TRIESTE FORUM
login.php profile.php?mode=register faq.php memberlist.php search.php http://trieste.forumer.it

Indice del forum » trieste, la nostra città » Scovazze riciclabili Vai a pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Successivo
Nuovo Topic  Rispondi Precedente :: Successivo 
Scovazze riciclabili
MessaggioInviato: Ven Gen 19, 2007 10:42 am Rispondi citando
Luther Blisset
Registrato: 30/12/05 19:13
Messaggi: 470




Fazeme capir......


Go sentì strane vosi che la racolta differenziata a Trieste (carta, vetro-alluminio, plastica) xè una bufala, ovvero che ala fine i mati missia tutto de novo e no se sa che fine fazzi 'sta roba.


Sicome son uno dei mone Sad che se gà procura recipienti diversi per far la racolta dele mie scovaze...qualchedùn sa come funzia 'sta roba? Che ditte xè?? Dove i porta la roba dopo che i la gà ingrumada???


Me par un problema non indiferente, visto che se parla de Krsko, rigasificatori, feriera....ma le scovaze?????

_________________
"Non c'è critica più feroce della minuziosa descrizione dei fatti" (Von Moltke)
Profilo Trova tutti i messaggi di Luther Blisset Messaggio privato
MessaggioInviato: Ven Gen 19, 2007 11:40 am Rispondi citando
giacomin
Tutor
Registrato: 12/10/05 08:20
Messaggi: 1561
Località: Trieste




Tempo fa go visto un servizio per tele4 dove i mostrava montagne de plastica e de vetro racolte dal'acegas, e i spiegava cossa che fa ste fabriche (quale no so) con sta roba riciclada. Quel che me ricordo xè che con 6 botiglie de plastica vien fora una maia de pile Surprised quindi se te buti via ste botiglie preparite a andar in negozio a comprar una maia fata con le tue botiglie e pagarla 30 € Very Happy Very Happy Very Happy

_________________
Tutto passa.....meno el bus che te speti
Profilo Trova tutti i messaggi di giacomin Messaggio privato Invia email HomePage
MessaggioInviato: Ven Gen 19, 2007 4:46 pm Rispondi citando
york
Registrato: 18/12/05 18:14
Messaggi: 1423
Località: Victoria, BC, Canada




Luther combinazion do giorni fa mostrava sula nostra TV qua in Canada, Cinesi in Cina con montagnie de sacheti de plastica, botiglie e il resto... Diseva xe tuta roba proveniente dal Nort America... Poldarse anca voi mande roba al estero??

Salve

York

_________________
".......And whether or not it is clear to you, no doubt the Universe is unfolding as it should."
Profilo Trova tutti i messaggi di york Messaggio privato
MessaggioInviato: Ven Gen 19, 2007 7:14 pm Rispondi citando
Ursus Canadiensis
Registrato: 18/12/05 17:20
Messaggi: 2272
Località: Okanagan Valley, BC (Eden)




Anche qua nel nostro distreto i riciclabili se li meti tuti inte steso saco. Son and♪ veder mi come che i separa tuto dopo che xe stà mastruzà dala presa nel camion dele scovaze. Xe interesante, ma tuto vien separado diligentemente, e a un ritmo che te fa fregar i oci, tanto xe veloce.

Orso

_________________
Vieillir est encore le seul moyen qu'on ait trouvé de vivre longtemps.
INVECIARSE XE TUTOGI LA SOLA MANIERA DE VIVER A LUNGO.
Profilo Trova tutti i messaggi di Ursus Canadiensis Messaggio privato Invia email
MessaggioInviato: Sab Gen 20, 2007 2:26 am Rispondi citando
Aussie Kangaroo
Registrato: 15/01/06 11:54
Messaggi: 1777
Località: Vermean




Anche de noi esisti dele centrali de separazion dei rifiuti riciclabili: in Bisiacheria femo sachi misti de riciclabile (plastica e metalo) e i sachi vien portadi in Veneto.

