TRIESTE FORUM
login.php profile.php?mode=register faq.php memberlist.php search.php http://trieste.forumer.it

Indice del forum » trieste, la nostra città » Considerazioni sula Trieste de ogi Vai a pagina 1, 2, 3  Successivo
Nuovo Topic  Rispondi Precedente :: Successivo 
MessaggioInviato: Ven Apr 20, 2007 11:25 am Rispondi citando
roby
Registrato: 15/12/06 15:57
Messaggi: 2456
Località: Trieste (Rozzol)




Gavemo el mar, gavemo le colline a pochi metri cussì xe bone possibilità de non vede le corde de sugar de chi ne sta dirimpeto, gavemo una valle dai connotati tipicamente alpini a 3 chilometri dal mar (val Rosandra), gavemo el Carso a due passi cussì podemo andar a pìe o col tram a far una scampagnada (peraltro disseminado de osmizze), gavemo montagne oltre mille metri a mezza ora de auto, gavemo pase (non più tanta, ma meio de tanti altri posti), gavemo siti storici e artistici a piene man, gavemo ancora per poco la benzina agevolada e gavemo un stadio de serie A per far zogar una squadra de C2 (basket idem)...
Cossa volemo de più? Deme qualche spunto... Laughing
Roby
Profilo Trova tutti i messaggi di roby Messaggio privato
MessaggioInviato: Ven Apr 20, 2007 11:29 am Rispondi citando
fede
Registrato: 09/10/05 11:47
Messaggi: 1037
Località: Melbourne




EL LAVOR! Manca la roba principale perchè i muli no scampi via... Sad
Profilo Trova tutti i messaggi di fede Messaggio privato
MessaggioInviato: Ven Apr 20, 2007 1:39 pm Rispondi citando
Durano e Lodina
Registrato: 09/09/06 10:34
Messaggi: 665
Località: Italia




Appunto, e speremo che i ne lassi quel poco che xè restà, perchè se i lo porta via no basterà tutta la agevolata per tirar avanti e la città diventerà una "casa de riposo".
bye
Razz Razz Razz
Razz Razz Razz
Razz Razz Razz
Profilo Trova tutti i messaggi di Durano e Lodina Messaggio privato Invia email
MessaggioInviato: Ven Apr 20, 2007 3:33 pm Rispondi citando
giuliani
Registrato: 21/03/07 17:59
Messaggi: 241
Località: San Giacomo




[quote="Durano e Lodina"]Appunto, e speremo che i ne lassi quel poco che xè restà, perchè se i lo porta via no basterà tutta la agevolata per tirar avanti e la città diventerà una "casa de riposo".
bye

Smile Mamma mia che pessimismo, Sad penso che basteria meterghe una museriola al nostro amato Sindaco che vol serar le fabbriche per far de Trieste una Montecarlo senza strutture Turistiche Surprised Surprised
Profilo Trova tutti i messaggi di giuliani Messaggio privato
MessaggioInviato: Ven Apr 20, 2007 3:38 pm Rispondi citando
fede
Registrato: 09/10/05 11:47
Messaggi: 1037
Località: Melbourne




Caro giuliani, forsi no te ga idea de come che sia la situazion lavorativa de Trieste adeso. Forsi no te ga amici laureadi che gira tuto el giorno e no trova gnanche un lavor de banconier... Sad
Profilo Trova tutti i messaggi di fede Messaggio privato
MessaggioInviato: Ven Apr 20, 2007 5:42 pm Rispondi citando
Durano e Lodina
Registrato: 09/09/06 10:34
Messaggi: 665
Località: Italia




[quote="giuliani"]
Durano e Lodina ha scritto:
Appunto, e speremo che i ne lassi quel poco che xè restà, perchè se i lo porta via no basterà tutta la agevolata per tirar avanti e la città diventerà una "casa de riposo".
bye

Smile Mamma mia che pessimismo, Sad penso che basteria meterghe una museriola al nostro amato Sindaco che vol serar le fabbriche per far de Trieste una Montecarlo senza strutture Turistiche Surprised Surprised


Una Montecarlo, si, bela idea, e yacht che riva al molo audace a pochi metri de una fogna, da uno dei scarighi non filtradi del Porto Vecio,
el ga intivà proprio...
ma le strutture per sta gente dove le xè?
ma se i riva domenica mattina e i se trova due giorni i negozi seradi, forsi i gira i tacchi e i va avanti?
ma dove xè tutti sti negozi per i miliardari?
Andemo avanti ancora un due anni circa e voltemo pagina, cambiemolo!!!
Profilo Trova tutti i messaggi di Durano e Lodina Messaggio privato Invia email
MessaggioInviato: Ven Apr 20, 2007 6:35 pm Rispondi citando
Ursus Canadiensis
Registrato: 18/12/05 17:20
Messaggi: 2272
Località: Okanagan Valley, BC (Eden)




(La go za contada prima, me par sta storia) Dunque mi, dopo quarantcinque de ani via de Trieste, un tre ani fa, co' jero vignudo per la mia abituale visita bienale a casa mia a Trieste, volevo far dele riparature e dei rinovi, savendo che tornavo l'ano dopo per starge tre o quatro mesi e volendo tornar in un posto dove che tuto l'esenziale funzionava.

