TRIESTE FORUM
login.php profile.php?mode=register faq.php memberlist.php search.php http://trieste.forumer.it

Indice del forum » trieste, la nostra città » Scovazze riciclabili Vai a pagina Precedente  1, 2, 3, 4, 5, 6  Successivo
Nuovo Topic  Rispondi Precedente :: Successivo 
MessaggioInviato: Mer Gen 24, 2007 11:36 pm Rispondi citando
roby
Registrato: 15/12/06 15:57
Messaggi: 2456
Località: Trieste (Rozzol)




Rossella!
Che Dio possi benedir tutte le persone ultra-civili come ti.
Per quanto che riguarda l'altra categoria, xe i cani che doveria portar a spasso i paroni, visto chi che xe la "bestia".
Ogni tanto vedo uno de questi "XXX" con due (!!) cani enormi (tipo Sansone delle barzelete sul Topolino) che i lo strasina dove che ghe par a lori, a ogni ora della notte e con piova e neve.
Schiumo rabbia perchè i deposita sempre mezza tonnellata de nobile materia davanti a casa mia e penso: "ma sto ignorante autolesionista non podeva spender quei soldi per una enciclopedia o per un libro sull'educazion?"
Roby
Profilo Trova tutti i messaggi di roby Messaggio privato
Re: scovaze riciclade
MessaggioInviato: Gio Gen 25, 2007 2:32 am Rispondi citando
Aussie Kangaroo
Registrato: 15/01/06 11:54
Messaggi: 1777
Località: Vermean




Rossella ha scritto:
Se podessi anche verzer un topic sulle "deiezioni canine" ma el finiria come quel dele scovaze.


Se te vol dir la tua su l'argomento

http://trieste.forumer.it/trieste-about617-0-asc-0.html

se ghe ne ga za discusso.

PS: A mi Aurio me ga Confused anche se ribadisso ancora che l'argomento iera sempre quel Mad

_________________
Ci vuole tutta una vita per capire che nella vita non serve capire tutto
Profilo Trova tutti i messaggi di Aussie Kangaroo Messaggio privato Invia email HomePage MSN Messenger
MessaggioInviato: Gio Gen 25, 2007 6:29 pm Rispondi citando
margherita
Registrato: 25/12/05 19:43
Messaggi: 3072
Località: Trieste




Tornando alle scovaze riciclabili, un giorno son andada a comprar delle batterie nove e al signor che me le gaveva vendude ghe gò chiesto dove che podevo buttar quelle che no me serviva + e el me gà risposto : "in quel grande portascovaze fora dlla porta, xchè tanto i missia tutto insieme e dopo i lo brusa..carta , vetro scovaze varie, pile, medicinali ecc.. xchè so x certo che no i gà gli inceneritori divisi x carta, vetro ecc..
Bel no ?
Anche se no semo in tema voio contar un fatto :
Caminavo col can e un poco lontan de mi iera un signor che caminava anche lui col can che a un certo momento el se ferma x far i sui bisogni,intanto el signor se gaveva messo le man in tasca x zercar el famoso sacchetto, lo tira fora e el speta che mi passo, vado avanti e me scondo x veder cossa che el fazeva..la gavevo zà capida : el mato se guara intorno, visto che nissun lo vedeva el se meti el sacheto in tasca e el zerca de andar via.....forsi voi no me gaverè sentido ma ve assicuro che lui sì. Embarassed Embarassed Embarassed

_________________
Nessuno diventa sapiente per puro caso (Seneca)
Profilo Trova tutti i messaggi di margherita Messaggio privato Invia email
MessaggioInviato: Gio Gen 25, 2007 7:26 pm Rispondi citando
Babu
Registrato: 15/10/05 15:42
Messaggi: 609
Località: Trieste




Lassando perder i cani o mejo certi proprietari de cani e tornando sull'argomento, credo che l'interrogativo sia: "Val la pena far la raccolta differenziata o xe l'ennesima ciolta pe'l cul ?"
Premesso che non conosso nel dettaglio el criterio con el quale opera la Agegas circa i rifiuti, ma, anche legendo i vari commenti, credo de no sbagliarme disendo che finissi tutto in forno, anzi nell'inceneritor o termovalorizzator (xe più bel come termine).

Allora xe una ciolta per .. le terga (per dirla più in fin) !! Un se impinissi la casa de raccoglitori separai, gira come un mato per trovar i bottini per la raccolta differenziada e dopo el scopri che i brusa tutto !!
Va ben, come che disi Luther, i fa un poco de corrente e togli l'incombenza de la discarica, ma - me domando - che senso gà che i ne imbunissi la testa de pseudomentalità ambientalistica, che i ne fazi sentir "colpevoli" del buco dell'ozono se non se femo la raccolta differenziada quando l'ultimo anel de la cadena, quei che dovessi valorizzar el recupero, el brusa tutto ?