_________________
Ci vuole tutta una vita per capire che nella vita non serve capire tutto
Profilo Trova tutti i messaggi di Aussie Kangaroo Messaggio privato Invia email HomePage MSN Messenger
scovaze riciclabili
MessaggioInviato: Sab Gen 20, 2007 7:06 pm Rispondi citando
Rossella
Registrato: 15/01/07 17:55
Messaggi: 22
Località: Trieste




Me piasesi proprio tanto veder dove che i divide le scovaze. Quando che stavo in periferia e dovevo moverme sempre con la machina podevo far la division dele robe, carigarle in machina e lungo la strada trovavo i vari scovazoni. Adesso che stago in Bariera devo farme una bela caminada per portar i vari sachi e quel dela carta non se da poco. Voi dirè: fate un saco algiorno e porta fora tuto. Giusto. Ma da piaza Garibaldi a Barriera con le borse piene no se un scherzeto. I dovessi meterme i bidoni un poco più vizin. Perciò mi fazo tuto separà ma dopo butto tutto nel bidon normale soto casa. Però me disè che i camion ingruma tuto insieme e dopo i dividi lori! Ma se vera sta roba? Perchè gavessi meno rimorsi.
Po' adesso i ne aumenta la tassa delle scovazze del 28% e mi, pagando oltre 300 euro all'anno dovessi romperme i brazi e consumar le siole?
Scuseme se me dilungo ma za che semo volevo domandarve un'altra roba. Tutti i comuni dovessi aver i centri de racolta e smaltimento o riciclaggio dei vari rifiuti...scovazze insoma. Se el comune no lo ga, lo stato ghe da una multa e el comun preferisi pagar la multa che far i centri de smaltimento. Se se vera sta roba, vol dir che lo stato ga aumentà la multa! E la paghemo noi! qualchedun sa qualcosa?
Profilo Trova tutti i messaggi di Rossella Messaggio privato
Immondizie
MessaggioInviato: Dom Gen 21, 2007 7:22 am Rispondi citando
Colin Cesare Colussi
Registrato: 28/12/05 22:32
Messaggi: 483
Località: Frankston Vic. Australia




Qua' in ogni casa gavemo 3 bidoni de plastica su rodelle, i ga circa la capacita' de 100 litri l'uno. 1 xe per scovasse, 1 xe per riciclabili come carta ,carton, plastica, barattoli ecc... e 1 xe per roba vegetale del giardin rami , fiori, sechi, erba taiada ecc... I vien ritiradi regolarmente, quel de le scovasse ogni settimana i altri due ogni qiundicina.
Ciao Coce Smile Smile

_________________
La Vita

piu' che la pendi

piu' la rendi
Profilo Trova tutti i messaggi di Colin Cesare Colussi Messaggio privato Indirizzo AIM
MessaggioInviato: Dom Gen 21, 2007 10:46 am Rispondi citando
servolo
Registrato: 09/10/05 15:55
Messaggi: 2194
Località: trieste




Salve, no ghe semo..........gò spetà un poco prima de dir la mia per veder se in tema de racolta diferenziata se gavessi parlà del perchè de queste iniziative.Quel che vedo xe inveze una disinformazion del utilità de separar le scovazze "inutili" de quele riciclabili. Tra le varie robe che me gà colpi xe l'afermazion "pago tanto, e dovessi anche far 4 passi per divider scovazze,che i fazzi lori". Brusar scovazze gà un costo, e far carta nova o plastica, vetro, metali,........costa anche, e alora perchè no contribuir civilmente a crear un qualcossa de utile che calassi anche l'inquinamento e anche el consumo energetico.Per far un chilo de aluminio ghe vol un saco de corente, trovarlo zà pronto nela campana de raccolta costa sai de meno, e nol vien brusado.Tuti ghe piasi el verde, e la carta riciclada sparagna tanti alberi, xe alberi de alevamento cressudi aposta per quel? No gà tanta importanza, inveze de impiantar tanti alberi per carta se podessi doprar quei teritori per altre colture. In ....Parla quello che vuoi....zercando Unitalsi se pol leger:

Salve,un copia e incola del piccolo del 3-3-2006


I tappi hanno fruttato due carrozzine

Con grande puntualità anche questa volta un container carico di solidarietà umana sotto forma di milioni di minuscoli tappi di plastica è partito alla volta della fabbrica che li trasformerà in altro materiale per l’industria. E a queste cinque tonnellate di tappi di plastica sono diventate due speciali carrozzine fatte su misura per il servizio di spostamento dei disabili, lungo i corridoi del treno durante i Pellegrinaggi dello’Unitalsi. Ancora una volta la generosità delle persone nell’impegno personale a questa raccolta e la disponibilità a mantenere anche in casa questi ingombranti involucri sino alla consegna finale, sono servite a dare alla nostra Associazione qualche strumento in più per l’aiuto al malato. La raccolta continua.


