TRIESTE FORUM
login.php profile.php?mode=register faq.php memberlist.php search.php http://trieste.forumer.it

Indice del forum » triestina !!! » Catania-Palermo 1-2. Vai a pagina Precedente  1, 2, 3  Successivo
Nuovo Topic  Rispondi Precedente :: Successivo 
MessaggioInviato: Dom Feb 04, 2007 6:32 pm Rispondi citando
margherita
Registrato: 25/12/05 19:43
Messaggi: 3072
Località: Trieste




No parlo del Catania nello specifico, ma in generale no ghe podessi esser che "sotto-sotto" xe una manovra politica e de conseguenza un movimento de grana ? No se che x caso, senza ovviamente arrivar al punto de mandar al mondo de là un povero disgrazià che no gà nè pena nè colpa, vien tutto architettado in modo da dirottar quei che va a veder la partida in campo verso ..... "altri lidi" ? Pensighe un momento !
Te savevi x esempio che vien regaladi biglietti ai ultras? Mi sì, e se prima no rivavo a capir adesso forsi una idea me la son fatta:!

_________________
Nessuno diventa sapiente per puro caso (Seneca)
Profilo Trova tutti i messaggi di margherita Messaggio privato Invia email
MessaggioInviato: Dom Feb 04, 2007 7:09 pm Rispondi citando
Jolly
Registrato: 21/11/06 17:14
Messaggi: 745
Località: Padova




Secondo mi non credo a complotti o fatti politici cara margherita perchè xe coinvolti dei minorenni e giovani ke i ga solo pensà de assalir i agenti e no scontri fra tifoserie. Nelle interviste fatte ai ultras tutti xe concordi che el vero nemico xe la polizia. Questi fatti de guerriglia oramai i accadi ogni settimana in quasi tutti i stadi. (e disemola x fortuna fino a ieri senza el morto). Queste guerriglie no le xe solo nel calcio ma nella vita de ogni giorno vedi scioperi manifestazioni...
Molti reati commessi dai giovani de oggi i xe caratterizadi da un tasso de violenza che no i conosceva nei anni scorsi. De sicuro il disagio sociale, in tutto questo, che da città a città pol aver ragioni diverse, però sta violenza
xe comunque inamissibile che va curada con l'educazione ma anche con la punizione. Ultima cosa viaggiando in rete come no bastassi sui siti sportivi se inneggia alla violenza e si incita a passare alle azioni de fatto contro i tifosi delle squadre avversarie. Povera gioventù!!!
Profilo Trova tutti i messaggi di Jolly Messaggio privato
MessaggioInviato: Dom Feb 04, 2007 7:42 pm Rispondi citando
Jolly
Registrato: 21/11/06 17:14
Messaggi: 745
Località: Padova




Cara margherita ti allego un pensiero di un ultras triestino:
Gente che va in stadio solo per far casin? Stavolta forsi ma me fa girar parecchio che sempre la colpa ricadi sui ultras.. No so come che xe andada a Catania, ma so come xe andada a dicembre a Trieste e so anche come xe andada qualche anno fa a Treviso dove i scontri se ga sfiorado in più occasioni con la polizia.. Ma non per intemperanze dei ultras.. Xe i caschetti blu che i se credi Dio in terra.. Sempre la colpa ai ultras, ghe da la gente.. Ma a Treviso iera due poliziotti che i faseva DE TUTTO e ripeto DE TUTTO per far naser casini.. Tanto lori i ga i caschetti, i scudi e i manganelli, oltre che la protezione penale.. Per uno che bateva la man sul vetro del bus i stava per darghe una manganellada sulla man.. Perchè? Oppur quei che se ga rampiga a Trieste sulle ringhiere per applauder i loro idoli e i stewart ghe ga spruzza col spray al peperoncino?? No vede questo voi solo "gli ultras che va allo stadio solo per far casin"..

A Catania sarà sta così (no xe molto normale una bomba carta, vol dir che iera premeditado) ma nel 99% dei casi xe la polizia che comincia sempre a far casini. E i Ultras paga le conseguenze..

Ovviamente condanno anche mi quel che xe successo a Catania, xe una schifezza totale.. Ma x favor basta dir che tuti i ultras va a far solo che casin in stadio. Ghe ne xe de sicuro, ma xe solo una piccolissima parte de tutti i Ultras d'Italia..