Un sabato dopopranzo, me par che jera, me servia una ciave inlese e un per de altri ordegni per far el lavor che dovevo far sule spine in casa. Shocked Shocked Shocked Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Razz Razz Razz Wink Wink Wink Wink Wink Wink podaria finir sto post con almeno una bestemia per ogni pupoloto che go meso... El fato che i me ga dito de no gnanche andar via de sabato tardi perchè oramai tuto jera serà zà no me andava tropo ben. Domenica no se ghe ne parla parla propio, dunque oramai ora de cominciar a veder roso. Lunedì, pien de speranze, Fiat cinquecento in strada, go fato la gita grande per tuta la cità, da Sant'ana a San Giovani, a Scorcola, a Servola. NIENTE. No jera maniera de comprar una ciave inglese. Incazà al punto de un caso de interizia dela bile che me boiva nel fegato, son finì a Koper per compramela, sta benedeta ciave e le altre do monade.

Se mi gavesi gavudo l'intenzion de investir un do' dolari in un'azienda o l'altra a Trieste, credeme, amenochè no se parlava de menar un careto coi gelati su e zo par Barcola no gavaria investì mai, ripeto mai un centesimo la.

Co' andavo comprar qualche roba, la prima impresion che go sempre gavudo dal comerciante/paron/parona jera che lui/ela me fazeva una favor a mi vendendome quel che volevo comprar. Abituado a eser servido in un negozio, quela jera un'impresion che me xe restada fisa in testa, come un marchio indelebile. Sto fato lo gavevo notà ani/anorum fa, tra l'altro. Imagineve dunque che piazer che jera l'ano scorso co' semo andai a viver a Trieste a casa mia per un tre mesi. Le Tori jera verte. I Cinesi (dio ghe benedisi l'anmima) i tegniva i negozi verti e finalmente nientemeno che un trapano eletrico xe stà comprado ale due de dopopranzo in cità in un canton drio la posta grande.

Chisà, pian pianin forsi la cità e specialmente la gente se svelierà dal letargo artificial che la sembra per forza imponerse e se metarà a viver nel ventunesimo secolo. Se dopo quel sarà mal o ben xe tuta un'altra question. Per conto mio un compromeso tra business a tutafè e pachia al sol de Barcola senza far un tubo xe la rota preferibile. Son sicuro che ghe xe una via de mezo, ma un fato xe certo: se no se semina no se fa el racolto.

Orso

_________________
Vieillir est encore le seul moyen qu'on ait trouvé de vivre longtemps.
INVECIARSE XE TUTOGI LA SOLA MANIERA DE VIVER A LUNGO.
Profilo Trova tutti i messaggi di Ursus Canadiensis Messaggio privato Invia email
MessaggioInviato: Ven Apr 20, 2007 8:14 pm Rispondi citando
Durano e Lodina
Registrato: 09/09/06 10:34
Messaggi: 665
Località: Italia




Devo dir che nei ultimi anni, dopo aver visto serar un mucio de negozi, me par che i commercianti sta sbassando la cresta, i comincia a esser più cortesi e renderse conto che i devi trattarte ben se i vol che te torni.
Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Anzi devo dir che xè strano che noi triestini semo restai impassibli per anni e se gavemo fatto trattar mal dai commercianti, che semo un poco masochisti???

Digo stran perchè sia da una parte (Slovenia - Capodistria) e dall'altra l'Isontin e la Furlania. Bastava forsi che e vadi a Monfalcon e te trovavi de sicuro una ferramenta verta (domenica a parte).