.........dopo 'ver leto questa notizia me son messo in contatto con l'Unitalsi e stà matina i me gà telefonado spiegandome come se pol darghe una man: basta ingrumar i tapi dele botiglie de plastica e portargheli in via Trento 15, de solito i xe presenti de martedì dale 17 ale 19, se uno gà sai roba i vien a ciorseli de soli. No me par dificile, no costa niente e se contribuissi a far del ben. Una bona iniziativa che se podessi darghe più evidenza.Volemo iutar?
Servolo


.............e questa xe solo una joza de quel che pol far una comunità cosciente per miliorar la qualità dela vita rendendose anche utile nei confronti de tanti che patissi.Qualche volta me meraviglio pensando in che tipo de cità che vivemo:sempre pronti a protestar se xe gratis ma contribuir (con un picio fastidio de divider le scovazze?) e far qualcossa che ne impegna de prima persona: mai. Che fazzi altri. Ierimo e semo la cità del no se pol, adesso vedo che stemo diventando anche la cità del no se vol, e purtropo in tuti i campi.
..........e adesso me ciaperò la mia consueta dose de "vecio brontolon" de parte de Andy, ma no gà importanza: tanto ghe la meto in conto Very Happy Very Happy

saluti
Servolo

_________________
se no guanta cambia
Profilo Trova tutti i messaggi di servolo Messaggio privato Invia email
scovazze riciclabili.
MessaggioInviato: Dom Gen 21, 2007 1:27 pm Rispondi citando
Rossella
Registrato: 15/01/07 17:55
Messaggi: 22
Località: Trieste




Alora: go leto stralunada quanti seci de scovazze che ga Colussi, e dopo me go inacorto che el abita in Australia! Se parla de spazio, più de costi. Anche quà paghemo per brusar le erbe e i stechi e dovemo anche domandar el permesso per far fogo. Però secondo mi non se trata de civiltà ma de spazio. Dove tenimo noi tre seci per le scovaze?!
So anche mi che esisti sta racolta per l'unitalsi, ma te sa cosa che vol dir portar un sacheto de tapi e portar inveze un saco de botiglie (anche se svode)? Tuti podemo e volemo contribuir ma anche qua se la solita storia delle deiezioni canine: mi tiro su quel che fa el mio can (anche se e l fa su l'erba) e dopo finiso cole scarpe in quela che fato un san bernardo che se pasà un per de ore prima de mi. Mi capiso esser bravi e soportar ma qualche volta te vien anche de dispicar qualcosa! E cussi se le scovazze: ti te se meti calmeto a svodar le botiglie e dopo passa un vicin de ti e mola el sacheto dele scovaze pertera. E prova a dirghe qualcossa! Mi volevo solo saver se de qualche parte qua a Trieste i separa veramente le scovaze. Servolo, semo tuti brontoloni solo che noi veci brontolemo e basta i giovani brontola e alza la vose!
Profilo Trova tutti i messaggi di Rossella Messaggio privato
MessaggioInviato: Dom Gen 21, 2007 3:45 pm Rispondi citando
Luther Blisset
Registrato: 30/12/05 19:13
Messaggi: 470




Ringrazio Servolo e i altri, no xè question de esser brontoloni. Zà saver come funzia coi tapi xè 'bastanza (li ingrumo anche mi e ghe li dago ad una associazion che se ciama "Nuova Famiglia" che penso funzi come l'Unitalsi). Anche mi comunque, anche se stago in 50 mq gò tre racoglitori de 50 litri con riodele, incastrabili ecc.

Resta de scoprir come che funziona el resto del "riciclo".