Infine non trovo giusta la sospension dei campionati.. Alla fine xe inutile.. Cosa se guadagna? Niente.. El vero guadagno mi non lo trovo.. Fermar el calcio per cosa? Cosa se ottieni fermando el calcio? Spiegheme perchè mi no ghe rivo.. Se ghe la da vinta a quei stronzi che i ga tirado la bomba e basta..
Da questo te pol capir perchè xe sto odio dei giovani verso la polizia. Ciau
Profilo Trova tutti i messaggi di Jolly Messaggio privato
MessaggioInviato: Dom Feb 04, 2007 9:41 pm Rispondi citando
margherita
Registrato: 25/12/05 19:43
Messaggi: 3072
Località: Trieste




Caro Jolly, dopo aver letto un tanto volessi chiederghe al "giovane ultras triestino" che back ground culturale che el gà e sulla risposta metto la man sul fogo, no me la bruso de sicuro !
Non xe che voio far de tutta l'erba un fascio........ma tutti quei che se esprimi in questi termini e che la colpa i ghe la dà a chi che va là x protegger la gente noi fa parte sicuramente della gente che gà, come già detto e ripetuto, non solo educazione sportiva ma quell'educazione basilare x el vivere civile.!

_________________
Nessuno diventa sapiente per puro caso (Seneca)
Profilo Trova tutti i messaggi di margherita Messaggio privato Invia email
MessaggioInviato: Dom Feb 04, 2007 10:25 pm Rispondi citando
rompibale
Registrato: 23/12/05 16:08
Messaggi: 291
Località: S. Giovanni TS




Mi me fa zà girar le b..e la parola Ultras. Per mi zà la parola xè sbagliada. Ultras ... ma de cossa???
In stadio bisogna zigar, bater le man (anche ai aversari co i zoga ben), cantar....e finida là...
Gò leto che in Inghiltera i steward controla che te stia sentà per tuto el tempo dela partida. Se la società de calcio pol pagar pochi steward, i devi chiuder setori del stadio per garantir la proporzion de controlori / controlai.
Viva el Rugby................. spetacolo de amor per lo sport, niente manfrine nè su l'erba nè fora... Tanto de capel...

Paolo.

_________________
Qua se magna, qua se BEVI...

Paolo
Profilo Trova tutti i messaggi di rompibale Messaggio privato
MessaggioInviato: Lun Feb 05, 2007 12:56 am Rispondi citando
Jolly
Registrato: 21/11/06 17:14
Messaggi: 745
Località: Padova




Scuseme, ma go tirà zo un altro commento de un ultras nostrano.
Go visto el servizio in tv, poliziotti con la jeep che andava addosso ai ultras.
E dopo qualchedun se domanda come mai qualche ultras xe magari un po' prevenù nei confronti della polizia?

Il guaio xe che tante volte comincia i ultras, tante volte comincia la polizia..

Quanto ai "escrementi viventi" i xe sempre e dappertutto.. Anche tra le forze dell'ordine.

Spero tanto che i approvi nuove norme (magari tipo quelle inglesi) per salvar sto benedetto calcio da questi ultras criminali, che malgrado tutto el rimani per i appasionati el più bel spettacolo del mondo. Buon inizio settimana a tutti.
Profilo Trova tutti i messaggi di Jolly Messaggio privato
MessaggioInviato: Lun Feb 05, 2007 1:38 am Rispondi citando
Aussie Kangaroo
Registrato: 15/01/06 11:54
Messaggi: 1777
Località: Vermean




per un apasionato anche el curling xe el più bel spetacolo del mondo (vero Orso?)

_________________
Ci vuole tutta una vita per capire che nella vita non serve capire tutto
Profilo Trova tutti i messaggi di Aussie Kangaroo Messaggio privato Invia email HomePage MSN Messenger
MessaggioInviato: Lun Feb 05, 2007 4:47 am Rispondi citando
Ursus Canadiensis
Registrato: 18/12/05 17:20
Messaggi: 2272
Località: Okanagan Valley, BC (Eden)




Fed la se bati el peto:
Citazione:
Spero tanto che i approvi nuove norme (magari tipo quelle inglesi) per salvar sto benedetto calcio da questi ultras criminali, che malgrado tutto el rimani per i appasionati el più bel spettacolo del mondo. .


Curling, Lacrosse e our beloved HOCKEY, RUGBY, GOLF!!!!!!! SARIA UN PER DE ALTRE POSIBILITà SPORTIVE CHE SE DOVESI ESPLOTRAR PRIMA DE DEcider qual xe el miliore.

