Orca quanti ani che no li vedevo.
Me ricordo co andavo al bagno a Barcola e montavo sempre sul rimurcio: me piaseva de mati, ma no solo a mi perchè el iera sempre pien anche se la motrice iera svoda, el bilietaio più de qualche volta al ga fato smontar la gente per farla andar davanti.
Co te rivavi sul toco drito dopo el ponte de fero dela ferovia e meza strada iera solo pel tram, el tramvier ghe dava de maneta e sul rimurcio te balavi come che fossi mar forza 9.
Tropo bel
Solo che durava poco perchè ghe tocava frenar per far smontar quei che andava al bagno faroviario. No crederè ma ancora ogi per sto motivo,me sta sule scatole quel bagno.
Me piaxeria che le linee 1, 6, 29 e 19 le diventassi filovie.
29 filoviaria?
Uhmmm...
Ricordite che bona parte de la gente e la quasi totalità de chi che decidi finanziariamente e politicamente queste tecnologie xe ancora convinta che un filobus non riva ad andar su per via Soncini per eccesso de pendenza!
E poi te vol "sporcar i cieli puliti" dell'immacolato rion de Servola!
Meio la spuza e el casin dei autobus che se divincola impotenti tra le strettoie de via de Servola...
Non puoi inserire nuovi Topic in questo forum Non puoi rispondere ai Topic in questo forum Non puoi modificare i tuoi messaggi in questo forum Non puoi cancellare i tuoi messaggi in questo forum Non puoi votare nei sondaggi in questo forum
Tutti i fusi orari sono GMT + 1 ora
Pagina 1 di 2Vai a pagina 1, 2Successivo