In verità gò parlado con un mio amico che lavora all'ACEGAS e me gà spiega che la racolta diferenziada xè comunque regolada, esisti dite, orari e tempi de carico ecc. e me ga fato notar una roba: Xè strano che tuto finissi in discarica o inceneritor, se no no se farìa gnente...nel senso che una volta, ad esempio se fazeva anche la racolta diferenziata dele medizine e inveze adesso no se fa più perchè el nostro inceneritor che xè novo el xè abilità anche ala distruzion dei farmaci (per i quali ghe vol robe particolari)...

a 'sto punto però continuo a esser curioso e capir dove i porta 'sta roba Mad

_________________
"Non c'è critica più feroce della minuziosa descrizione dei fatti" (Von Moltke)
Profilo Trova tutti i messaggi di Luther Blisset Messaggio privato
MessaggioInviato: Dom Gen 21, 2007 4:09 pm Rispondi citando
Karolina
Registrato: 06/10/05 10:05
Messaggi: 1354
Località: trieste




Luther Blisset se domanda dove che va a finir le raccolte differenziate!




mi me domando la stessa roba???? spero solo che non sia una ciolta pe'l c..!!! Davanti casa i ne ga messo i vari cassonnetti per la raccolta differenziata -carta,plastica,vetro - e mi che son una che gà rispetto per la natura, divido le robe in tre borse diverse. Se spera che servi qualcossa e che non sia un lavor inutile!

_________________
..che l'A vadi ben, che l'A vadi mal, sempre alegri mai passion!
Profilo Trova tutti i messaggi di Karolina Messaggio privato
MessaggioInviato: Dom Gen 21, 2007 4:31 pm Rispondi citando
servolo
Registrato: 09/10/05 15:55
Messaggi: 2194
Località: trieste




Rossella ha scritto:

So anche mi che esisti sta racolta per l'unitalsi, ma te sa cosa che vol dir portar un sacheto de tapi e portar inveze un saco de botiglie (anche se svode) Servolo, semo tuti brontoloni solo che noi veci brontolemo e basta i giovani brontola e alza la vose!


...........comunque, niente de personale con nissun, anzi xe amirevole leger "no le porto perchè devo portarle a pìe" (viva l'onestà), in quanto al sacco de botiglie, basta portar un poche per volta, no credo che in un giorno te rivi far una borsa de botiglie de vetro considerando che tanti liquidi xe in plastica:oio,asedo,vin,bira,confeture e sotoasedi xe le robe che vien messe nel vetro, tuto el resto confezioni ingombranti ma legere.Carta:un o due giornai,qualche setimanale,confezioni varie (adesso i gà trovà el modo de utilizar anche le confezioni tetrapack), nianche qua me par un drama,sbrissando de pal in frasca: i ricordini dei cani, adesso POCHI ingruma,basta veder quanti và in giro cola paleta, i preferissi andar in vie solo poco fora del trafico (Pondares,Pascoli el vial rente l'ospedal e altri posti solo un per de metri fora del centro). Bisogna renderse conto che in questi campi el comportamento "urbano" devi esser la regola e no l'ecezion, e no ver paura de dir a vose alta:
Sior/a la gà perso qualcossa"
"cossa?"
"La torta del suo cagneto"
..............de qualche parte bisogna pur cominciar.................
Servolo

_________________
se no guanta cambia
Profilo Trova tutti i messaggi di servolo Messaggio privato Invia email
MessaggioInviato: Dom Gen 21, 2007 6:40 pm Rispondi citando
Ursus Canadiensis
Registrato: 18/12/05 17:20
Messaggi: 2272
Località: Okanagan Valley, BC (Eden)




Mi no rivo ancora capir che separar le scovaze o ingrumar i "toscani" del can, o farghe notar ala testa de *azo che buta pertera el pacheto de sigarete svodo che inveze de butarlo sul marciapie el gavaria dovudo farse un rodolin e ficarselo......in scarsela, per-cusì-dir (tanto per no eser marinai de terza dopo el turno in ostaria), dovesi ancora eser un problema verto a discusioni pro o contra.

Con le montagne de scovaze che produsemo ogni giorno, scovaze che le xe non soltanto inutilizabili, ma che no le se decomponi gnanche, tipo la poliesterina, dove andaremo a finir? Gavemo prodoto più scovaze in sti ultimi trenta ani che in tuta la storia del'umanità e el ciclo continua a aumentar. Reciclar almeno elimina un'enorme quantità de rifiuti. Separar l'urganico un'altro bel tajo, no solo ma con quei rifiuti se fa concimi.

