soggiorno estivo de Grignan,1949, el secondo da destra, in divisa, xe mio papà.
esercitazion sul Carso. 1950
Ultima modifica di Karolina il Dom Gen 15, 2006 2:09 pm, modificato 1 volta in totale _________________ ..che l'A vadi ben, che l'A vadi mal, sempre alegri mai passion!
Inviato: Sab Gen 14, 2006 12:19 pm
micel
Ospite
\\\\\\\\\\\
Ultima modifica di micel il Dom Gen 18, 2009 2:06 am, modificato 1 volta in totale
sicuro, el mio no'l sta ben, però i nomi dei sui compagni i se li ricorda ben.el mio se ga fatto 9 anni de cerin, el iera sul confin a Pese,sul confin de Mofalcon e suo fradel el iera dei cerini a caval, che dopo el xe entra di polizia, inveze noi semo andai in Australia.
_________________ ..che l'A vadi ben, che l'A vadi mal, sempre alegri mai passion!
Janos. se 'per uno de nostri vecci' ti vol dir (o magari includere me) ti diro di no. Anzi, tra le truppe inglesi e la VG police, jera un tipo di guerra fredda - delle volte diventava anche caldo -- perche loro si davano troppo delle arie e come inglese non eravamo abituati a quel comportamento. In GB la polizia ze la serva del popolo, non il commandatore. Loro si fingeva troppo come la Polizia Italiana e Francese e a noi soldati non andava ben. Cussi, lasciavimo loro agli affari suoi basta che non si veniva a toccare noi. Ma go avu anche mi un paio di argomenti con la VG specialmente quando jero fuori con la mia mula di S.Sabba. Non bacciare un mula per strada? Ma va fan--------.
I gaveva una maniera ignorante e quando vedevano delle mule fuori coi soldai inglesi, i li fermava e diseva, "ti ga la carta di putana". E non andava mica cogli inglesi. Forse erano gelosi. E so che anche gli Americani non li amavano tanto neanche. Ma, paese si va , usanze si trovi, e alla fine i ga fatto un lavor (che doveva essere abbastanza brutta) abbastanza ben, specialmente essendosi odiati dal popolo Triestin e le truppe alleati. Purtroppo, cussi xe la vita.
Larry
Larry, te se sbagli quando te disi che i Cerini iera odiai dai Triestini, certo
iera certe teste calde estremiste, ma la magior parte dei Triestini i capiva,
I Cerini iera la nostra gente, i se gaveva aruola' per mantegnir la famiglia
o se stessi. I iera i nostri fradei, i nostri marii, i nostri fioi o i nostri Papa'
In riguardo al comportamento, de novo se vedi che ti note ga mai avu' de
far con i Carabinieri, prima o durante la guera, altrimenti te gavaria visto
la diferensa. Ciao, Saludo tuti Coce
P.S. Agingo un brano de la vita de Marcus Brown, el xe rilevante a la
Storia de Trieste
quel che xe successo nel '54 no so se iera tutta colpa dei cerini... forsi xe meio non rinvangar certi fatti tristi. Peccato mr. colin che no se 'riva a legèr l'articolo che te ga messo....el xe tropo picio. prova a ingrandir l'immagine e mettìla de novo, grazie.
te sa quante mule triestine che se ga portà via inglesi e americani? poi a quel epoca no se usava a basarse per strada, no xe miga come adesso, iera altri tempi. e le mule che frequentava, americani o inglesi, le ciapava de poco de bon ,anche se voi ieri bravi ragazzi, iera la mentalità. tante le se ga sposà e le ga avù una vita felice e più bella de quella che le gavessi avù qua.
_________________ ..che l'A vadi ben, che l'A vadi mal, sempre alegri mai passion!
Inviato: Ven Gen 20, 2006 1:55 pm
micel
Ospite
\\\\\\\\\\
Ultima modifica di micel il Dom Gen 18, 2009 2:06 am, modificato 1 volta in totale
Questi xe i mii ricordi riguardo i "Cerini": El Corpo de Polizia xe sta' istituido dal G.M.A. nel 1945 per mantegnir la legge e l'ordine publico secondo i loro concetti e per implementar le loro politiche nel Territorio.
Data la carestia de quel tempo e el rientro de migliaia de giovani dalla guerra xe sta facile reclutar. I "Cerini" ga avu' quel nome da parte de Cecchelin perche le prime divise le iera una roba provisoria, divise de militar inglese tinte de nero, el casco invese iera tipo american ma bianco
e naturalmente i ramentava i fiammiferi cerini che se usava a quel tempo.
No xe mai sta' una vita facile per i Cerini perche' esser neutrali fra due lati opposti xe assai dificile, infati i problemi ga incomincia' subito,e dal 1945 in poi xe sta' diverse sparatorie e qualche morto in mezzo ai manifestanti da tutte due le parti politiche. A la fine mi son vegnu ala conclusion che i gavu' un rulo positivo per la Citta' e per el Territorio.
Ciao Coce
Un bel libro su la VGPF xe sta publicado nel 2003 e se ciama "La Polizia Triestina dal 1945 al 1954". L'autor xe un ex sergente dei cerini, Silvano Subani e fa un poco de luce su questo corpo de polizia che, a un certo punto ga ragiunto un grado de eficienza e professionalità da esser considerado uno dei migliori del mondo. El suo comandante iera el Col. Gerald Richardson, un ex poliziotto de Scotland Yard che ani più tardi, col xe stado trasferido a Tangeri per comandar la CID de la, alora una città internazional, el ga anche scrito un libro "Crime Zone" dove el conta, fra l'altro, dela sua esperienza triestina e dell'orgoglio de gaver comandado la Polizia Civile. Come fio de un ex cerin go solo bei ricordi de una polizia che iera un modelo nel suo picolo.
Mi go un cugi (sposado a mia cugina) che el jera anche lui cerin. El jera de quei a caval per un bon periodo de tempo, dopo inveze el jera in motocicleta.
Se ghe pemso ben, I cerini i jera una bona organizazion a chi se podeva dar fiducia.
Orso
_________________ Vieillir est encore le seul moyen qu'on ait trouvé de vivre longtemps.
INVECIARSE XE TUTOGI LA SOLA MANIERA DE VIVER A LUNGO.
Un mio commento qua'. In quel tempo iera cussi' tanti i Cerini a Trieste(circa 10.000) che tuti conoseva qualchedun de lori fra i amici e anche parenti. Mi che iero "Teen Ager" e anche giovinotto in quei ani li go trovadi
assai meio che quel che se ricordavimo dei Carabinieri e Questura che i iera in magior parte Meridionali, i Cerini almeno iera gente nostra, e se parlava sempre in dialeto con lori. Ciao Coce
Non puoi inserire nuovi Topic in questo forum Non puoi rispondere ai Topic in questo forum Non puoi modificare i tuoi messaggi in questo forum Non puoi cancellare i tuoi messaggi in questo forum Non puoi votare nei sondaggi in questo forum
Tutti i fusi orari sono GMT + 1 ora
Pagina 1 di 2Vai a pagina 1, 2Successivo