Orso

_________________
Vieillir est encore le seul moyen qu'on ait trouvé de vivre longtemps.
INVECIARSE XE TUTOGI LA SOLA MANIERA DE VIVER A LUNGO.
Profilo Trova tutti i messaggi di Ursus Canadiensis Messaggio privato Invia email
MessaggioInviato: Lun Feb 05, 2007 10:45 am Rispondi citando
roby
Registrato: 15/12/06 15:57
Messaggi: 2456
Località: Trieste (Rozzol)




Go letto con molta attenzion tutte le vostre opinioni sul dramma de Catania e credo che gavemo più o meno tutti la stessa opinion.
Rompibale lo ga dito con più enfasi, i altri con più pacatezza, però el senso xe sempre quel.
Ribadisso che 'ste robe non ga niente a che far col calcio vero.
Purtroppo noi assistemo a un calcio malado in fase terminale e non podemo farghe niente: o te magni 'sta minestra o te salti dala finestra...

Certamente xe eccessi sia da parte de (alcuni) ultras che da parte de (alcuni) poliziotti, ma anche qua bisogna distinguer le robe.
L'ultras se lamenta da aver risciado la man per aver toccado el pullman (dei tifosi ospiti o della polizia, ma non fa differenza) e de esserse beccado el spray al peperoncino dai steward?
Va ben cussì, magari pezzo! Razz
La situazion xe una conseguenza dei lori cattivi comportamenti.
Mi non riscieria mai questo perchè son una persona civile che 'sta alla larga da qualsiasi situazion de pericolo, stago sentado sulla carega e me alzo (sul posto) solo quando l'Alabarda segna (poco)!
Ciameme pur "vigliacco" se ve fa comodo!
Esisti sì taluni poliziotti (o Carabinieri, o G.diF., ecc...) che xe sadici per natura, ma se conta sui dedi e tutti i altri colleghi li isola subito.
All'ultras ghe domanderia una roba: nella sua vita ghe xe mai capitado de esser con un manganel in man e la pistola in fondina (che non se pol usar gnanche se i te massacra, a meno che non i te spari... prima lori...) mentre i tuoi superiori te lancia all'attacco, e non te pol rifiutarte, pena provvedimenti disciplinari e più, e dell'altra parte te sa che ghe xe "feccia umana" che pol usar impunemente qualsiasi mezzo illegale per abbatterte?
Beh, mi questo lo go provà e lo poderia provar anche la prossima domenica se... (affari miei), e tutto per 6 euro a turno e con una famiglia de darghe de magnar.
La verità per mi xe solo una: i ultras (solo quei balordi, ben inteso, perchè la maggioranza xe gente rispettabile) la ga a mmorte con le forze dell'ordine perchè ghe se impedissi (spesso efficacemente) de esser "paroni" dei stadi e aver, quindi, man libera per spaccar teste altrui, per demolir bagni, per brusar auti, per lordar i muri de scritte oscene e per sfogar contro la società civile la frustrazion de non contar niente e de esser INCAPACI de diventar ed esser come noi, cioè con ideali, regole, con una faccia vera, con una certa cultura, con interessi, hobbies, passioni che te impignissi la vita e el cuor e, per qualchedun, con la possibilità de esser ricordado.
Un consiglio? Andè al Rilke e butteve zo!
Mi gaveria fato la stessa roba. Se non son degno de viver, non vivo!
Roby
Profilo Trova tutti i messaggi di roby Messaggio privato
MessaggioInviato: Lun Feb 05, 2007 4:15 pm Rispondi citando
Jolly
Registrato: 21/11/06 17:14
Messaggi: 745
Località: Padova




Roby una curiosità, ti che te son in curva con altri veri tifosi no podè segnalar sti manigoldi alla società affinchè no i ghe permetti più de metter piede allo stadio!! In fin dei conti xe sempre i stessi che vien in curva. Te domando questo perchè credo che anche a Trieste ghe sia sto problema.
Profilo Trova tutti i messaggi di Jolly Messaggio privato
MessaggioInviato: Lun Feb 05, 2007 4:40 pm Rispondi citando
roby
Registrato: 15/12/06 15:57
Messaggi: 2456
Località: Trieste (Rozzol)




Jolly ha scritto:
Roby una curiosità, ti che te son in curva con altri veri tifosi no podè segnalar sti manigoldi alla società affinchè no i ghe permetti più de metter piede allo stadio!! In fin dei conti xe sempre i stessi che vien in curva. Te domando questo perchè credo che anche a Trieste ghe sia sto problema.