"Oh dio, devo far 200 metri per andar fin la dove che xe i bidoni de riciclo....! Mi no vado!"

Xe una vergogna!

Orso

_________________
Vieillir est encore le seul moyen qu'on ait trouvé de vivre longtemps.
INVECIARSE XE TUTOGI LA SOLA MANIERA DE VIVER A LUNGO.
Profilo Trova tutti i messaggi di Ursus Canadiensis Messaggio privato Invia email
MessaggioInviato: Dom Gen 21, 2007 8:25 pm Rispondi citando
Starlite
Registrato: 04/01/06 19:00
Messaggi: 17
Località: Trieste




Solo un esempio de un vantaggio concreto del riciclaggio: l'alluminio.

Se produr 1 kilo de alluminio grezzo dalla Bauxite costa 100,
produr 1 kilo de alluminio grezzo riciclando lattine e altre robe de alluminio costa tra 5 e 10. Very Happy
L'alluminio riciclado costa el 90-95% in meno dell'alluminio "primario".
La maggior parte delle robe de alluminio oggi xe fatte in parte con alluminio primario e el resto con alluminio secondario, proveniente cioè dal riciclo, anche perche' cmq la parte riciclada non soddisfa tutta la richiesta, ma se podessi riciclarne ancora de piu' se tutti i petesoni butasi le latine de bira nella raccolta differenziata Very Happy

E no steve preoccupar se xe campane che ingruma insieme vetro, plastica e alluminio, perche' xe materiali che ga caratteristiche fisiche talmente diverse tra de lori che se pol facilmente separar con mezzi meccanici che funziona su principi semplicissimi.

Pensè che xe dei impianti che se occupa del riciclo dei frigoriferi in cui i frighi vien prima ripulidi de certe robe a man e dopo vien butadi in grandi masinini che li frulla in pezzetti de pochi millimetri e dopo se riva separ le plastiche dai metalli e tra le plastiche se riva separar i vari tipi de plastica e tra i metalli i vari tipi de metalli, tutto in automatico.

E tutto xe rivendibile come materie prime "secondarie". Non tutto xe utilizzabile come se fossi materia prima ma per tantissime robe no fa differenza Very Happy
Profilo Trova tutti i messaggi di Starlite Messaggio privato
MessaggioInviato: Dom Gen 21, 2007 11:10 pm Rispondi citando
giacomin
Tutor
Registrato: 12/10/05 08:20
Messaggi: 1561
Località: Trieste




OOOO bravo Starlite grazie!!
Con mia moglie un giorno si e uno..... anche Mad gavemo sempre una borsa de carta o de vetro o de lattine che, quando andemo far la spesa le andemo a svodar nei contenitori in piazal s.Giacomo. Xè persone moooolto più giovani de noi che i ne disi che semo bravi, ma lori no fà tuta quela strada per portar sta roba. 203 metri!!! Surprised Surprised .... no stè domandarme come che so Mad .... ma so!! Very Happy
El problema non xè la distanza de dove xè posizionade queste "campane" ma la mentalità della gente, sia giovane che in età. Bisogna farghe superar questo menefreghismo, e come se fà? Semplicemente come ga fato l'amico Starlite...... raccontando, spiegandoghe alla gente cossa e come vien utilizzado el material riciclà, roba che no la vien MAI publicizada, el 90% de persona no ga la minima idea de cossa che se fà con queste "scovaze" visto che vien i camion del'ACEGAS a svodarli, tuti xè convinti che i vien portadi in discarica e brusai Razz Razz

_________________
Tutto passa.....meno el bus che te speti
Profilo Trova tutti i messaggi di giacomin Messaggio privato Invia email HomePage
Scovazze riciclabili
Indice del forum » trieste, la nostra città
Non puoi inserire nuovi Topic in questo forum
Non puoi rispondere ai Topic in questo forum
Non puoi modificare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi cancellare i tuoi messaggi in questo forum
Non puoi votare nei sondaggi in questo forum
Tutti i fusi orari sono GMT + 1 ora  
Pagina 1 di 6  
Vai a pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Successivo
  
  
 Nuovo Topic  Rispondi  
Forumer.it © 2015