Quel che resta de noi a Trieste xè co i commercianti i te disi: no xè, no gavemo,no go mai visto, no esisti!!!
Wink Wink Wink
E el "no esisti" i te lo disi anche quando che te ghe ribatti che te ga za compra a Monfalcon, ma te secca per sta monada tornar fin la e perder el dopopranzo.
E cossa i te rispondi? No ghe credo perchè no esisti.
Ma una volta me go impuntà e son andà a Monfalcon e son tornà a Trieste nel negozio a mostrarghe che no esisteva, ma dopo innumerevoli preghiere "Dio" me ga dito dove posso trovarlo, me ga guidà fin a "Monfalcon", la "terra promessa"!!!
Bye
Mad Mad Mad
Profilo Trova tutti i messaggi di Durano e Lodina Messaggio privato Invia email
MessaggioInviato: Ven Apr 20, 2007 11:25 pm Rispondi citando
Aussie Kangaroo
Registrato: 15/01/06 11:54
Messaggi: 1777
Località: Vermean




A Trieste ghe xe tante robe, ma manca tante altre: soldi xe manca la voia de investirli, le belezze xe ma manca la vocazion turistica, probabilmente anche lavor podessi esserghe ma manca infrastruture decenti e spesso ghe xe trope idee che naviga ne l'aria manca el buonsenso per capir quale xe bone.

Purtropo Trieste xe una cità che per tropo tempo xe sopravissuda de picoli espedienti (el comercio con l'est Europa, i finanziamenti statali, qualche imprenditor de 4 soldi) e che se ga adagià sul suo bel passato de cità importante, senza renderse conto che el tempo xe pasado e che nel specio adesso xe solo rughe.
Ricordeve che un dei motivi perchè no i farà l'Expo a Trieste xe perchè nessun gaveva previsto come sistemar el flusso de persone che gavessi dovudo rivar, visto che i alberghi in cità xe assolutamente insuficenti.

Forsi se podessi sveiarla sta cità, ma nessun vol tirarse su le manighe per cominciar... Sad

_________________
Ci vuole tutta una vita per capire che nella vita non serve capire tutto
Profilo Trova tutti i messaggi di Aussie Kangaroo Messaggio privato Invia email HomePage MSN Messenger
MessaggioInviato: Sab Apr 21, 2007 11:30 am Rispondi citando
fcigoi
Registrato: 22/01/07 14:19
Messaggi: 141
Località: Montecarlo




Muli vardè che anche a Monaco i negozi xe serai la domenica....ve lo disi un che ghe vivi

_________________
Austria Erit In Orbe Ultima
Profilo Trova tutti i messaggi di fcigoi Messaggio privato
MessaggioInviato: Sab Apr 21, 2007 11:59 am Rispondi citando
giuliani
Registrato: 21/03/07 17:59
Messaggi: 241
Località: San Giacomo




fede ha scritto:
Caro giuliani, forsi no te ga idea de come che sia la situazion lavorativa de Trieste adeso. Forsi no te ga amici laureadi che gira tuto el giorno e no trova gnanche un lavor de banconier... Sad


Very Happy Very Happy Guarda che semo in sintonia completa.Forsi me son fato capir poco!!!Iera proprio per questo che go ciamado in causa el Mitico DiPiazza.Senza andar per le longhe te poso dir che go bazilado una vita in giro per le fabbriche e conoso sai ben (purtroppo) la realtà occupazionale de Trieste.Forsi gaverè za fato fora el discorso della vecia Trieste, quela con ancora le fabriche che dava lavor e sicurezza. No voio menarla tropo ,quel che xe de sottolinear adesso xe prorio la mancanza de/per una programmazion Industriale a medio termine. Surprised Surprised
Profilo Trova tutti i messaggi di giuliani Messaggio privato
MessaggioInviato: Sab Apr 21, 2007 2:39 pm Rispondi citando
Durano e Lodina
Registrato: 09/09/06 10:34
Messaggi: 665
Località: Italia




