TRIESTE FORUM
login.php profile.php?mode=register faq.php memberlist.php search.php http://trieste.forumer.it

Indice del forum » trieste, la nostra città » Scovazze riciclabili Vai a pagina Precedente  1, 2, 3, 4, 5, 6  Successivo
Nuovo Topic  Rispondi Precedente :: Successivo 
MessaggioInviato: Lun Gen 22, 2007 12:37 am Rispondi citando
servolo
Registrato: 09/10/05 15:55
Messaggi: 2194
Località: trieste




giacomin ha scritto:
OOOO bravo Starlite grazie!!
Con mia moglie un giorno si e uno.....:


.........xe proprio questo el problema,abituar la gente, nel mio caso gò comincia per gradi, prima la carta che me pareva pecà brusarla, dopo el vetro, la plastica e adesso tuto quel che se pol.......
tempo ghe vol, tempo........Servolo

_________________
se no guanta cambia
Profilo Trova tutti i messaggi di servolo Messaggio privato Invia email
MessaggioInviato: Lun Gen 22, 2007 2:41 am Rispondi citando
Aussie Kangaroo
Registrato: 15/01/06 11:54
Messaggi: 1777
Località: Vermean




Mi za co stavo a Trieste fazevo la diferenziata, no quela spinta, ma carta, vetro e latine le separavo e co la machina andavo in zerca dele campane de racolta: purtropo speso travavo le campane spacade, brusade o ribaltade (za le iera poche ...) e cussì tanto lavor per niente. Ma continuavo a separar.
Purtropo vivemo in un paese de ignoranti che se no xe un gendarme che te bastona no se fa niente e co'l xe se zerca de infenociarlo. Parlando con amici (anche più giovini de mi) me son sentido dir che la diferenziada no la gavessi fata perchè i ga messo una campana soto casa portandoghe via postegi liberi ale machine, tante altre volte che no servi perchè xe solo una magnadora e tante altre monade. La verità xe che se no te ga chi che te imponi de separar le scovazze, in Italia nessun le separa.

Ieri i ga fato a Monfalcon el referendum per evitar la racolta porta a porta dele scovaze: mesi fa co i racoglieva le firme per sto referendum pasavo per el centro de Monfy e a pochi metri de distanza iera chi decantava el vero beneficio dei casoneti diferenziadi e i sudeti casoneti impignidi de tuto e de più in modo asolutamente indiferenziado.

Pur consapevole dele dificoltà per chi che vivi in apartamento, ma la racolta diferenziata spinta xe una necesità a cui no podemo sotrarse più: in pochi ani gavemo aumentado de quasi el 400% la produzion de scovaze e el costo per smaltirle xe cressudo - a parità de peso - proporzionalmente. In definitiva per smaltir le stesse scovaze de 5-6 ani fa se spendi circa 16 volte de più. Spingendo la diferenziada se pol rivar a riciclar fin al 75-80% dele scovaze (contro el 25% circa dela racolta diferenziada legera). Penseghe su se val la pena o meno....

_________________
Ci vuole tutta una vita per capire che nella vita non serve capire tutto
Profilo Trova tutti i messaggi di Aussie Kangaroo Messaggio privato Invia email HomePage MSN Messenger
scovaze riciclabili.
MessaggioInviato: Mar Gen 23, 2007 8:52 pm Rispondi citando
Rossella
Registrato: 15/01/07 17:55
Messaggi: 22
Località: Trieste




Alora: Luther,Karolina e anche mi, gavemo domandado se veramente la racolta diferenziada vien utilizada come che i ne disi. Ringrazio chi che me spiega come che sucedi le robe , ma mi volesi saver dove ursus ga visto sta division nel riciclar. Perchè se la ga vista in television, la go vista anche mi, ma volevo saver come che funziona qua a Trieste. Le scovaze le tenimo qua o le mandemo a brusar e riciclar de qualche parte? Come giustamente domanda Karolina, noi le dividemo ma lori cosa fa? Tuto qua, niente altro. Se qualchedun sa risponderme va bene, se no amici come prima e se ritrovemo in un altro topic!
Profilo Trova tutti i messaggi di Rossella Messaggio privato
Re: scovaze riciclabili.
MessaggioInviato: Mar Gen 23, 2007 9:33 pm Rispondi citando
Ursus Canadiensis
Registrato: 18/12/05 17:20
Messaggi: 2272
Località: Okanagan Valley, BC (Eden)




Rossella ha scritto:
....ma volevo saver come che funziona qua a Trieste. Le scovaze le tenimo qua o le mandemo a brusar e riciclar de qualche parte? Come giustamente domanda Karolina, noi le dividemo ma lori cosa fa? Tuto qua, niente altro. Se qualchedun sa risponderme va bene, se no amici come prima e se ritrovemo in un altro topic!