El discorso xe molto complesso e scabroso, e comunque qua non semo in livello d'allarme come a Catania o altre piazze "calde".
Te posso assicurar che quel che se pol far, se fa, quei de conosser xe conossudi, el problema sta nel fatto che la legge permetti fina a un punto, deisamente poco rispetto el necessario.
Semo in una democrazia iper-garantista! Sicuramente te me capirà...
E la "feccia" lo sa sai ben!!
Ieri dopopranzo, stranamente, nel programma "Arena" (quel condotto da quel "fenomeno" de Giletti) i ga discusso l'ultima tragedia e una baba magistrato ga spiegà, senza troppi eufemismi, la montagna de ostacoli legislativi che non permetti de far niente.
In più, ringraziemo l'indulto...
Mi, ti e tanti altri non ga fatto assolutamente niente, ma intanto i prossimi sabati se gratteremo per le partide rinviade...Crying or Very sad
P.S. mi go pagado un abbonamento "intero" pertanto zerco de non preoccuparme tanto, nel consentido, de quel che succedi in curva.
Se fossi Rambo sicuramente non me interesseria dell'Unione...
Roby
Profilo Trova tutti i messaggi di roby Messaggio privato
MessaggioInviato: Lun Feb 05, 2007 6:07 pm Rispondi citando
Jolly
Registrato: 21/11/06 17:14
Messaggi: 745
Località: Padova




Se ve interessa go trovà el manuale del bravo ultra

L’imperativo del manualetto è d’obbligo: leggere con attenzione gli avvertimenti e comportarsi di conseguenza. Se non vi siete coperti il volto a sufficienza, se non avete adottato un abbigliamento comune agli altri ultrà così da rendere problematico il riconoscimento, «se non avete usato guanti per lanciare oggetti», se vi hanno preso sul fatto durante gli incidenti, se non avete testimoni in grado di scagionarvi... be’, difronte all’autorità costituita parlate il meno
possibile, memorizzate quanto può essere utile alla difesa (targa del blindato, volti dei celerini, vestiario dei funzionari addetti all’ordine pubblico) e interpellate un avvocato di fiducia, magari uno «vicino» alla Nord per aver già difeso un diffidato. A caldo, quando il poliziotto o il carabiniere vi tiene in ostaggio, chiedete di vedere il tesserino di riconoscimento della persona senza divisa: se non ve lo mostra potete rifiutarvi di farvi perquisire e se l’ispezione avviene ugualmente «ricordatevi di dirlo al vostro legale». Che provvederà, su vostra indicazione, a denunciare il tutto al magistrato anche nel caso in cui vi siate sentiti vittime di violenze o soprusi da parte delle forze dell’ordine.

E ancora. «Qualora dovessi essere portato in questura o al comando dei carabinieri, pretendi subito di sapere in quale veste sei chiamato a rispondere nell’interrogatorio». Se ti contestano un’accusa ben precisa, tappati la bocca. Stai zitto anche se sei un semplice testimone: spiega che non ricordi bene. Meglio una parola di meno che una di più. «Limitati a fornire il tuo nome e cognome, e basta. Parla solo in presenza del tuo difensore».

Nelle pagine a seguire si offrono possibili vie d’uscita per le eventuali contestazioni sul possesso e il lancio di materiale classificato come «pirotecnico»: fumogeni, razzi, petardi, bombe carta. Stesso dicasi per chi è abituato a tirare oggetti contundenti; rischia fino a tre anni di galera. A livello repressivo - fa sapere l’anomino estensore - la legislazione penale in materia di artifizi pirotecnici si è ulteriormente inasprita (segue elenco delle norme con la quantificazione minima e massima della sanzioni previste).

Ovviamente il capitolo più delicato del tascabile è quello che maggiormente infastidice il popolo della Curva: la «diffida» amministrativa che inibisce l’entrata alla stadio. Qui i consigli svariano e abbondano: da come aggirare il provvedimento ai tempi e ai modi del ricorso al Tar «da inoltrare entro e non oltre i sessanta giorni della notifica» dell’atto che si reputa immotivato. Postilla: «Pretendi di poter estrarre copia
degli atti del tuo procedimento penale» ai sensi dell’articolo 8, legge 241/90. Quanto ai neo-diffidati senza precedenti penali specifici, è bene che nel ricorso «alleghino alla copia del provvedimento il certificato dei carichi pendenti» per avere maggiori possibilità di far presa sul giudice. Qualora il periodo di diffida si sia concluso, «non ti fidare» comunque: «Se vuoi tornare allo stadio ti devi portare dietro una copia del provvedimento in quanto il tuo nome potrebbe ancora non risultare nella lista, da aggiornare, dei tifosi diffidati».