Uno po'l pensar che sia economicamente poco redditizio, o che sia più redditizio far corrente.

No xe vero.

El recupero dei rottami rendi, e anche tanto. Personalmente gò lavorado in questo settor qualche anno fà e, nonostante che no ghe fossi la tecnologia de oggi e che el mercato fossi più "basso", posso dir che, gavendo le fonti de approvvigionamento, iera de far soldi.
Mi fasevo el "trader", nel senso che compravo e vendevo - e zà cussì guadagnavo - ma se gavessi avudo la merce "gratis" allora si che gaveria fatto i bori.
Gò voludo citar questo per ribadir che esisti el presupposto, ovvero che, economicamente, xe redditizio e che el mercato xe enorme.
Tanto per citar un esempio, l'80% del siderurgico vien prodotto con i rottami, meno per alluminio, rame e otton, ma comunque sempre su percentuali significative, cussì come per la carta (quasi tutti i giornai vien fatti con la carta riciclada). Non xe ancora significativo el settor della plastica, eccezion fatta per el PET, ma in costante crescita.

Ma allora, vien de domadarse, perchè no i lo fà ?

Probabilmente (lasso una forma de dubbio, ma poderia anche tirarla via ..) perché l'Acegas non gà mentalità imprenditoriale. Xe più facile brusar, tanti i bori li ciapa dal Comun per la raccolta e per el smaltimento de le scovazze. E el Comun li ciapa da noi.

Cussì no servi riciclar.

Se i riclicassi probabilmente non occoreria gnanche pagar la tassa sulle scovazze, o quantomeno se poderia sbassarla de tanto. Ma che senso gà farlo quando, a seconda delle esigenze de bilancio, se manca soldi se alza la tassa ...

Xe un bel dir che l'azienda xe privata. Quando el Comun gà el 51% xe ciaro che disponi a suo piacimento dell'azienda. E che la sia privata per finta se riva a capir anche de la mentalità della gente che ghe lavora, dai dirigenti ai scovazini (opss .. operatori ecologici).

Solo per far un esempio: a Montebello xe una discarica comunale dove che se porta tutti i rifiuti ingombranti, veci frighi, lavatrici, batterie, ecc.
Gò portà una lavatrice de 30 anni fà che la pesava una tonnellata. Non savendo come che funziona, dove dovevo meterla, se podevo lassarla là, zercavo qualchedun che me disi qualcossa. Iera un omo dentro una specie de container/ufficio che, forsi incazà perché ghe rompevo le scatole, senza un bongiorno o bonasera alla mia domanda "la me scusi, posso lassar quà la lavatrice ? Dove posso metterla ?" el gà alzà el dito indice indirizzandolo verso un container che sora gaveva la scrita "ferro", sempre in rigoroso silenzio, però guardandome come a dir "ciò, coss'te vien a romper le bale? No te vedi la scritta?".... No che pretendessi che el me daghi una man - per l'amor de Dio - ma almeno me gaveria fatto piazer saver che vose che el gaveva.

Mi no sò quel che el ciapa al mese, ma de una roba son sicuro: no'l suda ... se el lavorassi nel "privato" probabilmente i lo gaveria licenzià prima ancora de assumerlo ...

_________________
Babu
Profilo Trova tutti i messaggi di Babu Messaggio privato
MessaggioInviato: Ven Gen 26, 2007 1:05 am Rispondi citando
Aussie Kangaroo
Registrato: 15/01/06 11:54
Messaggi: 1777
Località: Vermean




Qua de noi xe diverso, ma penso che anche l'AcegasAps brusi solo quel che riva dai casoneti generici: co stavo a Trieste i camion de racolta iera diversi per i casoneti de vetro e per quei de carta e carton: no credo che adesso sia cambiado.

_________________
Ci vuole tutta una vita per capire che nella vita non serve capire tutto
Profilo Trova tutti i messaggi di Aussie Kangaroo Messaggio privato Invia email HomePage MSN Messenger
MessaggioInviato: Lun Gen 29, 2007 1:37 am Rispondi citando
micel
Ospite




Luther Blisset ha scritto:


Pile scarighe: me vien in testa uno in via Combi (e el xè sicura ancora) e uno vizin Piazza della Borsa. Se qualchedùn sa i altri che i scrivi, se no basta domandarghe all'uficio stampa de l'Acegas.




davanti la Pam( lo go visto oggi...e me son comosso)
MessaggioInviato: Lun Gen 29, 2007 10:18 am Rispondi citando
Luther Blisset
Registrato: 30/12/05 19:13
Messaggi: 470




Babu, ma no xè la sola ACEGAS che ritira i riciclabili.....ma me par veramente tropo stupido diferenziar e dopo che i brusi tuto....bisognassi capìr chi xè le altre dite che ritira el vetro plastica ecc....

