TRIESTE FORUM
login.php profile.php?mode=register faq.php memberlist.php search.php http://trieste.forumer.it

Indice del forum » libri e films...su trieste » Anna,prendi il fucile!!!
Nuovo Topic  Rispondi Precedente :: Successivo 
Anna,prendi il fucile!!!
MessaggioInviato: Gio Mar 22, 2007 3:16 am Rispondi citando
aurio
Registrato: 14/10/05 23:54
Messaggi: 850
Località: Roma - Trieste




De picio una sera,gaverò avudo tre o quatro ani, i mii genitori se ciapa su e decidi de andar in cine,e mi con lori. Via su pel Viale, fin al Cine Rossetti, ciamemolo cussì perchè quela volta el fazeva regolarmente progamazion cinematografica, e data la capienza el presentava quasi sempre film de grande successo, anche se la gente no ghe andava proprio volentieri perchè ogni tanto se alzava nel scuro i zighi de qualchedun che se sentiva caminar una pantigana sui pie.
QUela sera comunque iera pien pien perchè i fazeva "Anna , prendi il fucile" che aveva avù un grandissimo successo. Ogigiorno par un poco ridicolo veder sti atori che de punto in bianco taca a cantar nel bel mezo de un discorso, ma quela volta usava cussì, e anche adesso dopo un poco se se abitua e se gusta la musica. Però dopo quela volta, iera el 1951 o el 1952, el film iera sparido dela circolazion: la television italiana no lo ga mai dà e no ghe xe gnanche stà un revival nele sale. Questo me dispiaseca perchè el me gaveva piasso davero tanto e, subito dopo averlo visto, me iero anche fato comprar el disco MGM 78 giri cole due canzoni più conossude ((che ancora go). Cussì xe passadi i ani e quel film non lo go rivisto mai più, finchè tre giorni fa un mio amico me fa "Go una sorpresa per ti!" e el me dà un DVD in cui ghe iera el film in version originale americana( "Annie Get Your Gun") scarigado in oltre una setimana tramite e-mule da un untente in AMerica, unica fonte disponibile in tuto el mondo. Capirè lla mia emozion quando che dopo più de cinquanta ani da l'ultima volta, me sonvisto scorer davanti le imagini nitidissime, con un audio perfetto, e come un mona me son sentì scorer i lagrimoni zo per le guance per aver ritrovà un framento dela mia infanzia tanto a lungo desiderado.
E là, ga anche comincià una serie incredibile de coincidenze: tre giorni prima,me iera capità fra le mani un vecio film de Betty Hutton "Signorine non guardate i marinai" e iero rimasto colpido dala vitalità de questa artista. QUindi me capita inaspetatamente sto amico mio col film de "Annie Get Your Gun" e la sera stessa vegno a saver che Betty Hutton iera morta el giorno prima, de cancro a 86 ani. Ma no basta: vado a comprar la Settimana ENigmistica e nel quiz "Chi ci ricorda?" el personaggio da riconosser xe....Annie Oakley, ovvero el personaggio che ga ispirà "Annie Get Your Gun!"! Cossa devo dir? Per un momento me son sentì in un turbine spazio-temporal: che bel turbine,però!!!
Comunque ghe iera un motivo ben preciso per no averlo podù veder cussì a lungo: el film iera stà ritirà dal mercato nel 1963 per problemi de diritti musicali sorti tra la MGM e i eredi de Irving Berlin,per cui per oltre 40 anni tute le copie ga languì in magazin senza che nissun podessi vederlo, finchè i contendenti no ga trovà un acordo,e questo xestà nel 2004. Roba de mati!!




_________________
AURIO
Profilo Trova tutti i messaggi di aurio Messaggio privato
MessaggioInviato: Ven Mar 23, 2007 5:53 pm Rispondi citando
york
Registrato: 18/12/05 18:14
Messaggi: 1417
Località: Victoria, BC, Canada




Annie Oakley la viagiava con Buffalo Bill, se no me sbaglio ?? Combinazion tornando dal N,Carolina semo pasai vicin al ranch de Cody, pensavo un do foto pol interesar... Smile

York Very Happy


_________________
".......And whether or not it is clear to you, no doubt the Universe is unfolding as it should."
Profilo Trova tutti i messaggi di york Messaggio privato
MessaggioInviato: Ven Mar 23, 2007 8:17 pm Rispondi citando
aurio
Registrato: 14/10/05 23:54
Messaggi: 850
Località: Roma - Trieste