L’opuscolo contiene altre notizie utili, comprese vaghe istruzioni su come far entrare allo stadio petardi e fumogeni, striscioni fuorilegge o razzisti, armi e droga, materiale per il merchandising di curva. Se si seguono alla lettera i dettami del vademecum, l’impunità è assicurata all’ultrà. (Questo non c’è scritto, ma è come se lo fosse).

Me dispiasi che xe tanto roba de legger ma credo che valga la pena.
Profilo Trova tutti i messaggi di Jolly Messaggio privato
MessaggioInviato: Lun Feb 05, 2007 7:18 pm Rispondi citando
margherita
Registrato: 25/12/05 19:43
Messaggi: 3072
Località: Trieste




Favoloso, stupendo e adesso de quei 30 "fermati" i minorenni vien fora subito, quei + avanti con l'età se farà una settimana de carcere e dopo, "assistiti" da un legale i vegnerà fora anche lori.!
Volessi saver el contenuto della legge Pisanu quando la xe andada in Parlamento e el contenuto della stessa quando la xe diventada "pseudo operante", volessi saver xchè la xe stada "obliada" e SOLO adesso i vol renderla operante.!
Digo ma no se podeva renderla operante zà tre anni fa?
Chi o cosa lo impediva ?
Doveva scamparghe el morto xciò che la vegni a galla ?
E chi me disi che adesso i vari articoli no vegnerà "interpretati" e non seguiti alla lettera?
Troppe domande, sicuramente nessuna risposta degna de tale nome,
un sacco de illazioni, scariga barili a tutto spiano in un Paese dove la ipocrisia regna sovrana.!

_________________
Nessuno diventa sapiente per puro caso (Seneca)
Profilo Trova tutti i messaggi di margherita Messaggio privato Invia email
MessaggioInviato: Lun Feb 05, 2007 9:14 pm Rispondi citando
roby
Registrato: 15/12/06 15:57
Messaggi: 2456
Località: Trieste (Rozzol)




Sul manuale del bravo ultrà xe meio che non fazzo alcun commento perchè sennò me butè fora, peraltro ve go za annoiado con le mie precedenti requisitorie... Confused
Per quanto riguarda la legge Pisanu e la sua applicazion, no xe niente de novo se la vien apprezzada troppo tardi... Crying or Very sadv
Anche le norme d'urgenza varade dal governo 'sta sera me sembra abbastanza "epocali", addirittura più severe e restrittive de quel che immaginavo, però tornerà COME SEMPRE come prima. Sad
L'unica dura penalizzazion sarà quella che, casualmente, colpisi SOLO chi che riga dritto.
Preparemose a vederse tutte le partide in casa in qualche bareto o a casa de qualchedun che ne ga precedentemente tradido abbonandose a Sky.
P.S. complimenti a Matarrese e alle sue "amorevoli" affermazioni.
Voleria veder se el poliziotto copado fossi stado suo fio...
Roby.
Profilo Trova tutti i messaggi di roby Messaggio privato
MessaggioInviato: Lun Feb 05, 2007 10:32 pm Rispondi citando
Babu
Registrato: 15/10/05 15:42
Messaggi: 609
Località: Trieste




vojo toglierme dall'emotività (peraltro "troppo" enfatizzada dai media e per questo in odor de eser artificiale) e esprimer un pensier.

No son un "cultore del calcio". Lo gò zà scritto da un'altra parte. Quando vedo nei campetti dei fioi de 10 anni i genitori che ziga "spachighe le gambe" gò difficoltà oggettive a tenirme e và finir a s'ciafoni ...
Ma questo la disi lunga su quel che xè l'ambiente oggi. L'importante xe vinzer, el resto no val un ca..o !!

Comunque, a prescinder dalle frustrazioni dei i "fallidi del calcio" che zerca nei sui fioi la sua rivincita, personalmente credo che i fatti de Catania no centra un beato niente ne co'l balon, ne con la sicurezza de i stadi, ne con tutte quelle cazzade che gò sentì in television fin 'desso.