Che importanza fa, se le xe divise o riciclade a Trieste o le xe divise dove che i le manda ultimamente. Se no i li separa o se no li ricicla a Trieste i riciclabili, ne da forsi el permeso de butarli insieme ale altre scovaze nel bidon dei rifiuti? Qua de noi, enormi quantità de reciclabili vien spedidi in containers in Cina diretamente, dove che i li separa, i li procesa e, fati tuti i conti, i ne le ritorna in forma de cafetiere, pignate e agegi vari de aluminio reciclado dale canete de bira bevuda in Canada.

El fato resta che quela caneta de bira, inveze de eser sepelida in un scovazon a far montagne de scovaze senza uso, xe stada squajada e riciclada in alumio utilizabile, usando una s'cenza de energia necesaria per otenir la stesa quantità metal procesando la bauxite. Tiradi i conti, la tera e l'atmosfera ghe guadagna.

Dunque se le botilie de plastica, vetro e le canete de luminio le vien riciclade a Trieste va ben; se inveze de Trieste se le manda in Furlania o in Cina va anche ben, perchè L'aria che no se inquina a Arzene o in Cina prima o dopo la respiremo anche noi. Tegnirla più neta posibile xe el dover de tuti.


Orso

_________________
Vieillir est encore le seul moyen qu'on ait trouvé de vivre longtemps.
INVECIARSE XE TUTOGI LA SOLA MANIERA DE VIVER A LUNGO.
Profilo Trova tutti i messaggi di Ursus Canadiensis Messaggio privato Invia email
MessaggioInviato: Mer Gen 24, 2007 2:11 am Rispondi citando
Aussie Kangaroo
Registrato: 15/01/06 11:54
Messaggi: 1777
Località: Vermean




comunque no pensar che ghe sia un ometo che ciapa e separa le scovazze: esisti i mezi mecanici che sfruta principi fisici per separar plastica, metalo, vetro e carta

_________________
Ci vuole tutta una vita per capire che nella vita non serve capire tutto
Profilo Trova tutti i messaggi di Aussie Kangaroo Messaggio privato Invia email HomePage MSN Messenger
MessaggioInviato: Mer Gen 24, 2007 2:22 am Rispondi citando
Aussie Kangaroo
Registrato: 15/01/06 11:54
Messaggi: 1777
Località: Vermean




Per inciso, a Monfalcon el referendum xe andado sbuso per mancanza de quorum.

A sto punto el sindaco gaveva preanunciado che se nol pasava, la racolta diferenziata saria partida subito: staremo a veder.

_________________
Ci vuole tutta una vita per capire che nella vita non serve capire tutto
Profilo Trova tutti i messaggi di Aussie Kangaroo Messaggio privato Invia email HomePage MSN Messenger
Ambiente
MessaggioInviato: Mer Gen 24, 2007 11:04 am Rispondi citando
Colin Cesare Colussi
Registrato: 28/12/05 22:32
Messaggi: 483
Località: Frankston Vic. Australia




Per Rosella, qua' in Australia i "WheelyBins", i contenitori a rodelle per i rifiuti se li tien nela "Back Yard" el giardin de drio la casa.
Qua' la roba vegetale ( i avanzi del giardin no se brusa piu') i vien masinadi e ricicladi come concime, semo assai consci nel riciclaggio , e al momento gavemo restrizioni per l'uso dell'acqua. Mi veramente penso che se podessi aver regole dove che i produttori de prodotti alimentari saria costretti a osservar specialmente nel pacaggio piu' in linea col fabisogno dell'ambiente, veramente cussi' dovaria esser per tuta l'industria d'imballaggio. Ciao Coce Smile

_________________
La Vita

piu' che la pendi

piu' la rendi
Profilo Trova tutti i messaggi di Colin Cesare Colussi Messaggio privato Indirizzo AIM
scovaze riciclabili
MessaggioInviato: Mer Gen 24, 2007 12:18 pm Rispondi citando
Rossella
Registrato: 15/01/07 17:55
Messaggi: 22
Località: Trieste