_________________
"Non c'è critica più feroce della minuziosa descrizione dei fatti" (Von Moltke)
Profilo Trova tutti i messaggi di Luther Blisset Messaggio privato
MessaggioInviato: Lun Gen 29, 2007 10:38 am Rispondi citando
fede
Registrato: 09/10/05 11:47
Messaggi: 1037
Località: Melbourne




micel ha scritto:
Luther Blisset ha scritto:


Pile scarighe: me vien in testa uno in via Combi (e el xè sicura ancora) e uno vizin Piazza della Borsa. Se qualchedùn sa i altri che i scrivi, se no basta domandarghe all'uficio stampa de l'Acegas.




davanti la Pam( lo go visto oggi...e me son comosso)


Me par ghe fosi un anche in piazza Volontari Giuliani... no so se el xe ancora... micel, fame un favor, va a controlar... Cool

_________________
ma chi te ga ciama`...

Profilo Trova tutti i messaggi di fede Messaggio privato
MessaggioInviato: Lun Gen 29, 2007 12:12 pm Rispondi citando
micel
Ospite




fede ha scritto:

Me par ghe fosi un anche in piazza Volontari Giuliani... no so se el xe ancora... micel, fame un favor, va a controlar... Cool


co so, te ciamo
servi altro?

______________________________________

MessaggioInviato: Lun Gen 29, 2007 12:14 pm Rispondi citando
fede
Registrato: 09/10/05 11:47
Messaggi: 1037
Località: Melbourne




micel ha scritto:

co so, te ciamo
servi altro?


Do struze de pan e un litro de late.
Grazie Very Happy

_________________
ma chi te ga ciama`...

Profilo Trova tutti i messaggi di fede Messaggio privato
MessaggioInviato: Lun Gen 29, 2007 12:21 pm Rispondi citando
micel
Ospite




prima te porto zò le scovaze. Lassimele fora de la porta.
Se te ga pile scarighe, metile in un scartozo a parte.
MessaggioInviato: Lun Gen 29, 2007 12:26 pm Rispondi citando
fede
Registrato: 09/10/05 11:47
Messaggi: 1037
Località: Melbourne




Smile Ok, però movite che senò le taca a spuzar, ieri gavevo cusinado pese... Smile

_________________
ma chi te ga ciama`...

Profilo Trova tutti i messaggi di fede Messaggio privato
MessaggioInviato: Lun Gen 29, 2007 6:42 pm Rispondi citando
Ursus Canadiensis
Registrato: 18/12/05 17:20
Messaggi: 2272
Località: Okanagan Valley, BC (Eden)




Sardoni? Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Orso

_________________
Vieillir est encore le seul moyen qu'on ait trouvé de vivre longtemps.
INVECIARSE XE TUTOGI LA SOLA MANIERA DE VIVER A LUNGO.
Profilo Trova tutti i messaggi di Ursus Canadiensis Messaggio privato Invia email
MessaggioInviato: Lun Gen 29, 2007 6:47 pm Rispondi citando
Babu
Registrato: 15/10/05 15:42
Messaggi: 609
Località: Trieste




Luther Blisset ha scritto:
Babu, ma no xè la sola ACEGAS che ritira i riciclabili.....ma me par veramente tropo stupido diferenziar e dopo che i brusi tuto....bisognassi capìr chi xè le altre dite che ritira el vetro plastica ecc....

Per el vetro (a memoria credo sia stà el primo "differenziado") xe una ditta privata, anche se xe un poco de tempo che no li vedo in gito.
Per i altri no so; co' trovo un momento de tempo provo a informarme.

_________________
Babu
Profilo Trova tutti i messaggi di Babu Messaggio privato
MessaggioInviato: Lun Gen 29, 2007 6:49 pm Rispondi citando
micel
Ospite




altro "ingruma pile"...a Sistiana, tra el benzinaio e le cabine del telefefono

Fede, se xe tropo lontan, porto mi. Passo domani a ritirar.
( te ciogo anche un pochi de fruti?)
Scovazze riciclabili
Indice del forum » trieste, la nostra città
Non puoi inserire nuovi Topic in questo forum
Non puoi rispondere ai Topic in questo forum
Non puoi modificare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi cancellare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi votare nei sondaggi in questo forum
Tutti i fusi orari sono GMT + 1 ora  
Pagina 3 di 6  
Vai a pagina Precedente  1, 2, 3, 4, 5, 6  Successivo
  
  
 Nuovo Topic  Rispondi  
Forumer.it © 2015