Quanti de quei zoghi che gò fato, me sa che te se gà dimenticado solo le "vetrine" ma quel iera un zogo de putele, se scavava un buso per terra e se metteva dentro i petali dei fiori e dopo se lo coverzeva con un vetro:
Inventiva ghe ne iera tanta, no se trovava niente de pronto bisognava tutto crearselo e questo iera el bel , Micel te son andado qualchevolta in una carriola ,sentado dentro come che te fossi in una macchina lussuosa e strasinado da un altro (el tuo autista) che seguiva i tui ordini ?
_________________ Nessuno diventa sapiente per puro caso (Seneca)
Inviato: Sab Dic 02, 2006 11:37 am
micel
Ospite
\\\\\\\\\\\\\\
Ultima modifica di micel il Sab Gen 17, 2009 3:31 am, modificato 1 volta in totale
Micel te son andado qualchevolta in una carriola, sentado dentro come che te fossi in una macchina lussuosa e strasinado da un altro (el tuo autista) che seguiva i tui ordini ?
L'ultima podessi eser stada l'altra setimana, via del Bar ...
Micel te son andado qualchevolta in una carriola ,sentado dentro come che te fossi in una macchina lussuosa e strasinado da un altro (el tuo autista) che seguiva i tui ordini ?
Si. Una volta sola e senza autista. I me ga molà zò per via Damiano Chiesa.
Zoghi, che nissun zoga più, pareria...
El più dele volte inventadi sul momento. Bastava poco. Bastava star in strada, in corte, drio la casa.
Te ga ragion ma purtopo le strade e le corti le xè diventade parchegi e sti fioi, anche se i volessi no'i gaveria posto per zogar , purtropo no se pol disegnar le piste per i tapi tra i auti perchè no xè posto, e dove xè posto te trovi cagade da can
micel ha scritto:
Bastava una nevigada, un canal imbunì dala piova, un scatolon, un vecio camion abandonà.
Gavevimo più fantasia o jerimo solo che morti de fame? Chissà...Forsi tuti e due.
.......eh si, noi (oltre el posto) gavevimo, per necessità, molta più fantasia dei fioi de adesso. I muleti de ogi i xè sentai ore e ore drio la play station a fracar botoni (tra l'altro con una velocità de dedi impresionante prova ti a fracar tuti quei botoni cussì svelto ) ... te ghe cavi quel e resta la, spenti a romper le scatole perchè no i sa cossa far.
Fortunatamente esisti ancora fioi come Alessio, el fio de Aussie. Tute le volte che se incontremo a qualche zena, te lo vedi venir con el suo zaineto carigo de soldatini e guerieri vari , el se senta, el vezi el zaino e el taca zogar che xè un piazer vederlo.
Mah, come diseva mio nono... dove andaremo a finir....
_________________ Tutto passa.....meno el bus che te speti
No dimenticar , il cercion de bici sburtado con un manigo de fil de fero con manovre e velocita de acrobata... Fionde micidiali [fate de corneti temperadi con il fogo] ... Il zogo con ''diexe?'' pierete, bisogniava bilanciarle sora la man e dopo ingrumarle per tera una o piu ala volta, nel steso tempo co se butava una piereta in aria... Il zogo con il temperin,bisogniava inpirarlo nel erba in diversi modi e chi perdeva ghe tocava tirar fora coi denti un stecheto batudo in tera [dipendeva de quanti punti un ga perso,de solito il stecheto spariva soto tera]...
Tanta altra roba,iera bel a eser muleti...
Salve
York
_________________ ".......And whether or not it is clear to you, no doubt the Universe is unfolding as it should."
Il zogo con ''diexe?'' pierete, bisogniava bilanciarle sora la man e dopo ingrumarle per tera una o piu ala volta, nel steso tempo co se butava una piereta in aria...
Il zogo con il temperin,bisogniava inpirarlo nel erba in diversi modi e chi perdeva ghe tocava tirar fora coi denti un stecheto batudo in tera [dipendeva de quanti punti un ga perso,de solito il stecheto spariva soto tera]...
