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MessaggioInviato: Mar Mag 29, 2007 6:52 pm Rispondi citando
york
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Pena da un ociada , torno piu tardi con piu tempo... Bela Sai bela e grande!!! Very Happy Very Happy Very Happy


York Very Happy Very Happy

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".......And whether or not it is clear to you, no doubt the Universe is unfolding as it should."
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MessaggioInviato: Mer Mag 30, 2007 9:17 pm Rispondi citando
york
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Salve Orso, anca a ti devi dar sai piaser a vardar foto de quei tempi, si dela barca, ma anca de noi altri bei e giovani e con un vigor senza fine... Very Happy Very Happy Asai ore pasade a ligar la rede con i ''hog rings'' go acora le tanaie con i do canaleti in cima... Very Happy Me piasi anca la tetoia sora la barca sai ben fata e piazada, mi con la mia tetoia, iro esposto ai venti del Delta, in un bon sufion i cavi de sostegnio col resto dei travi
se ga sbanda un 45 gradi, per fortuna senza danegiar la sagoma ... De quel giorn avanti lavoravo senza tetoia... ''Forward regadless'' Very Happy
Denovo cogratulazioni per il bel Panfilo...

York Very Happy

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MessaggioInviato: Mer Mag 30, 2007 11:19 pm Rispondi citando
Ursus Canadiensis
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La tetoja che te vedi jera la terza che gavevo fato. In Lynn Valley, a mia insaputa, rivava un metro e pasà de neve almeno in ventiquartro ore un tre volte durante ogni inverno. Come che le trovo le foto te mostrerò le mie altre tetoje andade. Ore e ore de lavor per coverzer venti metri per oto de teren, ore che podevo spender costruindo la barca inveze.

Xe cusì che se se fa i ossi.

I richi i se li compra i panfili a colpi de soldi. Noi po'areti se li fazevimo a colpi de martel e giri de sega. Ma co' i jera finidi a fati, i richi se preocupava solo de creder[ de gaver el più grande, el più bel e el più tuto de titi. Noi inveze[ savevimo[ che i nostri i IERA I PIù BEI, I PIù GRANDI E LE PIù BELE APARIZIONI AI OCI, anche se li vedevimo venti volte al giorno, perchè de lori gavevimo una storia de contar per ogni vida, ciodo e bulon usadi.

Tante volte me sento dir dai amisi, "Se no gavesivo fato quela barca podevivo eser richi." E la mia risposta xe, "E dopo?"

Annette xe prima de tuto la mia migliore amica. Dopo la xe la mia molie e mama dei miei fioi, ma prima de tuto la vera metà de mi. Quel'impresa, son sicuro, la ga cosa far con quei sentimenti.

Orso

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MessaggioInviato: Gio Mag 31, 2007 2:35 am Rispondi citando
york
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Orso ,in caso mio davero una perdita de tempo e soldi... Il consiglio dei esperti iera de coverzer la barca con un teto, bon, ma coverzer economicamente un aria 16x50 e sperar che la resti in pie con i venti che gavevimo la, mi davero sogniavo... Very Happy Very Happy Very Happy
Co te trovi atre foto, mostra, xe sempre un bel record de un impresa ben meritada... Very Happy

Salve

York Very Happy

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MessaggioInviato: Gio Mag 31, 2007 7:01 am Rispondi citando
Ursus Canadiensis
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Gavevimo apena finido de meter in pie la sagoma ancora in legno che volevimo farse una foto, inclusa Dona la nostra mascote. El giorno dopo, la foto de Annette dopo la prima nevigada. Quela stesa sera la tetoja se gaveva ridoto a spize de legno e plastica. Un casin. Nesun dano ala barca.

La seconda tetoja jara stada fata ma anche quela, propio dopo gaver finido de meter i tondini verticali e la prima rede, la ne jera crolada denovo, ergo, vista dela barca senza tetoja. A sto punto go dito basta e go deciso de costruir qualche roba che duri. Dove che te me vedi che finivo la prua con i tondini, de vedi anche la nova tetoja, la terza.

Orso




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MessaggioInviato: Gio Mag 31, 2007 8:16 am Rispondi citando
Durano e Lodina
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Ma dime perchè i tondini. Mi son abituà a veder barche de legno, tutte de legno e no rivo capir perchè i tondini,
forsi te fazevi la barca de cemento?
Bye
Surprised Surprised Surprised
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MessaggioInviato: Gio Mag 31, 2007 4:36 pm Rispondi citando
Ursus Canadiensis
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La "pele" del scafo xe ferocemento. Due strati de rede galvanizada, tondini verticali a ogni sei olici, tondini orizontali a ogni 2due polici e altri due strati de rede galvanizada vien stesi sora la sagoma de legno e i vien ligadi a mezo de clanfete, in maniera de formar un'armatura potentisima de aciajo e rede. El tuto vien cementado con cemento marin e sabia ultrafina per un spesor de circa due centimetri. El lavor se svolgi senzafermarse, da capo a fine. Nel nostro caso, gavevimo sei cementadori specializadi che i ga cominciado ale oto de matinae i ga lavorà dieci ore.

Subito dopo che el se ga indurì bastanza per poderghe meter l'acqua, la note, praticamente, se lo coverzi con sachidejuta e se lo meti soto acqua, mantindolo completatamente bagnado peer un per de setimane. El risultato, un scafo estremamente flesibile, relativo ai scafi de asciajo e de legno più o meno del steso peso, ma de una forza incredibile. Almeno ala fase iniziale, el costo xe solo un quarto de quel che saria se se dovesi farla de legno.

