Tuti parla sai de disocupazion, de giovani che no trova lavor. Ma che lavor i zerca?
Vardandose intorno se vedi tanti mestieri o arti, come saria più giusto ciamarli, che i stà pian pianin sparindo.
Purtroppo la lista xè longa, caligheri, falegnami, fabri, arrotini, tuti che sera perché no i trova apprendisti che gabi voia de imparar el mestier.
Vizin casa mia xè un vecio caligher che te risolvi tuti i problemi che te gà e el fa anche le scarpe su misura. Quanti xè come lui? Sai pochi e anche lui no’l trova nisun perché xè un lavor sporco e i muli no i và perché lori ga studià…..e alora i sta a casa. In via Caprin iera un che guava (affilava) cortei. El ga serà e me son ritrovà a dover comprar un per de forbici nove perché quele vece no le taia più.
_________________ Tutto passa.....meno el bus che te speti
Tutti vol far lavori dove no se se sporca le man, se lavora poco e se guadagna tanto...
e dopo xè tanti che no ga nianche soldi per cior un buso per far el calighe o el guador (de cortei) o i affiti xè troppo alti...
bye
........l'omo che gùa i cortei xe el gùa,niente de far coil gùador....
Servolo
Ben insoma, Servolo, xe posibile in certe circostanze che l'omo sia un gùa e ocasionalmente, anche un guador. El mestier e l'atività no le se escludi mutualmente.
Orso
_________________ Vieillir est encore le seul moyen qu'on ait trouvé de vivre longtemps.
INVECIARSE XE TUTOGI LA SOLA MANIERA DE VIVER A LUNGO.
Giacomin, se il caligher vicino a casa tua è ancora aperto e cerca ancora un'apprendista fammi sapere: basta che non si faccia problemi se gli arriva una donna e non indigena.
Non puoi inserire nuovi Topic in questo forum Non puoi rispondere ai Topic in questo forum Non puoi modificare i tuoi messaggi in questo forum Non puoi cancellare i tuoi messaggi in questo forum Non puoi votare nei sondaggi in questo forum