Forse finalmente se gavemo capì. Mi volevo solo saver se tutta sta roba: scovazze (umido) carta, lattine, ceramica, vetro, alluminio, pile e medicinali scadui i vien brusai tutti insieme nell'inceneritor o se le vien divise e portade dove che i vol e riciclade. Chiaramente se tuta sta roba i la trova gia divisa se tuto più semplice e se risparmia sui costi de trasporto. Questo lo go capì. Che i lo brusi o ricicli in Friul O in Cina anche questo go capì. El mio timor iera che mi me divido le scovazze coscienziosamente e lori butta tuto insieme e i ghe da fogo. Grazie per le delucidazioni.
Profilo Trova tutti i messaggi di Rossella Messaggio privato
Re: scovaze riciclabili
MessaggioInviato: Mer Gen 24, 2007 12:41 pm Rispondi citando
micel
Ospite




Rossella ha scritto:
Forse finalmente se gavemo capì. El mio timor iera che mi me divido le scovazze coscienziosamente e lori butta tuto insieme e i ghe da fogo.

secondo mi, el dubbio resta...

questo xe un articolo publicado su Konrad- 14 marzo 2006( parte finale)
Citazione:

Riciclare la carta e non solo

E a Trieste? Nel 2002 la raccolta differenziata nel suo complesso (carta, vetro, metalli, plastica) raggiungeva il 14,5 per cento e nel primo semestre 2005 era praticamente invariata (15,3).


Scarsa coscienza ecologica dei triestini? In parte, forse, ma anche responsabilità dei gestori della raccolta e dello smaltimento dei rifiuti, per la presenza di un grande inceneritore (pudicamente ribattezzato “termovalorizzatore”), sovradimensionato rispetto alle necessità della Provincia.


Un impianto costosissimo ma “drogato” – come tutti quelli analoghi in Italia – da norme assurde che incentivano economicamente la termodistruzione dei rifiuti, parificandola ad una fonte energetica rinnovabile (!!!). Lo Stato garantisce infatti, per i chilowattora prodotti, un prezzo 4 volte superiore a quello medio di mercato.


Peccato che un “termovalorizzatore” riesca a recuperare sotto forma di energia elettrica sì e no il 20 per cento del potenziale energetico contenuto nei rifiuti: il resto se ne va disperso nell’aria con i fumi e con le acque di raffreddamento.


Intanto l’ACEGAS aumenta numero e capienza dei cassonetti per i rifiuti “indifferenziati”, mancano quasi del tutto iniziative per promuovere la raccolta differenziata e non c’è traccia della trasformazione (pur prevista dalla legge) della tassa rifiuti (TARSU) in tariffa, commisurata all’effettiva produzione di rifiuti stessi.


Eppure, un’esperienza pilota condotta dall’ATER nel complesso di Rozzol Melara ha permesso nel 2005 di raggiungere un obiettivo di raccolta differenziata pari al 20 per cento (cui corrisponde una riduzione del 10 per cento della TARSU). Nel 2006 si prevede di far meglio ed estendere l’iniziativa ad altri complessi di abitazioni ATER, con il sostegno anche di ACEGAS e Provincia. Sarà il caso riparlarne.
Dario Predonzan




e zà che semo...

i contenitori per le pile scarighe e pei medicinali scadudi...
savè forsi dirme in che androna che i xe sconti?

e siccome no rivo star zito....

in via Pascoli, xe el palazzo de la Telecom.
Anni fa ( cinque...sete?...no me ricordo), in una dele tante ristruturazioni interne i ga svodado i uffici.
Pachi de documenti, material cartaceo, vecie guide telefoniche..ect..ect..
Davanti el porton i ga tre cassonetti per le scovazze, più su a destra(un percorso longo 10 metri) el contenitor per la carta de riciclar.

Dove pensè che i acciacadi giovinoti ga svodà tuta quela roba?
Xe un quiz...chi che rispondi giusto, vinzi un rodolo de carta "doppio velo- satinata".
Re: scovaze riciclabili
MessaggioInviato: Mer Gen 24, 2007 2:14 pm Rispondi citando
roby
Registrato: 15/12/06 15:57
Messaggi: 2456
Località: Trieste (Rozzol)




micel ha scritto:
i contenitori per le pile scarighe e pei medicinali scadudi...
savè forsi dirme in che androna che i xe sconti?