Il zogo con ''diexe?'' pierete, bisogniava bilanciarle sora la man e dopo ingrumarle per tera una o piu ala volta, nel steso tempo co se butava una piereta in aria...
me par che se ciamava "manete"
..sì se ciamava "manete". se gioga con 5 sassetti. te devi gaver sassetti 'bastanza lissi e no tropo spigolosi, se no non i te sta su la man.
..e se ricordè del "pandolo" giogo per i mas'ci?
i più giovani no se ricorda de sicuro...ve spiego in poche parole. te dovevi colpir el pandolo per 3 volte consecutive mentre el iera in aria (darghe de balar)Prima de far questo el zogador doveva dir "forti la maza" . Durante questa azion i avversari tentava de impossersarsi del pandolo e lori doveva dir " andar a la busca". Se nel lancio el zogador superava la distanza el diseva " el resto su pe'l cul a ti". El campo e la distanza iera segnà con 2 sassi.
adesso sicuro i fioi no pol zogar per strada come una volta, adesso i ga la televison, el computer e robot e barbie.
Mi, per esempio, che go vissù la mia infanzia in Australia, de fioi se costruivimo la capanna sui alberi e se rampigavimo come simmiotti!!! domandighe a fioi de ogi se i sa rampigarse pe'i alberi.
... e le s'cinche o bobi??? le s'cinche se dividi in "scaiete, in "pierette" che equival a 6 scaiete, in bobi ( se i xe de vetro val 8 scaiete e se xe de porcellana val 10 scaiete, e i "tonci" xe ballette più grandi e el buso se disi "coca". Iera due modi de lanciar le s'cinche - uno "scaiar" e l'altro "de rizolo o de russolo"
_________________ ..che l'A vadi ben, che l'A vadi mal, sempre alegri mai passion!
... e le s'cinche o bobi??? le s'cinche se dividi in "scaiete, in "pierette" che equival a 6 scaiete, in bobi ( se i xe de vetro val 8 scaiete e se xe de porcellana val 10 scaiete, e i "tonci" xe ballette più grandi e el buso se disi "coca". Iera due modi de lanciar le s'cinche - uno "scaiar" e l'altro "de rizolo o de russolo"
E tute quele condizioni che doveva eser scaiade in un periodo de tre secondi, "fora orlo, fora taco, fora quel ew quel'altro.......!"
Mi me divertivo sai a andar de un grupo al'altro eguardar le partide de s'cinche, el fervor e anche ale volte le barufe xhe se scatenava.
Orso
_________________ Vieillir est encore le seul moyen qu'on ait trouvé de vivre longtemps.
INVECIARSE XE TUTOGI LA SOLA MANIERA DE VIVER A LUNGO.
Babu, Servolo grazie per i nomi, Karolina e si , iera cinque saseti... Scinche, Pandolo,Guardia Ladri e anca prelevar dai campi qualche rava ,pomo,pero... Certo un reato, ma de noi muleti considera anca quel un zogo...
Salve
York
_________________ ".......And whether or not it is clear to you, no doubt the Universe is unfolding as it should."
iera anche el zogo dei "piatini". adesso me spiego, per chi che no sa. I piatini iera i tappi de le bottiglie, che se zogava, più o meno come le s'cinche. però i muleti se ingeniava de personalizzzar 'sti piatini ,con ritagli de foto de coridori de bici o zogadori de balon, che i incollava sui tappi.
e i careti con le baliniere?? no parlo per esperienza personale ma quel che me xe stà contà... i muli andava a s.Giusto, co'l careto involtizzà nel giornal perciò che no li bechi el guardian, e dopo, da la cattedrale i se molava zò per Via Capitolina o pur per via S.Giusto...questo se parla dei primi ani '60.
un'altro zogo..iera "el dottor"..chissà perchè iera sempre qualche muleto che proponeva 'sto zogo!!
_________________ ..che l'A vadi ben, che l'A vadi mal, sempre alegri mai passion!
Non puoi inserire nuovi Topic in questo forum Non puoi rispondere ai Topic in questo forum Non puoi modificare i tuoi messaggi in questo forum Non puoi cancellare i tuoi messaggi in questo forum Non puoi votare nei sondaggi in questo forum
Tutti i fusi orari sono GMT + 1 ora
Pagina 1 di 4Vai a pagina 1, 2, 3, 4Successivo