Assai interessante York!! Chi che invece vol veder la tomba de Anna, questo xe el link
http://www.findagrave.com/cgi-bin/fg.cgi?page=gr&GRid=774

_________________
AURIO
Profilo Trova tutti i messaggi di aurio Messaggio privato
MessaggioInviato: Ven Mar 23, 2007 10:41 pm Rispondi citando
Karolina
Registrato: 06/10/05 10:05
Messaggi: 1354
Località: trieste




York grazie per le foto, belle e interessanti!!.. xe possibile che Buffalo Bill gabi fato un show anche a Trieste? oviamente se parla sempre de più de cento ani fa ..ma no so...me par che, se la memoria non m'inganna, qualchedun me ga dito che el xe passà anche per trieste, pol esser???
go copià e incollà 'sto articolo!! ma non i parla de trieste come tour
-------------------

-[Buffalo Bill (1846 – 1917)

Cacciatore, soldato, scout, attore, impresario teatrale



William F. Cody “Buffalo Bill” (Parigi 1889)



Nato a LecCleire, nello Iowa, William Frederick Cody, ebbe una vita intensa ed avventurosa come ben pochi altri possono vantare.

Piazzatore di trappole, cacciatore, guardiano di buoi, conducente di diligenze e occasionale ladro di cavalli a meno di 18 anni divenne uno dei migliori corrieri a cavallo del Pony Express. Si era fatto assumere dopo aver letto l’annuncio che diceva: Occorrono ragazzi sotto i diciotto anni, svelti, esperti cavalieri consapevoli di rischiare la morte ogni giorno: si preferiscono gli orfani.

All’età di 22 anni fu soprannominato “Buffalo Bill” dopo una gara di caccia al bisonte, durata otto ore, col famoso cacciatore William Comstock. Negli anni successivi consolidò la fama del suo soprannome uccidendo 2.480 bisonti per poter rifornire di carne e proteggere gli operai addetti alla costruzione della ferrovia della Union Pacific.

Arruolato nel 5° Cavalleggeri dell’Esercito Federale dal 1868 al 1872 prese parte alla guerra civile come guida nelle Campagne contro gli indiani e, congedato ebbe la Medaglia d’Onore al Congresso degli Stati Uniti. Non aveva mai sparato un colpo contro i Pellerossa e come ci teneva a dire lui stesso: “…non avevo mai scotennato un indiano” .

Fu abilissimo col fucile tanto che nel 1878 comparve sui giornali la seguente notizia: Usando il fucile del Sig. Thompson , Buffalo Bill colpì sei mezzi dollari su sette che vennero lanciati in aria.” .

Nel 1873 Ned Buntline, famosissimo scrittore popolare che aveva già scritto parecchie novelle su di lui, gli chiese di divenirne l’interprete per la versione teatrale che aveva preparato. In quell’anno William Cody, che accettò di fare l’attore per 11 stagioni teatrali consecutive, entrò nella leggenda popolare.

Durante l’estate, quando gli spettacoli venivano sospesi, continuava a fare lo Scout o l’accompagnatore di gruppi di cacciatori. Nel 1875 scriveva alla Winchester: “ Mentre ero sui Black Hills, l’estate scorsa azzoppai un orso. L’orso era furioso e sono sicuro che se non avessi avuto uno dei vostri fucili a ripetizione, ora mi troverei nei sentieri di caccia eterni. L’orso era a meno di 30 piedi da me e mi stava caricando. Ma prima che potesse raggiungermi gli infilai in corpo più piombo di quanto potesse digerire.” Il fucile cui alludeva era il mitico Winchester mod. 1983.

Nel 1883 fondò il “ Wild West Show ” uno spettacolo all’aperto che rappresentava scene di Western contemporaneo. Tale spettacolo fu un successo internazionale per circa 30 anni .Per 10 anni fu rappresentato in Europa ed in particolare in Italia vi furono rappresentazioni a Torino, Roma e Livorno dove vi fu ospitata una competizione con i Butteri maremmani.

In questo spettacolo, cui partecipavano veri Cowboys e Pellerossa, Buffalo Bill si esibiva guidando una veloce diligenza, in scala ¾ dell’originale Wells Fargo, sparando con due Revolver.