Bela domanda! Gavevo una vecia batteria de cellulare che volevo smaltir nei appositi contenitori e dopo aver girado per mezza ora tuta la città...
e magari dopo che ghe ne trovavo uno, dopo lori i missia tutto...
Credo che sia una question de mentalità "alla radice".
Tantissima gente fa tranquillamente robe innominabili, mentre altra se scandalizza (giustamente) perchè le fa.
A parte el discorso "scabroso" delle scovazze, dove che te trovi es. batterie de auto per terra, mezze camere de letto pozade sui cassonetti - che ghe intriga anche al camion automatico che li svoda - o tonnellate de rudinazzi mezzi spanti per terra, se poderia anche verzer un Topic sui (eufemismo) "spandimenti" dei cani.
Oramai xe per tutto una latrina maleodorante! Son fortunado se rivo a casa senza pitturar el pavimento de marron! E guai se te ghe fa osservazion a qualchedun! Te rischi una piova de denti perchè 'sta gentazza xe anche cattiva, oltre che scaltra!
Semo rivadi alla consuetudine de depositar (ovviamente senza ingrumar) un "totem" marron a 10 centimetri de una aiuola de albero (anche la non se doveria lassarle...), gnanche un colpetto de stecco tanto per dir che te xe un poco civile!
Mi ammetto che no go cani, no li cioleria mai, ma li amo come pochi altri, apprezzo l'affetto, li carezzo sempre e go vissudo 5 anni con quei che li gaveva, però con 'sta gentaglia che se permetti de farghe far ai propri cani certe robe Confused Confused
Meio che stago zito...
Xe ovvio che xe anche tanta brava gente che tira su, e a questi va la mia stima, e non solo la mia...
P.S. Micel, cambia atavar, torna a metter l'omo bendado, che go nostalgia...
Roby
Profilo Trova tutti i messaggi di roby Messaggio privato
Re: scovaze riciclabili
MessaggioInviato: Mer Gen 24, 2007 2:57 pm Rispondi citando
micel
Ospite




roby64 ha scritto:

P.S. Micel, cambia atavar, torna a metter l'omo bendado, che go nostalgia...
Roby

no lo go più...e alora...
(vara che cambio spesso...disturbi de la personalità Neutral )
Re: scovaze riciclabili
MessaggioInviato: Mer Gen 24, 2007 3:17 pm Rispondi citando
roby
Registrato: 15/12/06 15:57
Messaggi: 2456
Località: Trieste (Rozzol)




micel ha scritto:
roby64 ha scritto:

P.S. Micel, cambia atavar, torna a metter l'omo bendado, che go nostalgia...
Roby

no lo go più...e alora...
(vara che cambio spesso...disturbi de la personalità Neutral )


Xe la prima volta che rivo a dirghe a una persona che non conosso e che no go mai visto: "te son un grande!!!!" Mad
Peculiare caratteristica dei forum...
Cmq. preferisso parlar con ti de "Linea dei Santi" e de postarte foto veccie (te se ricordi dove che me gavè conosudo?) Very Happy
Roby
Profilo Trova tutti i messaggi di roby Messaggio privato
MessaggioInviato: Mer Gen 24, 2007 3:39 pm Rispondi citando
Luther Blisset
Registrato: 30/12/05 19:13
Messaggi: 470




Medizine scadude (come go scrito sora... Rolling Eyes ) non vien più diferenziade, perchè el termovalorizzator de Trieste xè abilità a distruggerle alla pari de altri rifiuti, inveze una volta no jera cussì. Da questo i gà bloccà la raccolta diferenziada delle medizine.


Pile scarighe: me vien in testa uno in via Combi (e el xè sicura ancora) e uno vizin Piazza della Borsa. Se qualchedùn sa i altri che i scrivi, se no basta domandarghe all'uficio stampa de l'Acegas.



...No ve piasi i termovalorizzatori? L'alternativa xè le discarighe, oppur impor una raccolta differenziada Umido-Secco-Carta-Vetrolattine-Plastica. Dopo: fornir a ogni nucleo abitativo almeno due contenitori, uno per el umido e uno per el secco, che vien ritiradi UNA volta la settimana (ricordarse la sera prima de meter fora i bidoni). Perchè? Perchè devi vegnir controlado che ghe sia da parte del cittadino una reale division dele scovazze: se non te lo fa te vien sanzionà.........

....dove vien applicado questo metodo xè:

-la possibilità de vender el compost;
-NO xè l'inceneritor e i gà le discariche piene;
-un teritorio controlabile da questo punto de vista.


Trieste gà 60 mila over 65 (anche tanto over...) e vie 'ssai strete...e gà l'inceneritor, anche novo che ghe dà luce a tuta Trieste. Mmmmhhh.....


...no so miga se fa propio schifo 'sto inceneritor......


ah, xè anche un'altra alternativa.....quela de Napoli e dintorni.....per quel basta guardar el telegiornale ogni tot.