No stemo confonder i "ultras" con i emarginai, che automaticamente diventa delinquenti. Conosso più de un "ultras". più de un che ogni domenica va in stadio e ziga dal primo all'ultimo minuto. Ziga, no mena, no tira bombe carta, sassi o altro. Tutta gente "normale", casalinghe, avvocati, postini, professionisti, ecc.
Tifo da stadio: sfottò, ciolte pe'l cul, incitamenti alla squadra, niente a che veder con la violenza.

Altra roba xe i centri de aggregamento che "recuta" giovani frustrai con la formula "branco" dove che un sfigà ga el suo momento de gloria perchè fà parte del branco.

Ecco che el termine "ultras" diventa ambiguo. Vien 'doperà indifferentemente sia per definir quei che xe tifosi "veri" sia per quei che no ghe ne frega un cazzo de sport, balon, squadra & Co. ma che lo interpreta come "far parte de un gruppo" e uscir dalla mediocrità del suo quotidiano.

Mi no son de primo pel. Gò passà de studente tutte le contestazioni de i anni '70. I cortei. Le provocazioni, le lignade e le cariche de la Polizia.
No gò mai partecipà, no son mai stà un "militante" ... iero un de quei che pur condividendo certi concetti, limitava al corteo l'espression del proprio dissenso, ma al primo segnal de balini ... no grazie ... xe un altro modo de esprimerse. No che fossi un stinco de santo o un pacifista antesignano dei arcobaleno de oggi - tutto altro - i me gà sospeso due volte per .. ciamemola .. intolleranza o "incompatibilità de carattere" .. insomma, per rissa nell'ambito scolastico, ma mai per motivi politici o pseudo tali.

Tornemo a oggi. Xè normale che, in certe zone e in certi contesti, el problema no xe la tifoseria avversaria, ma magari el fatto che la polizia gà bastonà un del branco la settimana prima.
Ecco che la domenica dopo el branco se organizza e va in stadio no per la partida, ma solo ed escusivamente per zercar el scontro con la Polizia.

La rivincita.

Cussì pol succeder fatti estremi. Come che xe successo.

Cossa centra questo co'l balon ? Niente. E allora perché questa levata di scudi ? Perché tutto questo scenario? Passeme el termine e no steve a incazar: co' xe morto Stefano Furlan no i gà fermado el campionato. E, quà, perché semo a Trieste, no xe stade ritorsioni. Fossi successo a Catania, a Napoli, a Roma, a Palermo ... come saria 'ndada ?

A stò punto sorgi legittimo un interrogativo: qui prodest ? A chi giova ? Chi gà l'interesse a far sì che tutto questo succedi e gabbi questa risonanza ?

No xe che, naturalmente per caso, chi gestissi i diritti televisivi, gà tutto l'interesse a amplificar l'evento e a aumentar le proprie vendite della trasmission delle partide "criptade" ?

Tutti in Bar o a casa e stadi svodi.

Xe za el precedente Moggi che a quei pochi che ghe credeva ghe gà fatto venir un "legitimo dubbio", 'desso zontemoghe questo e .... fine de la messa....

Ribadisso. Secondo mi quel che xe successo niente centra co'l balon. L'uso strumentale che gà fato i media del dolor de la famiglia (e de i benefici che immediatamente xe stai concessi) me par troppo artificiale.

Troppo.

E questo pensier xe de un che gà vissù de pan e balon fin i 30 anni. E che dopo se gà disinnamorà fin al punto de no 'ndar a veder gnanche i fioi nei campetti de periferia.

Xe qualcossa che no torna. Come che disi Servolo de un'altra parte, ogni giorno mori un casin de gente sul lavor. Ma nisun disi niente.

De questa storia, invece, se gà parlà anche troppo. El balon no centra. i problemi xe altri.

_________________
Babu
Profilo Trova tutti i messaggi di Babu Messaggio privato
Catania-Palermo 1-2.
Indice del forum » triestina !!!
Non puoi inserire nuovi Topic in questo forum
Non puoi rispondere ai Topic in questo forum
Non puoi modificare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi cancellare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi votare nei sondaggi in questo forum
Tutti i fusi orari sono GMT + 1 ora  
Pagina 2 di 3  
Vai a pagina Precedente  1, 2, 3  Successivo
  
  
 Nuovo Topic  Rispondi  
Forumer.it © 2015