i gaveva el motor dentro però i iera 'ssai rumorosi.
Dopo xe rivà un OMFP AU 511 con mecanica del Lancia Esatau 703. Numerado 540, el iera usado sula 8, sula 18 e poco altro.

El resto....per la prosima ocasion.
Saluti
GG1


... e el ga terminà i sui giorni nel '79/'80 fazendo la 29 barrata la matina fino ale 8 e meza ca.
Profilo Trova tutti i messaggi di sbriso Messaggio privato
MessaggioInviato: Dom Mar 22, 2009 11:13 am Rispondi citando
vecio_mulon
Registrato: 06/03/09 21:04
Messaggi: 147
Località: trieste




Ma alora qual jera el bus al zentro de questa foto che gavè publicà nel thread de le filovie, che el se fa tranquilo la 11 ?

http://homepage.mac.com/riosa/goldx.jpg

Dal muso e de quel che se vedi del scudeto sul radiator el me sembra più un FIAT che un Lancia....
Purtropo no se vedi la matricola, se no gavessi podù za contolar el modelo sia sui vostri post che sulla tabela che xe nel sito de InBusClub

Me lo ricordo, 'sto model de bus, sula 29 de Largo Bariera, e anche dopo, forse fin ai primi ani '70, sula 29 sbarata, che el me portava a scola, son quasi sicuro, almeno ai primi anni de le superiori (andavo al'Oberdan e smontavo fra le Due Galerie) . E jera proprio quel che mi me ricordo eser stado 'sai rumoroso e credo difizile de guidar, de quel che vedevo.
Iluminatemi o sapienti...

_________________
"Violence is the last refuge of the incompetent.
Isaac Asimov, Salvor Hardin in "Foundation"
Profilo Trova tutti i messaggi di vecio_mulon Messaggio privato
MessaggioInviato: Dom Mar 22, 2009 12:52 pm Rispondi citando
macondo
Registrato: 03/12/05 22:37
Messaggi: 344




Gaveré notado che la foto de qua sora la xe de relativamente alta resoluzion e che la se pol ingrandir e/o scarigar grande come la xe...
Me ricordo (ma no posso trovar el thread) che la gaveva fato un certo scalpor quando la iera stada publicada piú per la filovia A che per el 11...

Qualchedun gaveva menzionado in un altro topic el Bar Vernier. Qua el se pol veder parzialmente za che el xe proprio in quel canton Very Happy
Profilo Trova tutti i messaggi di macondo Messaggio privato
MessaggioInviato: Dom Mar 22, 2009 1:01 pm Rispondi citando
macondo
Registrato: 03/12/05 22:37
Messaggi: 344




GG1 ha scritto:

Infin, ricordo che quei bus col muso, i primi urbani de Trieste, iera sei OM 5BLDPL del 1933 con carozeria Varesina de Varese (numeri 501-506). I ga durado fin al 1956, meno el 502 che xe andà perso durante la guera.
GG1


Mi go un vago ricordo de un bus vecio e spuzolente che andava a San Luigi. Parlo dei anni 1952-53, piú o meno. Vizin al sofer che iera come un casson, che adesso me imagino fossi el motor. Me impresionava de muleto che iero el fren a man che gaveva come una maneta in zima (simile ai freni de una bici, credo.
Profilo Trova tutti i messaggi di macondo Messaggio privato
MessaggioInviato: Dom Mar 22, 2009 2:36 pm Rispondi citando
vecio_mulon
Registrato: 06/03/09 21:04
Messaggi: 147
Località: trieste




Mi go anche un vago ricordo dei bus dela linia 25 nei ultimi ani Zinquanta.
Se no sbalio, la partiva dai Volti de Chizza, e la gaveva capolinia visiavì de la guida luminosa, cioè in Via Carduci.
Dopo, de quel che me ricordo, la fazeva el percorso de ogi, fin Catinara. Ma qua me poso sbaliar ancora, perchè me disi qualcossa anche quel toco de capolinia che xe davanti la scola de San Luigi, e che me fa pensar che forsi una volta la linia finiva là. Ma mi no me ricordo.
Inveze me ricordo de aver visto speso sula linia 25 'sti bus qua (foto desunta da un dei vostri post - de Roby - sul sito dele filovie), meno scassado naturalmente:

http://img161.imagevenue.com/img.php?image=53595_001_122_567lo.jpg

Che xe forse un 680? e che xe diverso da quei de la foto de Piaza Goldoni con el bus su la 11.

Forse i xe due versioni diverse del stesso bus? Me sbalierò: ma me ricordo che tuti e due i gaveva la stesa disposizioni interna de motor e de guidator, i stessi difetti de guida faticosa e de casin infernale.
Tanto xe vero che mia mama (santa dona ma che no capiva niente de niente de motori), la ciamava queste coriere (con mi che iero pico) "le cro-cro", con belisima vose "onomatopeica" (se disi cussi'?) che zà de suo diseva tuto sia del casin, che del sono carateristico dei quei motori diesel a basso numero de giri de quela volta.
E me par che quela disposizion interna se ga mantegnù anche nei sucessivi bus Viberti, che iera poi diventai tipici dela 29.

_________________
"Violence is the last refuge of the incompetent.
Isaac Asimov, Salvor Hardin in "Foundation"
Profilo Trova tutti i messaggi di vecio_mulon Messaggio privato
MessaggioInviato: Dom Mar 22, 2009 3:45 pm Rispondi citando
giacomin
Tutor
Registrato: 12/10/05 08:20
Messaggi: 1561
Località: Trieste




vecio_mulon ha scritto:

Che xe forse un 680?


Confermo, xè el più bruto bus che go guidà Sad Sad Sad

_________________
Tutto passa.....meno el bus che te speti
Profilo Trova tutti i messaggi di giacomin Messaggio privato Invia email HomePage
MessaggioInviato: Dom Mar 22, 2009 9:43 pm Rispondi citando
andrea
Registrato: 24/02/08 17:16
Messaggi: 138




Eh, altrimenti non lo mettevano sul 22/23... Very Happy . Dietro invece si intravede un 418 che pare nuovo di fabbrica.
Profilo Trova tutti i messaggi di andrea Messaggio privato
MessaggioInviato: Lun Mar 23, 2009 8:45 am Rispondi citando
sbriso
Registrato: 15/12/08 01:52
Messaggi: 33
Località: Kanton Zug




andrea ha scritto:
Eh, altrimenti non lo mettevano sul 22/23... Very Happy . Dietro invece si intravede un 418 che pare nuovo di fabbrica.


nel '78/'79 intensificazione mattutina sulla 8 (perchè tuta drita ?) con un altro veteran la 564, un 682 RNU Viberti (ogi in museo a La Spezia ?)
Profilo Trova tutti i messaggi di sbriso Messaggio privato
Incidenti de tram a Trieste
Indice del forum » treni,filovie,tram ecct.
Non puoi inserire nuovi Topic in questo forum
Non puoi rispondere ai Topic in questo forum
Non puoi modificare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi cancellare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi votare nei sondaggi in questo forum
Tutti i fusi orari sono GMT + 1 ora  
Pagina 2 di 2  
Vai a pagina Precedente  1, 2
  
  
 Nuovo Topic  Rispondi  
Forumer.it © 2015