Nel 1887 il “ Wild West Show “ fu una delle attrazioni principali a Londra durante il Giubileo d’oro della Regina Vittoria e all’Esposizione Mondiale di Chicago del 1893 fu superato per numero di visitatori solamente dalla mostra sull’Egitto.

Nel 1890-91, pur ormai affermato Showman di fama internazionale, partecipò, col grado di Colonnello, alle operazioni militari contro i Sioux che aveva già combattuto nel 1876.

E forse è anche per questo che, ancora oggi, in ogni parte del mondo, più di chiunque altro, Buffalo Bill rappresenta nell’immaginario collettivo il mondo del selvaggio West. ]



[Enrico e Dina Gerosa]

_________________
..che l'A vadi ben, che l'A vadi mal, sempre alegri mai passion!
Profilo Trova tutti i messaggi di Karolina Messaggio privato
MessaggioInviato: Ven Mar 23, 2007 11:15 pm Rispondi citando
Ursus Canadiensis
Registrato: 18/12/05 17:20
Messaggi: 2272
Località: Okanagan Valley, BC (Eden)




Citazione:
Piazzatore di trappole, cacciatore, guardiano di buoi, conducente di diligenze e occasionale ladro di cavalli a meno di 18 anni divenne uno dei migliori corrieri a cavallo del Pony Express. Si era fatto assumere dopo aver letto l’annuncio che diceva: Occorrono ragazzi sotto i diciotto anni, svelti, esperti cavalieri consapevoli di rischiare la morte ogni giorno: si preferiscono gli orfani.


Ara ti cos'che no imparo ancora ala mia età. E mi che credevo sempre che el termine inglese Trapper se traduseve in Triestin col oramai famoso nome. TRAPOLER Anche perchè a Bill Cody l'apelativo Trapoler ghe staria stado sai ben. Ma in una maniera o l'altra el se ga rangiado ben nela vita.

Solo una nota de coda. In quei tempi, el bisonte iera più comune che le vache ogigiorno e jera anche la sorgente de cibo numero uno per i autoctoni. Uncle Sam, el governo US e i suoi generali i se gaveva finalmente acorto che i "Indiani" i jera sai più resilienti de quanto che l'esercito e la cavaleria se gavesi mai imaginado. Alora usando el mezo storico più eficace nela guera i gaveva concluso che nesun, gnanche lori (i Indiani)noi podaria combater a stomigo svodo; conclusion seguida dala decision più inumana che un governo gavesi mai ciapado: i gaveva deciso dfe sterminar el bisonte e, deto per inciso — STERMINADO SQUASI, SQUASI I LO GAVEVA — no solo ma le carcase jera lasade la, cibo de coyotes, lupi e grizzly, cani andai salvadighi e pantigane o altrimenti a marzir.

Oltre che eser preda dei militari, al bisonte i ghe tirava perfin dai treni, come che i pasava per le praterie. Centinaja de mini "wannabe" Buffalo Bills, nomignolo aquisido apunto dal numer impresionante de bufali copadi da Bill Cody, i cioleva turni dai finestrini dei vagoni a copar bisonti e lasarli marzir soto el sol o la neve dele praterie. I disi che la salveza del bisonte più speso che no, dipendeva dal'intensità dela spuza de carne marza co' 'l treno pasava, che ale volte la jera talmente forte che i finestrini no se lipodeva verzer.

Ogigiorno Holywood ne juta con le nove produzioni dei film, perchè i se ga acorto che la gente xe interesada più a rimediar ingiustizie dela società e quei che i la controla che a glorificar ideali de chimere non esistenti. Ma in quei ani, soto Macarthy et al., descriver i "Indiani" come pezenti criminali e el glorioso soldà american come eroe jera al'ordine del giorno. La realtà, come speso sucedi, jera ben diferente.

Vedo che me toca denovo a mi de butar aqua jazada sul fogo.

Orso


Razz Razz Razz Sad Sad Sad Embarassed Embarassed Embarassed Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

_________________
Vieillir est encore le seul moyen qu'on ait trouvé de vivre longtemps.
INVECIARSE XE TUTOGI LA SOLA MANIERA DE VIVER A LUNGO.
Profilo Trova tutti i messaggi di Ursus Canadiensis Messaggio privato Invia email
MessaggioInviato: Sab Mar 24, 2007 1:13 am Rispondi citando
Aussie Kangaroo
Registrato: 15/01/06 11:54
Messaggi: 1777
Località: Vermean




Karolina ha scritto:
go copià e incollà 'sto articolo!! ma non i parla de trieste come tour

Per forza, Trieste no fazeva parte del tour in Italia, ma iera stada una dele tape più importantid del tour ne l'Impero AU!