Viva

_________________
"Non c'è critica più feroce della minuziosa descrizione dei fatti" (Von Moltke)
Profilo Trova tutti i messaggi di Luther Blisset Messaggio privato
MessaggioInviato: Mer Gen 24, 2007 3:50 pm Rispondi citando
Luther Blisset
Registrato: 30/12/05 19:13
Messaggi: 470




[quote="Luther Blisset"]Medizine scadude (come go scrito sora... Rolling Eyes ) non vien più diferenziade, perchè el termovalorizzator de Trieste xè abilità a distruggerle alla pari de altri rifiuti, inveze una volta no jera cussì. Da questo i gà bloccà la raccolta diferenziada delle medizine.


Pile scarighe: me vien in testa uno in via Combi (e el xè sicura ancora) e uno vizin Piazza della Borsa. Se qualchedùn sa i altri che i scrivi, se no basta domandarghe all'uficio stampa de l'Acegas.



...No ve piasi i termovalorizzatori? L'alternativa xè le discarighe, oppur impor una raccolta differenziada Umido-Secco-Carta-Vetrolattine-Plastica. Dopo: fornir a ogni nucleo abitativo almeno due contenitori, uno per el umido e uno per el secco, che vien ritiradi UNA volta la settimana (ricordarse la sera prima de meter fora i bidoni). Perchè? Perchè devi vegnir controlado che ghe sia da parte del cittadino una reale division dele scovazze: se non te lo fa te vien sanzionà.........

....dove vien applicado questo metodo xè:

-la possibilità de vender el compost;
-NO xè l'inceneritor e i gà le discariche piene;
-un teritorio controlabile da questo punto de vista.
-le campane sempre piene;
-le tasse sulle scovazze uguali Very Happy .


Trieste gà 60 mila over 65 (anche tanto over...), apartamenti pici e vie 'ssai strete...e gà l'inceneritor, anche novo che ghe dà luce a tuta Trieste. Mmmmhhh.....


...no so miga se fa propio schifo 'sto inceneritor......


ah, xè anche un'altra alternativa.....quela de Napoli e dintorni.....per quel basta guardar el telegiornale ogni tot.


Viva[/quote]

_________________
"Non c'è critica più feroce della minuziosa descrizione dei fatti" (Von Moltke)
Profilo Trova tutti i messaggi di Luther Blisset Messaggio privato
scovaze riciclade
MessaggioInviato: Mer Gen 24, 2007 8:18 pm Rispondi citando
Rossella
Registrato: 15/01/07 17:55
Messaggi: 22
Località: Trieste




Insoma semo punto e a capo. Non se sa niente dove che va ste nostre scovaze e se noi femo el nostro dover no se sa se lo fa i altri! Grazie dele delucidazioni.
Se podessi anche verzer un topic sulle "deiezioni canine" ma el finiria come quel dele scovaze. Mi forse me deciderò a far due passi de più per butar via una botiglia ma non credo che i altri paroni de cani se deciderà a tirar su.
Mi e mio marì andemo sempre col nostro cagneto a far una caminada nel parco del sincrotrone. Go visto una volta in un prà un picio che el stava apena in pie, finir in una "deiezione canina". Penso che la doveva esser del solito san bernardo, perchè su mama non rivava a netarlo in nessuna maniera. La mia cagneta se picia ma la fa tanta "deiezione" e cussì gavemo imparado a tirar su anche quando che la fa sul'erba. Go nipoti che porto corer sui prà e no volessi proprio trovarme come quela mama.
Qualche volta saria ben che l'ipotetico paron del San bernardo finisi cole scarpe su quela del suo can lasada la matina. Qualchedun anche me rispondi che el suo can la fa tropo tenera e no' l riva tirarla su. Savè cos'che fazemo noi d'estate, quando se tanto tempo che no piovi: giremo con una botiglieta de plastica (quela che dovessi andar a butar nel casson giusto!) con acqua. Quando che el can fa pipì ghe butemo su un poco de acqua, in modo che la diluisi e non la spuzi tanto (la pipì, no el can eh!). Bon basta, seno ve indormeze legendo.
Profilo Trova tutti i messaggi di Rossella Messaggio privato
Scovazze riciclabili
Indice del forum » trieste, la nostra città
Non puoi inserire nuovi Topic in questo forum
Non puoi rispondere ai Topic in questo forum
Non puoi modificare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi cancellare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi votare nei sondaggi in questo forum
Tutti i fusi orari sono GMT + 1 ora  
Pagina 2 di 6  
Vai a pagina Precedente  1, 2, 3, 4, 5, 6  Successivo
  
  
 Nuovo Topic  Rispondi  
Forumer.it © 2015