So che a tuti noi, prima o dopo le bote marine ne ga roto le scatole o, pezo ancora, le ne ga dado una brusada mentre che stavimo a farse una nudadina senza pensarghe sora, ma co' se le oserva un tantin de più vizin, le ga un fascino anche lore.
Le ga tante varietà de colori e forme. Ale volte le par come dele vestri minuscole giostre che galegia in giro, o dele ombreline galegianti, opur dele navi spaziali in viagio tra nebula e galasi.....
[
Orso
_________________ Vieillir est encore le seul moyen qu'on ait trouvé de vivre longtemps.
INVECIARSE XE TUTOGI LA SOLA MANIERA DE VIVER A LUNGO.
.....le bote marine nostrane (quele bianche co'l "camufo" celeste) no le brusa, se le pol tocar tranquilamente. Co andavo a pescar con mio suocero el le ciapava in man per tirarle in barca e becarghe quei pici peseti che i se scondi tra le "zate" (no so come se ciama ) e doprarli come esca
_________________ Tutto passa.....meno el bus che te speti
E quelle color viola? che gà i filamenti lunghissimi che no te li vedi, ma cò te li ciapi.............ahi , ahi come che brusa.!
De solito le xe piccole e le viaggia anche in due o tre insieme , se le trova a Barcola e le riva fino al bagno militare, per de sora le xe quasi invisibili e te le rivi veder solo colla maschera.
Se no sbaglio l'anno scorso xe stada quasi una invasion .
_________________ Nessuno diventa sapiente per puro caso (Seneca)
Ma queste le gavevo fate in marina, propio davanti la Piaza Grande.
Orso
...el color gà la sua importanza,ma bisogna veder anche la grandezza, quela picia, la pelagia noctiluca, la gà i ziri longhi anche diversi metri e i ve mola certe scotade longhe sula pele che par scuriade, i la ciama anche vespa de mar.Questa la gà de solito un diametro che no riva a 10 cm. Quele grandi che se le vedi con diametri de 30-40 xe quele che parla Giacomin, e più de qualche volta ai topolini le butavimo fora del'acqua sul saliso e guardavimo come che le se disfava.Orso quele iera grandi o pice?
In triestin se dovessi ciamarle pote marine, ma chissà perchè la gente se intestardissi a ciamarle bote?
Servolo
Ghe ne jera tuta una parada de forme e colori. Qurlr fotografade sarà stade de un venti centimetri circa dala parte più lunga. Vedo se son bon de trovarghene altre, perche se me ricordo go scata una ventina de foto, ma dopo le go scancelade. Xe posibile che le gabi ancora nel cestin dele scancelade.
Orso
_________________ Vieillir est encore le seul moyen qu'on ait trouvé de vivre longtemps.
INVECIARSE XE TUTOGI LA SOLA MANIERA DE VIVER A LUNGO.
Non puoi inserire nuovi Topic in questo forum Non puoi rispondere ai Topic in questo forum Non puoi modificare i tuoi messaggi in questo forum Non puoi cancellare i tuoi messaggi in questo forum Non puoi votare nei sondaggi in questo forum