_________________
Ci vuole tutta una vita per capire che nella vita non serve capire tutto
Profilo Trova tutti i messaggi di Aussie Kangaroo Messaggio privato Invia email HomePage MSN Messenger
MessaggioInviato: Sab Mar 24, 2007 4:48 am Rispondi citando
york
Registrato: 18/12/05 18:14
Messaggi: 1417
Località: Victoria, BC, Canada




Visto che gave elabora con piu bele robe, taco ancora un par de foto... La stala del Pony Express Saint Joseph Missouri, mai pensa fosi cosi ben fata...
Il cowboy e caval i xe in Cheyenne Wyoming davanti al palazo del governador, o roba del genere... L'ultimo paragrafo sula tabela acena ala casa dove Jesse James xe sta copa, visto che i ga fato tanti film su sto omo, il devi eser importante... Smile

York Very Happy


_________________
".......And whether or not it is clear to you, no doubt the Universe is unfolding as it should."
Profilo Trova tutti i messaggi di york Messaggio privato
MessaggioInviato: Mer Ago 08, 2007 3:41 pm Rispondi citando
servolo
Registrato: 09/10/05 15:55
Messaggi: 2194
Località: trieste




Aussie Kangaroo ha scritto:
Karolina ha scritto:
go copià e incollà 'sto articolo!! ma non i parla de trieste come tour

Per forza, Trieste no fazeva parte del tour in Italia, ma iera stada una dele tape più importantid del tour ne l'Impero AU!


Salve, prima de dir la mia sul'argomento, devo confessar che certe parti del forum le trascuro e le guardo raramente.Comunque xe sempre un piazer leger i ricordi de Aurio, che anche in prosa xe sempre un poeta. Tornando a Buffalo Bill:el 12 maggio 1906 el xe vegnudo a Trieste de Udine ala stazion dela meridionale con 4 treni,la sua carovana iera composta de 1400 persone, el se gà sistemà sul Fondo ex Wildi del comun dal 1902 tra le vie Revoltella_Rossetti-Mameli numero tavolare 94 el pagava 100 corone al giorno de afito e el gaveva dovù darghe 1000 corone de cauzion per eventuali dani.I 6 spetacoli del 13-14-e 15 magio xe stai visti de 60000 persone con dela tribune fate per l'ocasion:I protagonisti iera cowboy,indiani Cheyennes-Brules e Arrapahoes.El gaveva anche artisti messicani,cosacchi,giapponesi,arabi e cubani. 500 cavai,un per de canoni coi artiglieri del sesto regimento de cavaleria: Per darghe de magnar a tuta stà gente funzionava un caro cusina cola machina a vapor.El sedici partenza per Lubiana.
SErvolo

_________________
se no guanta cambia
Profilo Trova tutti i messaggi di servolo Messaggio privato Invia email
MessaggioInviato: Sab Ago 11, 2007 2:02 pm Rispondi citando
Durano e Lodina
Registrato: 09/09/06 10:34
Messaggi: 665
Località: Italia




Orpo Servolo, anche questa, ma te sa una più del diavolo?
Anzi tante più de lui!!!
Mad Mad Mad
bye
Profilo Trova tutti i messaggi di Durano e Lodina Messaggio privato Invia email
MessaggioInviato: Mar Nov 27, 2007 1:56 pm Rispondi citando
RICKY13
Registrato: 06/09/07 12:02
Messaggi: 34




I ga anca publicad oun libro per chi che no sa Buffalo Bill a Trieste ...mi lo go ..... ghe xe foto sai bele !!!
Profilo Trova tutti i messaggi di RICKY13 Messaggio privato
Anna,prendi il fucile!!!
Indice del forum » libri e films...su trieste
Non puoi inserire nuovi Topic in questo forum
Non puoi rispondere ai Topic in questo forum
Non puoi modificare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi cancellare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi votare nei sondaggi in questo forum
Tutti i fusi orari sono GMT + 1 ora  
Pagina 1 di 1  

  
  
 Nuovo Topic  Rispondi  
Forumer.it © 2015