Xè proprio cussì,
a Trieste xè tanti che pensa cossa se poderia far, ma nessun che fa.
Doveva venir Boniccioli per darghe un scosson al porto: el piano regolatore iera del 1957, adesso gavemo uno datado 2007,
ma nei ultimi 20 anni i ga speso tutti i soldi in progetti, mai fatti.
Sicuramente qualchedun che poderia investirghe xè, ma se ogni volta che vien qualchedun i ghe metti i bastoni fra le riode,
questi el va dove xè meno problemi.
Basta veder i traghetti per la Grecia:
a Trieste troppi problemi, a Venezia i li spettava e braccia aperte.
Ve dago una novità.
In stazion marittima ghe xè "Barbagelata", forniture navali.
Adesso el xè l'unico a Trieste, anzi l'ultimo, perchè fin 30-40 anni fa ghe ne iera tanti, più de 30.
Adesso però i lo manda via, el devi sloggiar da stazion marittima perchè i devi far el terminal paseggeri della navi bianche.
E dove i lo manda?
I uno dei posti più brutti, malsani, scomodi che no vol nissun.
Praticamente o el la, o niente.
Ma voi dirè dove? Giusto? In fondo a via Borletto dove iera Colorando.
Ghe ga domandà una alternativa, ma no xè.
No xè perchè in sti 20 anni no i ga previsto la sua esistenza.
Morale: se trasferirà a Venezia o Slovenia, a Koper.
Per la palestra invece nissun problema.
Xè el Cral, quindi una soluzion se trova.
I ghe darà una palestra de 4000 mq nova nel palazzo dell'Autorità Portuale, agibile da giugno.
Ma cossa volè far a Trieste, qua te pol far qualcossa solo se te son amico de qualchedun, se te ga una parte politica che te appoggia.
Questa xè la città del "no se pol",
un de fora no xè atratto de Trieste se non per fermarse una notte e via in Croazia.
La parte politica poderia far qualcossa, anche se sembra che i vol far un albergo al Palazzo Carciotti, se non i trova un privato che tira fora i soldi, no se farà niente.
Ma nel frattempo no i ga miga pensà dove metter i Vigili Urbani, pardon la Polizia Municipale,
come sempre in Italia, "se vederà", "ghe penseremo dopo",
e intanto el mondo ne sorpassa e el terzo mondo ne raggiungi,
a voi le altre considerazioni...
bye
Razz Razz Razz
Razz Razz Razz
Razz Razz Razz
Profilo Trova tutti i messaggi di Durano e Lodina Messaggio privato Invia email
MessaggioInviato: Sab Apr 21, 2007 7:34 pm Rispondi citando
fcigoi
Registrato: 22/01/07 14:19
Messaggi: 141
Località: Montecarlo




Però el posto per quei do zingani de merda che gira robando per trieste i lo ga trovà ecome....spero che tuti quei che sta a valmaura e borgo san sergio, e respira la feriera, andarà a dirghe a di piazza e al suo brillante asesor ai lavori publici e taio panchine cos' che i pensa de lori per averghe dado la vila in campagna ai ladri

_________________
Austria Erit In Orbe Ultima
Profilo Trova tutti i messaggi di fcigoi Messaggio privato
MessaggioInviato: Dom Apr 22, 2007 9:55 am Rispondi citando
Durano e Lodina
Registrato: 09/09/06 10:34
Messaggi: 665
Località: Italia




Xè proprio una vergogna,
se te vol farte una casetta sul Carso te devi aver almeno 500-600 mila euri,
fra teren e casa, sperando che i basti.
Ma per i zingari che no li vol nissun, che i ruba, e se ghe ne senti sempre nove su de lori,
a lori el ghe da due campi sul Carso.
Sarà sai contenti quei che ga le villette vizin.
Forsi un campo lo fa a Trebiciano vizin la casa de Illy???
Ma in Carso no podeva trovar de far altro?
Qualcossa che se integri con la natura, che ne so, un campo giochi pei fioi,
qualunque altra monada.
Nel nord Italia dove Lega Nord xè più presente i li manda via.
Mandemoli via anche noi, no per esser razzista, ma con tutti i danni che i ga fatto e i continua a far, cossa li tenimo???
Semo proprio cussi mone noi?
bye
Wink Wink Wink Wink Wink
Profilo Trova tutti i messaggi di Durano e Lodina Messaggio privato Invia email
Lamento
MessaggioInviato: Dom Apr 22, 2007 11:28 am Rispondi citando
Colin Cesare Colussi
Registrato: 28/12/05 22:32
Messaggi: 483
Località: Frankston Vic. Australia




Si' xe proprio un lamento de dolor che esprimo nel leger i vostri comenti.
Me se strensi el cuor come quando impiso el computer, el mio "Wallpaper" xe un bellissimo panorama de Trieste visto del de sora el faro dela Vittoria e tuti i moli dela citta' i xe deserti, gnanche un peschereccio, e me domando come pol viver questa citta' quando la sua vera esistenza dipendi dal mar ???? Ma dopo penso che dopotuto
mi go capi' el problema piu' de 50 ani fa. Quel che me dispera xe che no son capace de sugerir una soluzion ai vostri problemi.
Che Dio ve iuti. Ciao Coce Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

_________________
La Vita

piu' che la pendi

piu' la rendi
Profilo Trova tutti i messaggi di Colin Cesare Colussi Messaggio privato Indirizzo AIM
Considerazioni sula Trieste de ogi
Indice del forum » trieste, la nostra città
Non puoi inserire nuovi Topic in questo forum
Non puoi rispondere ai Topic in questo forum
Non puoi modificare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi cancellare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi votare nei sondaggi in questo forum
Tutti i fusi orari sono GMT + 1 ora  
Pagina 1 di 3  
Vai a pagina 1, 2, 3  Successivo
  
  
 Nuovo Topic  Rispondi  
Forumer.it © 2015