Posterò altre foto per dimostrar la tecnica.

Orso

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MessaggioInviato: Gio Mag 31, 2007 7:24 pm Rispondi citando
Durano e Lodina
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Ok, speto le altre foto te me ga incuriosido assai.
bye
Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
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MessaggioInviato: Ven Giu 01, 2007 5:29 am Rispondi citando
Ursus Canadiensis
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D & L

La prima imagine xe ciapada nel’interno des scafo, la cui sagoma de legno la xe stada costruida sotosora, cioè con la chiglia in alto e la coverta in baso, in maniera che quando la vegniva cementada el cemento penetra più perfetamente e uniformemente tra la rede e i tondini. Nele foto prima te ga visto detagli dela sagoma de legno, in particolare la prua.

La sagoma de legno la vien coverta de due strati de rede, tondini longitudinali e a linea de aqua e altri due strati de rede per completar el rinforzo. La rede la vien tacada ai dondini a mezo de clanfete de un centimetro e mezo, circa che praticamente, co se ga finì de tacarla sia dal’interno in fora e esterno in dentro la barca la ga ciapado tuta la sua forza.
Nela seconda e terza foto te vedi sia la sagoma de legno che el rinforzo de aciajo/rede.







cemento vien forzado fra i tondini e la rede. Una volta finido el lavor, la pele la ga 7/8 de police. Qua i finiva de cementar e “lecarghe” la panza e i fianchi.


E qua, l’ultimo ritoco, el sterno e la chiglia:




El giorno dopo la gavemo coverta de sachi e inzioi e ghe gavemo meso l’aqua permanentemente per due setimane. Fato quel, la gavemo lasada curarse ancora un per de setimane e dopo gavemo fitado due gru, con una cinghia dopia fra un brazo e l’altro, che la gavemo pasada soto el scafo. A quel punto le due gru i lo ga alzado simultaneamente e una la ga cominciado a dar e l’altra a ceder, in maniera de rodolarlo in aria e posarlo con la chiglia in baso, come che dio ga prescrito co ‘l suo ingegner, Noah, gaveva proposto el disegno del suo primo progeto.




Fato quel, comincia el vero lavor.

Se impara tuto nel Forum Trieste Forumer, da come se fa el pan, la piza e el sugheto de pomidori a come che se costruisi barche, senza dimenticar, naturalmente, el corso de aprezo de musica, leteratura, calcio e la natura.

Orso


Orso


Ultima modifica di Ursus Canadiensis il Ven Giu 01, 2007 11:52 pm, modificato 1 volta in totale

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MessaggioInviato: Ven Giu 01, 2007 5:13 pm Rispondi citando
Durano e Lodina
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No go parole, incredibile, mai visto far una barca de cemento, incredibile...
bye
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MessaggioInviato: Ven Giu 01, 2007 6:33 pm Rispondi citando
york
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Caro Orso, un ''Deja Vu'' completo!!! Very Happy Very Happy Very Happy

Salve

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MessaggioInviato: Ven Giu 01, 2007 11:50 pm Rispondi citando
Ursus Canadiensis
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york ha scritto:
Caro Orso, un ''Deja Vu'' completo!!! Very Happy Very Happy Very Happy

Salve

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MessaggioInviato: Ven Giu 01, 2007 11:53 pm Rispondi citando
Ursus Canadiensis
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Durano e Lodina ha scritto:
No go parole, incredibile, mai visto far una barca de cemento, incredibile...
bye
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Epur el ferocemento xe, originalmente, un'invenzion italiana de oltre cento ani fa.

Orso

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MessaggioInviato: Sab Giu 02, 2007 1:43 pm Rispondi citando
Durano e Lodina
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Ah, però, chissa perchè allora i se ga buttà tutti sulla vetroresina?
Forsi xè più facile farle cussì? Forsi el cemento xè troppo difficile?
bye
Sad Sad Sad
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MessaggioInviato: Sab Giu 02, 2007 9:23 pm Rispondi citando
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Se te ga de fabricarle, una volta fata la forma, vetroresina xe l'ideale. Quela volta el ferocemento jera ideale se te ne fabricavi un barca de un disegno. El costo del scafo fato de ferocemento verso quel de fibravetro jera un fator non indiferente. No valeva la pena farse un scafo de fibra vetro o vetroresina come che te lo ciami ti, perchè gavendo de far prima la sagoma femina (plug), e dopo finalmente el scafo proprio, te magnava tuti i soldi.

Ogigiorno, se dovesi rifarme una barca, adoteria un altro modo de costruir el scafo. I lo ciama el sistema ORIGAMI, come quei lavoreti de carta giaponesi. El fato resta però che un de quei scafi el pol eser fato sia de de aciajo o de aluminio, come che te vol e come che te pol permeterte. Ma quel che lo rendi asolutamente el sistema de costruzion nautica più vantagioso, più solido e più leger xe che tre persone, una che sapi come che se taja con precision con la fiama osidrica e un saldador con le bale de bronzo dorado e un che sapi disegnar la forma esatamente sul metal come che se devi, i pol gaverlo in pie e pronto per cominciar a lavorarghe dentro in una setimana o dieci giorni, quindi imaginite el risparmio se te devi pagar qualchedun a orario per un ano..

Qua te ga el link. El xe in inglese, ma de mostra i diagrami e come che le due lastre che forma la barca vien tajade, piegade, due cordoli de saldadura e te son aposto. La vien fora come una barca de fibra vetro, ma diexe volte più rigida.

http://www.duckworksmagazine.com/04/s/designs/muller/yago/index.cfm

Orso

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